Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
retep

Leuke Dingen

Recommended Posts

Het songfestival wordt afgelast dit jaar!!! Zingt jubilaté!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17/2/2020 om 14:45, Waldorf zei:

Ik geef de voorkeur aan een steak-au-poivre of coq-au-vin, maar de Franse keuken heeft vele gezichten, natuurlijk.

Coq-au-vin.

Engelse vertaling in een scene van Blackadder :  A cock driven over by a van

Deel dit bericht

Link naar bericht

VPN aan de praat krijgen op mijn werk-Linux. Minuutje werk. Isn't it nice when things just work. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Yncke said:

VPN aan de praat krijgen op mijn werk-Linux. Minuutje werk. Isn't it nice when things just work. :)

Dan gebruiken ze op je werk waarschijnlijk niet de Always On VPN van Microsoft?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 10/3/2020 om 14:07, Waldorf zei:

Wat schattig! 

LEGO-Creator-Expert-10271-Fiat-500-696x3

Die is leuk!  Al ben ik wel niet helemaal zeker welk model het nu precies is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, esteban² zei:

Die is leuk!  Al ben ik wel niet helemaal zeker welk model het nu precies is?

Jij cultuurbarbaar! De Fiat 500!

1970_Fiat_500_L_-_2011_DC_1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wel, ik dácht het, maar was precies toch niet helemaal zeker. ;) Blame Lego, nah. 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind ook dat de gelijkenis toch wel wat beter kon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
53 minutes ago, Mask said:

Dan gebruiken ze op je werk waarschijnlijk niet de Always On VPN van Microsoft?

Nope, de Cisco. Met openconnect.

Deel dit bericht

Link naar bericht

image.thumb.png.f704b86307539e5985a10087595fc12e.png

image.thumb.png.dd79c18a9cdd053f4d70686944b964d0.png

Het filmpje krijg ik niet gepost, maar dronken olifanten (die een wijngaard binnen gedrongen zijn), zijn grappig. :)  Ik vind overigens al die verhalen rond dieren die de mensenwereld binnen dringen interessant om te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De prijs voor diesel is historisch laag! Jammer genoeg mogen we niet rondkarren maar we kunnen toch lekker goedkoop gaan tanken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Radio zendt deze week de aanloop naar de classix 100 uit. Nu is zo'n top honderd nooit interessant, maar tussen 200 en 1000 zitten er wel veel parels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, Waldorf zei:

Radio zendt deze week de aanloop naar de classix 100 uit. Nu is zo'n top honderd nooit interessant, maar tussen 200 en 1000 zitten er wel veel parels.

Op radio nostalgie zijn ze bezig met een top 2020.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Awel, Lego Masters heeft aan mij een trouwe kijker.  Nog fans?  Wat ik vooral aan 'onze' editie kan waarderen, is het feit dat het programma niet gericht is op al het overmatige drama tussen de kandidaten.  Dat is elders wel het geval, hier niet.  Want van dergelijke opgeblazen reality-TV ben ik absoluut geen fan.  In mijn omgeving hebben enkele mensen, nochtans Lego-bouwers, het omschreven als doodsaai om die reden.  Ik vind het net enorm leuk om die reden.  Anderen omschrijven het als 'verf zien drogen', maar ik ben geboeid als geen ander.   Naar mijn gevoel gaat het vooral over datgene waarover het moet gaan.  En ik kan ervan genieten om ingenieuze bouwwerkjes tot leven te zien komen.  Er zitten straffe duo's tussen.  De Lego-fans die ik ken kopen dat vooral om te bouwen en dan weg te zetten.  Dat is mijn ding niet, zo braafjes een plan volgen en dan ... dat is het dan?  Neen, geef mij maar de creatievelingen van Lego Masters. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken enkel deze editie, maar ik kan je wel volgen. Ik vreesde immers ook zo'n plot, maar hier hebben de bouwwerken duidelijk de hoofdrol. Wat sommige duo's weten neer te zetten is zonder meer straf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, Chia zei:

ik ga beginnen met werk bij die kringwinkel!

Proficiat, Chia!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 27/4/2020 om 17:29, Tanuki zei:

Ik ken enkel deze editie, maar ik kan je wel volgen. Ik vreesde immers ook zo'n plot, maar hier hebben de bouwwerken duidelijk de hoofdrol. Wat sommige duo's weten neer te zetten is zonder meer straf.

Idd.  Waar ik nog het meest onder de indruk van ben, is de tijd waarin ze het klaarspelen.  Daar neem ik mijn hoedje voor af.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...