Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Op 25-3-2018 om 04:32, Gilles zei:

Gotham by Gaslight is essentieel leesvoer als je liefhebber bent van Elseworlds, het is trouwens het eerste verhaal dat als Elseworld beschouwd wordt. 

ben gek op Elseworld maar deze nog nooit gelezen. Thema trok me niet zo. Die Elseworld Annual van Catwoman, die Speeding Bullets, die vanpier-Batman... die zijn mijn ding!

23 minuten geleden, Krimson zei:

Verjaren heeft zo zijn voordelen , een toffe vrouw ook 😊

 

ik heb een toffe vrouw maar die heeft geen idee wat ze mij zou moeten kopen :D
Gefeliciteerd!! Ik heb mijn toffe vrouw vandaag Evita Musical kaartjes gegeven :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

kadootje ontvangen met de post!

 

Mischief Night Special (dog variant) (Brian Pulido & Juan José Ryp)
Hack/Slash VS  Chucky CVR  C
Ant V1 #1 sketch cover
Kirk Lindo's Luxura Special "Heroes Convention"
The Coven #1 Rob Liefeld variant
The Coven #2 Dynamic Forces variant
Hack/Slash The Series #2, 3, 4a, 4b
Dogwitch #1-4
Alley Cat: 1 (another universe cover)

 

die Dogwitch comics. Dat is instant-classic spul en die had ik enkel in TPB en pas los sinds #7-18. Dus dit is super!!!
Luxura: klassieker van Kirk Lindo. Dit is een special met wat pinups. Dat heb ik graag. Serie zelf was me nogal hardcore
Coven... Ian Churchill lovelies
 

2018-3-2.thumb.jpg.047ff7c884893d262a6c1007d821ec6d.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

toch zijn die EARTH ONE boeken erg goed, niet? Ik heb enkel Batman #1 en Supes #1 maar ze zijn echt wel goed. Heb jij er meerdere van? Blijft het goed?

Ik zag dat mijn collectie DC niet verder komt als misschien 1,5 shortbox dus ik geloof dat het weer eens tijd wordt voor wat leuk materiaal.

 

@invincible: a, die is uit?! Dan maar eens snel ergens gaan halen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Tot nu toe vond ik Batman eigenlijk ook wel de enige die er uitsprong. Teen Titans Earth One heb ik aan me laten voorbijgaan (misschien dat ik 'm eens oppik als ik 'm zeer goedkoop tegenkom). 

Wat Green Lantern betreft, laat het eens weten. Altijd nieuwe  bewerkingen van origins gaan nu eenmaal tegensteken na een tijd.

Link naar reactie

Je bent nooit te oud om iets nieuws te ontdekken.

Al jarenlang ben ik een fan van de Europese strips, Amerikaanse comics hebben nooit mijn interesse gehad.

Enkele jaren terug was ik dan ook enorm blij dat Dark Dragon Books vertalingen ging uitbrengen van de nieuwe Marvel Star Wars strips.

Heb er toen een heleboel gekocht maar nooit echt plezier gehad aan die strips en nu weet ik waarom. Het formaat is gewoon verkeerd. Dit zijn duidelijk strips die je moet lezen in het Amerikaanse formaat en niet het Europese. Het feit dat ze ook bepaalde reeksen niet gaan vertalen zoals Lando en Kanan hebben me doen besluiten om die Amerikaanse comics wereld te betreden.

 

Met hulp van enkele leden van het forum, waarvoor nogmaals mijn dank, ben ik nu ook op de hoogte van het release systeem. Eerst losse edities, dan een tpb en daarna een hardcover of omnibus.

 

Afgelopen week dan ook mijn eerste bestelling gedaan bij de Duitse Amazon en vandaag bezoek gebracht aan Mekanik Strip met volgende resultaten:

 

- The phantom menace  (hc)

- Attack of the clones  (hc)

- Revenge of the sith  (hc)

- Darth Maul  (tpb)

- Obi-wan & Anakin  (tpb)

- Mace Windu  (tpb)

 

Welke sites raden jullie aan waar ik info kan vinden over American comics. De stripspeciaalzaaksite maar dan in het Amerikaans.

 

Link naar reactie

komt bij mij ergens deze week binnenvliegen :)

 

Ik heb me op FACTS enorm kunnen inhouden, mostly omdat ik erg weinig tijd had en ik echt op zoek moest naar een Comic-dealer. Dus enkel SAUL gekocht wegens Apri die er was en Ian Churchill zat daar en aangezien ik zijn creatorowned MARINEMAN nog niet had, heb ik die bij hem gekocht.

