Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Gekocht en gelezen (of nog niet) :

 

Chew vol. 6 : Space Cakes TP weer zeer goed.

 

FF by Jonathan Hickman vol. 3 (nog niet gelezen)

 

Wolverine : Back in Japan (ook niet)

 

Ferals vol. 1 een nieuwe reeks van David Lapham (scen) bij Avatar. Was me volledig ontgaan, en ik ging het ook niet kopen bijna, ware het niet dat er in de winkel (Worlds End) veel goeds over werd gezegd. En ja, het is ook zeer goed, om over weerwolven te gaan. ;)

 

Elephantmen vol. 5 : Develish Functions TP … goed, maar toch het minste deel tot nu toe.

 

 

Ook gelezen :

Wonder Woman : Who is Wonder Woman ? HC

gekocht als introductie tot het personage, en als introductie is het goed en nuttig, maar het zijn vooral de tekeningen die het m doen voor mij.

Link naar reactie

Naast All New X-men (zie het X-men topic voor een geweldige scene), kijk ik ook uit naar Hawkeye door Fraction en Aja. Lijkt me een leuke, kleinschalige serie met humor en ik hou van het tekenwerk van Aja.

 

 

prv14574_pg1.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Toen ik er vandaag achterkwam, dat er een Yoko Tsuno was verschenen, kon ik me niet lang inhouden!!

 

bestelling is geplaatst en ik kon me ook niet weerhouden om nog een Witchblade erbij te zetten alsook een classic reprint van HOOKY/MANDY!

 

Witchblade Rebirth Volume 2 TP

Amazing Spider-Man Hooky reprint

Yoko Tsuno #26

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Weekendje Londen gedaan en langs Gosh Comics geweest:

 

Ex machina 9, 10

Daredevil door Waid 2

Gotham Central 1 (herdruk ter vervanging van die eerste slecht gelijmde uitgaven op krantenpapier)

 

Conan the Barbarian door Wood en Star Wars 1 door Wood waren uitverkocht.

 

Heb Conan samen met Locke & Key 5 dan maar via internet besteld. Ik had geen tijd meer om nog langs Forbidden Planet te gaan.

 

Ook nog gekocht:

 

Inside HBO's Game of Thrones (making of boek vd eerste 2 seizoenen)

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Van het weekend opgepikt:

Spacehawk - Basil Wolverton

I shall destroy all the civilised planets! - Fletcher Hanks

You shall die by your own evil creation! - Fletcher Hanks

Hilda and the Bird Parade - Luke Pearson

Sharaz De - Sergio Toppi (Ik had de sherpa versie al maar ik vond het bij deze strip 't wel waard om 'm op groter formaat te hebben)

Link naar reactie

Ninjettes... is dat wat?

 

Ik heb wel de Jennifer Blood TPB 1 en daar komen ze ook even in voor..

 

 

Ik vind het niet zo denderend. Ik word dit soort strips beu, denk ik.

De tekeningen en, jammer genoeg vooral ook weer de kleuren, zijn typisch Dynamite.

Aan mij hebben ze geen fan, voor deze spin offs. De hoofdreeks interesseert me eigenlijk ook niet meer, alhoewel die best meeviel. Ah, ik volg al genoeg... dit zet ik stop.

Link naar reactie

Gisteren nog eens langs geweest bij De Stripkever:

- Paying For It (Chester Brown) - D&Q

- Love From The Shadows (Gilbert Hernandez) - Fantagraphics

- David Boring (Daniel Clowes) - Pantheon

- Fury 1: My War Gone By (Ennis, Parlov & Loughridge) - MAX

- Fatale book 2: The Devil's Business (Ed Brubaker & Sean Phillips) - Image

- Dead Enders (Ed Brubaker & Warren Pleece) - Vertigo

 

Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd. Iemand dit toevallig al gelezen?

 

Link naar reactie

Hoho!

Ik nam net de Dark Horse solicits door! Niet alleen brengt DH Bloodhound 1-9 van DC Comics van Dan Jolley & Len Kirk uit, de reeks gaat meteen verder, eerst in DHPresents en wellicht nadien in een mini of hopelijk ongoing.

Dit moet (samen met die comics voor 1$) een verder beweging van DH zijn om het verlies van S te boven te komen.

Mijn advies voor die Bloodhound: Buy BUY BUY!

Link naar reactie

Hoho!

Ik nam net de Dark Horse solicits door! Niet alleen brengt DH Bloodhound 1-9 van DC Comics van Dan Jolley & Len Kirk uit, de reeks gaat meteen verder, eerst in DHPresents en wellicht nadien in een mini of hopelijk ongoing.

Dit moet (samen met die comics voor 1$) een verder beweging van DH zijn om het verlies van S te boven te komen.

Mijn advies voor die Bloodhound: Buy BUY BUY!

 

Ik zal maar weer luisteren zeker...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Gekocht :

Fables vol. 18 : Cubs in Toyland TP

Invincible vol. 17 : What’s Happening TP

 

 

ook net binnen en nu bezig in FABLES! Wat een prachtige serie!

Invincible heb ik al uit en die was magnifiek! Ging helemaal NIET over Mark en eigenlijk enkel over Monster Girl en Robo :hartje:

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...