Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Die 40 dagen zonder vlees? Was dat niet op jaarbasis?

 

@Waldorf: Als je wil je ecologische voetafdruk verminderen, dan laat je beter je 4x4 een weekje thuis.

 

Ik schrijf de ecologische impact van mijn wagen af op onze klanten. Het is een bedrijfswagen. :ph34r:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Eigenlijk is 95 % van onze levensmiddelen afkomstig van de landbouwindustrie. De negatieve connotatie van het woord industrie heb ik in deze nooit zo begrepen. Ik bezit geen koe, kippen en landbouwgronden. De door ons genuttigde etenwaren komen derhalve van landbouwers die inderdaad hun productie naar melkfabrieken, slachterijen en groentehaksel bedrijven sturen......

Link naar reactie

Bij ons thuis wordt er niet te veel vlees gegeten. De vleesindustrie (yep, industrie...) heeft een te groot effect op onze aardbol. Ik vrees het ergste voor wanneer alle Chinezen zich ook meer biefstukjes en een auto kunnen permitteren...

 

Jah ! De armere medemensen moeten ze doodsmijten alvorens ze biefstuk gaan eten en auto gaan rijden, zodanig dat wij dat toch kunnen blijven doen, zeker ! :ph34r:

Link naar reactie

Ik gun ze alles wat wij hebben maar wij doen aan extreme overconsumptie. Als de rest van de wereld zich gedraagt als de Westerlingen hebben we niet lang meer te leven.

 

't Is al veel te laat. 't Is jammer voor de komende generaties, maar het is niet anders.

En ik heb sowieso al niet lang meer te leven. Oud, jongen...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als de Chinezen, die al goed geil zijn van het kapitalisme, zo verder doen, kan het wel eens zijn dat ze zichzelf ondergraven vooraleer ze een dominante machtspositie verkrijgen en ze kunnen behouden. Dan zijn we daar ook al vanaf.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat is er mis met de riksja, waarom moeten al die Indiërs ineens een eigen auto hebben ?

Een eigen vervoersmiddel betekent meer persoonlijke vrijheid. Tenzij er goed uitgebouwde openbaar vervoerssystemen aanwezig zijn.

 

Een riksja is gewoon slavenarbeid. Iemand fysieke arbeid laten leveren om een persoon van punt A naar B te brengen is heden ten dage een belediging aan het menselijk vernuft.

Link naar reactie

Ik zal het hier maar zetten.

 

Ik heb gebruik gemaakt van de President's Day korting bij THE NEW YORK TIMES en heb me een digitaal abonnement genomen.

Gedurende de eerste 16 weken $7.50 (€5.67) per 4 weken (daarna iets duurder). In vergelijking met andere abonnementen niet duur en zeker niet als je de kwaliteit en de hoeveelheid van de artikels ziet.

Ik bleef maar terugkeren naar de site, want die editorials zijn zo interessant (vooral die van Paul Krugman, je zou niet geloven dat dat een Amerikaan is). Probleem was dat als je niet betaald, maar 10 artikels per maand kan zien. Dat is nu opgelost...

Ik vond dat dus een goeie aankoop.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Een hele tijd geleden heb ik een aantal action figs van Darkchylde gekregen.

Eentje was een prachtige met een mooie base waar zelfs 2 mooie lichtjes het figuur voorzag van prachtige spotlights.

Die AF viel een keertje om, toen ik niet in de buurt was. Toen braken haar vleugels af. Enorme vleugels. Erg sneu! Daarnaast was ze het evenwicht nu kwijt want zonder het gewicht van de vleugels kiepte ze ook steeds naar voren.

 

De andere Darkchylde AF is roodsig. Een " Case Chase Diamond Exlcusive " en die liet ik jaren in de blister. Voornamelijk omdat ik al een mooie had staan die meer gelijkenis met de Randy Queen comic had, dan deze rode. En ik vond die rode niet zo mooi.

 

Na al die jaren kocht ik een aantal maanden terug (FACTS; oktober 2012) een hele mooie grote PVC statue van Darkchylde. Prachtig.

 

Maar nu zat ik toch nog met die kapotte vleugels en het "omkiep"-gebeuren in mijn maag.

 

Vandaag heb ik de blister opengemaakt om haar vleugels te gebruiken voor die andere AF. Helaas vond ik die rooie uit de blister toch zo verrekte mooi, dat ik een nieuw probleem had.

 

Toen heb ik 45 minuten besteed om met nijptangen, kromtangen en een scherp zakmes de afgebroken vleugels zo aan te passen, dat ze toch (alhoewel anders, maar toch bevredigend) in de AF passen.

 

YAY!

post-130-0-51399200-1361629236_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Prachtig :)

 

Zo kijken ze bij mij zo enorm op als ik friet ga halen :)

 

Zit ik daar met KISS KOMPENDIUM en naast me zit mijn jongste een Donald Duck omnibus te verorberen :)

 

Dan zie je de klanten en de uitbaters kijken :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...