Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

en vandaag kwam dit binnen (gisteren eigenlijk maar maak het nu pas open)

MAGNUS ROBOT FIGHTER TP VOL 01 FLESH & STEEL (Dynamite #0-4)
MAGNUS ROBOT FIGHTER TP VOL 02 UNCANNY VALLEY (Dynamite #5-8)
MAGNUS ROBOT FIGHTER TP VOL 03 CRADLE & GRAVE (Dynamite #9-12)
PAINKILLER JANE 22 BRIDES (collecting oversized #1, 2 and 3) ..... de badass diie Joe Quasada en Jimmy Palmiotti hebben bedacht, blijft geweldig badass!!
Bettie Page TPB #2 (collecting #5-8 2018 series)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die had ik al in losse comics, maar Cheapcomics had het zo goedkoop dat ik die 05-2018 in TPB heb aangeschaft. En nog maar eens een keer gelezen. Heerlijk!

Ik heb eigenlijk alles zowel los alsook in TPB, ben ik achtergekomen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, Spawn999 zei:

En deze had ik aan de muur hangen, binnenkort weer hopelijk :D

113186656438_1_0_1.jpg.468039e007e59865d460e47933e3f3c2.jpg

waarom was hij ooit weg?  :)
Mooie crossover. Die met DARKCHYLDE was ook altijd een fav van me, zeker door het buitenaards mooie artwork van JG Jones met prachtig geschilderde inkleuring!

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, boomvavavoom zei:

mooi formaat! Ik heb Pocket #7 maar enkel omdat ik TPB #18 mis :)
Die moet ik ooit nog eens halen! Thanks om me dit per ongeluk aan te herinneren :)

Pocket 6?
Anders heb je meer dan ik, en ik heb TP 18 toch ook ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De afgelopen dagen de volgende single issues gekocht

The seeds 2

LOEG: The Tempest 2

The dead hand 6 (einde verhaallijn en serie voor mij)

Black Hammer Age of doom 5 (alle geheimen vd farm zijn onthuld. Voor mij een goed eindpunt)

Batman Annual 2 + Batman 44, 48-50, 54, 55

De verhaallijn v mr Freeze door King en Weeks in nr 51-53 beviel me wel. Ik bekijk het vervolg en heb wat extra issues rond de Batman/Catwoman relatie gekocht voor wat meer achtergrond, zonder daarom heel de reeks te willen kopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hopelijk is dit qua kwaliteit vergelijkbaar met Box Office Poison. Slice of life comics zijn een favoriet van mij, als ze ook nog eens in New York afspelen vind ik het heerlijk.  

IMG_3209.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, boomvavavoom zei:

o wil je laten weten hoe SKYWARD was?

Skyward was goed. Meer niet. Ik denk niet dat ik er verder nog tijd in ga steken. 

Goed uitganspunt, mooi getekend, maar te weinig tekst en je leeft niet mee met de personages wegens totaal gebrek aan uitdieping.
Te vergelijken met Y:TLM qua setting, maar dan zonder interessante personages (na één deel dus maar).  

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, laliB zei:

Hopelijk is dit qua kwaliteit vergelijkbaar met Box Office Poison. Slice of life comics zijn een favoriet van mij, als ze ook nog eens in New York afspelen vind ik het heerlijk.  

IMG_3209.JPG

Ik vind dit zéér goed. Lijkt me wel wat voor mensen die hielden van Box Office Poison (wat ik ook zééééér goed vind)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 22/9/2018 om 18:28, spock zei:

Skyward was goed. Meer niet. Ik denk niet dat ik er verder nog tijd in ga steken. 

Goed uitganspunt, mooi getekend, maar te weinig tekst en je leeft niet mee met de personages wegens totaal gebrek aan uitdieping.
Te vergelijken met Y:TLM qua setting, maar dan zonder interessante personages (na één deel dus maar).  

helder! Merci!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen