Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

Dagje Veldhoven. Was erg gezellig.

Stel tekeningen (Ralf vd Hoeven en Els Deckers) en een riedel comics.

Vampirella: Silver Anniversary Collection #2, 3

Shang Chi: Bleeding Black (oneshot)

Cavewoman RAIN TPB

Cavewoman MISSING LINK TPB

The Authority: PRIME TPB

X-Men: The End (full collection)

Fantastic Four (Hickman): HC #1 (#570-574)

Fantastic Four (Hickman): HC #2 (#575-578)

Fantastic Four (Hickman): TPB #3 (#579-582)

Fantastic Four (Hickman): HC #4 (#583-588)

Fantastic Four (Hickman): HC #5 (#600-604)

1.thumb.jpg.aa04930f0f1322a8b92e71ffae9529fb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

en nog een pakje dat binnenkomt!! YAY!!

True Blood V1, V2 in HC (collecting both miniseries at IDW)
Red Sonja V3 HC (#13-18)
Shrugged TPB (collecting #0, 1-8)
Fantastic Four: Doom HC (Millar/Hitch) (#562-569)
INSEXTS #12 (MR)                                     
ANIMOSITY #9 (MR)                                      
SHEENA #0 CVR A LUPACCHINO                     
JUPITERS LEGACY TP VOL 02 (MR)  

59ad2293b7ad3_2017sep2.thumb.jpg.8f3c42a7b1d1dcc5eb60ac6939b74a4e.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren goed verkocht dus mijn eigen getrakteerd 😊

Briggs land 1

eclipse 1 en 2

walking dead 28

black monday murders 

kill or be killed 2

copperhead 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 08/19/2017 om 20:16, JPAR zei:

Oh?! Maar kan dat dan ineens onder de naam van Image uitgebracht worden? De oude was immers onder icon.

Ik kreeg trouwens net mail dat de datum naar eind september aangepast is.

You write that publisher is Marvel (Icon), but if I google ISBN numbers, other sites say it's Image. Can you clarify, is it reprints by Image, or is it old prints by Icon?

These items are not new printings. These are copies of the old printings that were recently found and have been transferred to Image from Marvel. The books say Icon on the spine and on the inside of the books it says Marvel. The only difference is that Image added a sticker to the back of the book to cover up the Marvel ISBN and to show an Image ISBN. Please let us know if you have any other questions.

Bovenstaande las ik op een ander forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
53 minuten geleden, Boris Valeo zei:

Vandaag in de bus van Cheap:

IMG_20170913_130502.thumb.jpg.3717f731ddebe0a5dd32fd5488897279.jpg

Laat zeker eens weten wat je van die Brigada vond. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Boris Valeo zei:

Je moet wat geduld hebben want First In First out en heb een serieuze leesachterstand :e005:

576c433a73e50_facebook_thumb.jpg?itok=X8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 9/12/2017 om 12:44, JPAR zei:

You write that publisher is Marvel (Icon), but if I google ISBN numbers, other sites say it's Image. Can you clarify, is it reprints by Image, or is it old prints by Icon?

These items are not new printings. These are copies of the old printings that were recently found and have been transferred to Image from Marvel. The books say Icon on the spine and on the inside of the books it says Marvel. The only difference is that Image added a sticker to the back of the book to cover up the Marvel ISBN and to show an Image ISBN. Please let us know if you have any other questions.

Bovenstaande las ik op een ander forum.

Interessant!

Deel dit bericht

Link naar bericht

@mojoHet schijnt dat deel 1 maar heel beperkt naar Europa komt. Bookdepo en Amazon kunnen al niet garanderen dat ze ze kunnen leveren. Als je ze toch aan wilt schaffen dan raad ik je Archonia aan. Die heeft ze (beperkt) op voorraad.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het schijnt dat deel 1 maar heel beperkt naar Europa komt. Bookdepo en Amazon kunnen al niet garanderen dat ze ze kunnen leveren. Als je ze toch aan wilt schaffen dan raad ik je Archonia aan. Die heeft ze (beperkt) op voorraad.

Ik kan klaarblijkelijk niet twee mensen tegelijk taggen, dus bij deze nogmaals dezelfde tekst voor @Boris Valeo

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, JPAR said:

Het schijnt dat deel 1 maar heel beperkt naar Europa komt. Bookdepo en Amazon kunnen al niet garanderen dat ze ze kunnen leveren. Als je ze toch aan wilt schaffen dan raad ik je Archonia aan. Die heeft ze (beperkt) op voorraad.

Ik kan klaarblijkelijk niet twee mensen tegelijk taggen, dus bij deze nogmaals dezelfde tekst voor @Boris Valeo

Thx Eerste deel besteld bij Archonia, 2de had ik al :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht

@JPAR Bedankt, maar ik had deze al. 😉

Ik vind het gewoon een leuk feitje. Dat zie je niet vaak, resterende stock vd print ve boek,  heruitgebracht bij de concurrentie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat ben ik met je eens. Was er ook nogal verbaasd over. Bij Archonia zijn ze er ook al doorheen. Nummer 1 niet meer verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

1 dag en uitverkocht...waanzinnig. als ze de rest ook gaan bundelen is het toch niet erg slim niet? niemand gaat deel 3 kopen zonder dat deel 1 voorradig is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...