Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

Garlandia van Mattotti dus...Voor mij is het simpel: dit is de beste strip die ik ooit gelezen heb.

Schitterend verhaal ... Een ongelooflijke wisselwerking tussen tekst en tekeningen... Zeer begrijpelijk ook...Als strips kunst kunnen zijn is dit kunst.

(en waarom heb ik altijd TWEE afbeeldingen? Geen idee)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, linthout said:

Dat is online hé.

1 hour ago, Spawn999 said:

Online bleg....

So? Comics lezen op een iPad pro is goddelijk, wist niet dat mensen hier zo ouderwets waren 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Creamium zei:

So? Comics lezen op een iPad pro is goddelijk, wist niet dat mensen hier zo ouderwets waren 😛

Bleg 2 !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bah online.

Er is zoveel dan alleen de inhoud. De binding, het papier, de rug, het leeslint....

Online dingen lezen kan dat nooit vervangen. Ik doe het soms wel, maar alleen om te zien of me iets ligt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dat met gewone boeken, maar niet met comics. Sinds ik een iPad pro heb, zijn mijn digitale aankopen serieus de lucht in gegaan omdat series er veel beter uitzien dan print, zeker nieuwe reeksen met hd art. Toen ik WickDiv op mijn pro zag, was dat een openbaring. Ik heb die pro enkel voor comics gekocht en het is mijn beste impuls koop ooit. Bij spreads heb je ook vaak gutter loss in print, een probleem dat je niet hebt in digital. Ik was ook old school toen ik nog een kleine ipad had, maar nu niet meer. Als je art belangrijk vindt, is het zeker aan te raden. Dat in combinatie met sales op cmx, zorgen ervoor dat je veel sneller bepaalde reeksen leest.

Ik blijf ook print kopen omdat ik niet kan weerstaan aan omni's van goeie reeksen, maar ik snap mensen die volledig overschakelen naar digital. De leeservaring op een grote tablet is superieur. Je kan hier weigerachtig tegenover staan, of je kan het eens proberen 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, makyousei said:

Good luck getting your iPad pro signed by Lemire 😝

? wat heeft dat daar nu mee te maken. Ik denk dat je tag vrij toepasselijk is :p

Maar goed, ik denk dat ik hier genoeg gezien heb

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, The Alderwood zei:

Vandaag is vol IV van Kill or Be Killed aangekomen. Ik kijk er naar uit!

Oh, die moet ik bestellen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, Creamium zei:

? wat heeft dat daar nu mee te maken. Ik denk dat je tag vrij toepasselijk is 😛

Maar goed, ik denk dat ik hier genoeg gezien heb

Ik bedoel gewoon dat je een comic kan laten signeren door de creators, iets wat ik graag doe en met digitale comics een pak moeilijker zou zijn. I lurk, omdat ik enkel vanaf mijn comp kan reageren, en daar ben ik niet altijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
47 minuten geleden, linthout zei:

Garlandia, Koen!!! Echt iets voor jou!

Genoteerd ! 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht

Helemaal uit Hawaï komt me daar een care package tegemoet, als dank voor mijn hulp met wat persberichten.

Mana Comics: Mana Double-Feature #1 (Sistah Shark, Geckoman) (signed by creator Christopher Caravalho)
Mana Comics: Mana Double-Feature #2 (Phantom Surfer, Seoul Hot) (signed by creator Christopher Caravalho)
Mana Comics: Sistah Shark #1  (signed by creator Christopher Caravalho)

denkelijk de enige Hawaiaanse comics in de Benelux :)

2018_8-2.thumb.jpg.9ac8545624d325337c0368808189b541.jpg

Daarnaast nog wat ander spul gevonden:

Magnus Robot Fighter TPB #1 (Valiant, collecting 1-4 of 😎 >  erg gaaf! Lekker old skool
Black Summer #6 (Juan Jose Ryp)
Legenderry: Vampirella TPB > Steampunk Vampirella en eigenlijk gewoon goed spul
ARCHIE HORROR: JUGHEAD: THE HUNGER TPB # 1 > toch wel erg goed, deze nieuwe imprint met weerwolven, zombies, vampieren en heksen!
Dissension: War Eternal #1 > nieuwe serie van Aspen. Ook erg goed.
INJUSTICE VS HE MAN & MASTERS OT UNIVERSE #1 (OF 6) >  niet door te komen!!!
Bettie Page TPB #1 > goed luchtig verhaal, met erg goed artwork. En altijd leuk om dit karakter te zien!

Deel dit bericht

Link naar bericht

IMG_20180819_143536.thumb.jpg.c8ed8e069580989148ac72bb193e6b70.jpgIMG_20180819_143502.thumb.jpg.040b52fdcdc5dc7d819df66bf711ff59.jpg

Batman/The Flash: The Button Deluxe Edition HC gekocht, twee covers voor de prijs van één. Het is zo'n holografische-3D-whatever cover waar je kop van zeer doet ;) maar het is het vervolg op de DC Universe Rebirth Deluxe Edition HC, en ook al is het maar een proloog op wat nog moet komen, ik vind het zeer goed. 
Die witte (passende) lijn is De Flits van mijn gsm :) 't lijkt wel elektriciteit.
Ook nog enkele The Flash TP's gekocht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 16/8/2018 om 10:48, makyousei zei:

Good luck getting your iPad pro signed by Lemire 😝

Met een goeie alkoolstift is dat een eitje. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...