Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

35 minuten geleden, linthout zei:

The Vision en Doctor Star zijn goeie verhalen. Alleen jammer dat die luxe van The Vision echt mottig uitgegeven is.

The Vision bevat inderdaad aardig wat extra's die niet bijzonder veel toevoegen. Maar de kwaliteit van het verhaal is een luxe uitgave wel waard. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik twijfel al even over Black Hammer. Het concept erachter spreekt me wel aan, maar ik twijfel nog. Wat extra loftuitingen hier zouden me over de streep kunnen trekken ... ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
41 minuten geleden, Marinelli zei:

Ik twijfel over Black Hammer. 

34 minuten geleden, Bart 01 zei:

giphy.gif

giphy.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht

☺️

De mémés zijn alleszins eensgezind. Maar zijn er duidelijke redenen waarom ik Black Hammer eerder vandaag dan morgen zou moeten beginnen lezen ... ? Bedankt al Spawn999 voor het enthousiasme.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Of misschien eerder kijken naar: 'Black Hammer is een aanrader voor de liefhebbers van ....'. Dat geeft wel vaker een goede indicatie :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is gelaagder dan het meeste werk van Millar. Voor mij is het vooral een ode aan klassieke superheldencomics. Van een enorm hoog niveau en meer karakterontwikkeling dan platte actie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Marinelli zei:

Ik twijfel al even over Black Hammer. Het concept erachter spreekt me wel aan, maar ik twijfel nog. Wat extra loftuitingen hier zouden me over de streep kunnen trekken ... ☺️

Black hammer is een strip voor mensen met goede smaak. Binnenkort komt er ook een hc uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Marinelli zei:

Of misschien eerder kijken naar: 'Black Hammer is een aanrader voor de liefhebbers van ....'. Dat geeft wel vaker een goede indicatie 🙂

Black Hammer is een aanrader voor de liefhebbers van Lemire. 

Zéér goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

druk bezig geweest en zo te zien nogal wat moois gemist!

Wel nog dit binnengehaald!

DIE HARD: A Million Ways to Die Hard HC OGN (Texeira art op DIE HARD franchise)
Batman: The Dark Knight : Master Race TPB
ANIMOSITY #16
ANIMOSITY EVOLUTION #8
COVER #2 (OF 6) (David Mack)
STRANGERS IN PARADISE XXV #7
ARCHIE HORROR: VAMPIRONICA #2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Laatste deel van Grass Kings (vol. 3, HC), geschreven door Matt Kindt, getekend door Tyler Jenkins. Zeer goed!
GrassKings_001_PRESS_12.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na lezen van Millars Old Man Logan best fan van dit deel van het Marvel Universum. Dus Hawkeye maar opgepikt bij Neat Stuff.  

15430526576056468222842042748626.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht