Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
retep

Leuke Dingen

Recommended Posts

Vandaag kreeg ik deze geleverd als (laat) verjaardagscadeau.  Qua leuk-gehalte kan het wel tellen.

image.thumb.png.7fe1062f5910b2a9faa870b8b754a149.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, esteban² zei:

Vandaag kreeg ik deze geleverd als (laat) verjaardagscadeau.  Qua leuk-gehalte kan het wel tellen.

image.thumb.png.7fe1062f5910b2a9faa870b8b754a149.png

beetje jaloers.

Heb hier heel wat uren mee gespeeld (de originele)

Sonic was absoluut mijn favourite game.

ben helaas pas in Juli jarig.

toch eens voorzichtig een suggestie doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het was wel een fijne verrassing.  Al leek hij ook een beetje overbodig.  Mijn oude console, waar ook ik uren en uren op gespeeld heb, staat hier namelijk nog steeds en werkt.  Hoewel, er staan natuurlijk wel 42 games op.  Waarvan toch de helft OK tot goed.  Ik denk niet dat je ergens 20 games bij elkaar gaat sprokkelen voor de prijs van dit ding, dus op zich is dat sowieso geen slechte aankoop.  Binnenkort zal er ook wel een betrouwbaar jailbreak dingetje zijn en kan je in principe alle beschikbare games er op zetten.

Van Sonic, de figuur, was ik als kind ook behoorlijk zot.  Het was mijn Mario.  Het spel iets minder, maar dat komt omdat ik er gewoon heel slecht in was.  Hier staan er wel 3 op, dus ik kan weer oefenen. :)

'k Zou hem zeker op jouw verlanglijstje zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, esteban² zei:

Het was wel een fijne verrassing.  Al leek hij ook een beetje overbodig.  Mijn oude console, waar ook ik uren en uren op gespeeld heb, staat hier namelijk nog steeds en werkt.  Hoewel, er staan natuurlijk wel 42 games op.  Waarvan toch de helft OK tot goed.  Ik denk niet dat je ergens 20 games bij elkaar gaat sprokkelen voor de prijs van dit ding, dus op zich is dat sowieso geen slechte aankoop.  Binnenkort zal er ook wel een betrouwbaar jailbreak dingetje zijn en kan je in principe alle beschikbare games er op zetten.

Van Sonic, de figuur, was ik als kind ook behoorlijk zot.  Het was mijn Mario.  Het spel iets minder, maar dat komt omdat ik er gewoon heel slecht in was.  Hier staan er wel 3 op, dus ik kan weer oefenen. :)

'k Zou hem zeker op jouw verlanglijstje zetten. 

Het is in ieder geval zeer handig. Heb ook de originele consoles, maar dat is toch wel wat kabelgepruts. Wat ik betreur is dat er geen rpg’s op staan (behalve ps4). Dat waren mijn favorieten. Hetzelfde met de SNES mini trouwens, maar daar stond tenminste Mario rpg op.

Deel dit bericht

Link naar bericht

RPG games zijn nooit mijn ding geweest.  Maar inderdaad, die zijn opvallend afwezig op deze mini's.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik : Dat zijn écht wel heel mooi ogende rekken, zijn die zelf gemaakt?

Hij : Jaja, allemaal zelf gedaan.  Zagen en monteren.
Ik : En zijn dat 'afgewerkte' platen die je gebruikte, of is dat overschilderd?
Hij : Neeneen, dat zijn zelf geschilderde PDF-platen.
Ik : Knap.  MDF dan?
Hij : Neeneen, PDF-platen.  Dat zijn harde platen hé, geperst.

Ik : Ah? MDF, dat ken ik wel.
Hij : Awel, zo'n PDF platen zijn daar ideaal voor hé.  Wel zwaar hé.

Ik : Om te downloaden? (kon het niet laten)
Hij : *stilte*, *vragende blik* ... Neen, serieus, dat weegt zulle, zo'n PDF-plaat.

Die vent is héél het gesprek lang bij PDF-platen gebleven.  Een klein plezierke. :)  Die was zelfs zo overtuigend dat ik meteen PDF-platen gaan opzoeken ben, omdat ik zowaar begon te twijfelen aan mijzelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, esteban² zei:

Die vent is héél het gesprek lang bij PDF-platen gebleven. 

Je hebt die in verschillende kwaliteiten, uitgedrukt in MB/cm³ 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het derde seizoen van The Toys That Made Us staat op Netflix.  Wie het nog niet kent en graag de geschiedenis van bepaalde speelgoedlijnen wil kennen, moet zeker kijken.  Hun uiteenzettingen zijn niet altijd 100% correct of volledig (het is nu eenmaal mijn ding), anderzijds zal je er via andere wegen nooit zoveel over leren.  En bovendien is het vlot gemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...