 

Beide erg gaaf trouwens. "Saul" heeft een paar zaken die ik niet begrijp maar zal eens zien of ik niet rechtstreeks met de artiest hierover babbel ipv hier te klagen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb dit in single issues gelezen, maar als je Lazarus volgt mag je dit niet missen. De TP verschijnt vandaag.

 

image.thumb.png.61dbf4b533686f3a0da3e0f5ebd7bd69.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 31-3-2018 om 16:34, Ronald A zei:

Je bent nooit te oud om iets nieuws te ontdekken.

Al jarenlang ben ik een fan van de Europese strips, Amerikaanse comics hebben nooit mijn interesse gehad.

Enkele jaren terug was ik dan ook enorm blij dat Dark Dragon Books vertalingen ging uitbrengen van de nieuwe Marvel Star Wars strips.

Heb er toen een heleboel gekocht maar nooit echt plezier gehad aan die strips en nu weet ik waarom. Het formaat is gewoon verkeerd. Dit zijn duidelijk strips die je moet lezen in het Amerikaanse formaat en niet het Europese. Het feit dat ze ook bepaalde reeksen niet gaan vertalen zoals Lando en Kanan hebben me doen besluiten om die Amerikaanse comics wereld te betreden.

 

Met hulp van enkele leden van het forum, waarvoor nogmaals mijn dank, ben ik nu ook op de hoogte van het release systeem. Eerst losse edities, dan een tpb en daarna een hardcover of omnibus.

 

Afgelopen week dan ook mijn eerste bestelling gedaan bij de Duitse Amazon en vandaag bezoek gebracht aan Mekanik Strip met volgende resultaten:

 

- The phantom menace  (hc)

- Attack of the clones  (hc)

- Revenge of the sith  (hc)

- Darth Maul  (tpb)

- Obi-wan & Anakin  (tpb)

- Mace Windu  (tpb)

 

Welke sites raden jullie aan waar ik info kan vinden over American comics. De stripspeciaalzaaksite maar dan in het Amerikaans.

 

Veel Amerikaanse websites grossieren tegenwoordig in click-bait, listicles en sociaal commentaar. Dus er is niet echt een stripspecialzaak voor Amerikaanse titels. 

Voor Marvel & DC kun je het beste kijken op:
comicbookresources
Newsarama
The Beat 
ICV2 

Een hele goede website voor alles wat daarbuiten valt is comicsreporter.com 

 

Ben je een zondaar en lees je comics? comicsforsinners.com/

Link naar reactie
17 minuten geleden, carioca zei:

 

 

Ben je een zondaar en lees je comics? comicsforsinners.com/

merci :)

Mijn site is vooral gericht op stoere dames in de comics. Karakters alsook creators.
En meestal indy spul.

Een andere regionale is www.brainfreeze.be natuurlijk. Veel nieuws en besprekingen van USA comics maar dan in NL-taal. Ook mooie topics met aanbevelingen alsook tijdlijnen enzo.

 

En ach... er zijn nog een ziljoen goede US-sites, zoals First Comic News bijvoorbeeld. En in de UK is www.bleedingcool.com genesteld en die blijft gaaf voor alle geruchten enzo.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik deo het even NIET met foto's want dat is me te lastig :)

 

ASPEN LEGACY : 15TH ANNIVERSARY (2018) ONE-SHOT (3 copies)
ASPEN UNIVERSE : DECIMATION (2017) #2 - 4 B-Cover
BEAST NO MORE (2017) ONE-SHOT
DEJAH THORIS (2016) #0, 0, 0 , 1
ELEPHANTMEN (2006) #79. 80
GHOST WOLF : HORDE OF FANGS (2017) #3
HACK / SLASH : RESURRECTION (2017) #2 -5 (Of 5)
HACK SLASH VS. VAMPIRELLA (2017) #2 - 5(Of 5)
MALEFIC (2017) #3 - 5(Of 8)
MOTOR CRUSH (2016) #8-9, 11
MOTOR GIRL (2016) #10 (Of 10)
RED SONJA (2017) #11 -14
SPAWN (1992) #280 - 284
STRANGERS IN PARADISE XXV (2018) #1
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #107, 108, 109
VAMPIRELLA (2017) #8 - 11 (of 11)
WITCHBLADE (2017) #1 -4
Jirni: Primer 2018
Jirni V3 #1
Top Cow Secrets Special Winter Lingerie edition


John Bolton's HOPE oneshot


Dan Brereton: The Goddess & The Monster

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...