Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

Solo was een reeks uit midden jaren 2000 waarin verschillende artiesten in een nummer hun ding mochten doen. Het Darwyn nr is een collectie v kortverhalen in verschillende stijlen met als rode draad Sam Bradley die in een bar zit, Jimmy’s. Het werd oa gebundeld in Graphic Ink, the art of Darwyn Cooke. Het meeste werk v Darwyn heb ik effectief gebundeld, maar ik vind Solo persoonlijk beter als een apart ‘magazine’. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Prachtige reeks, die Solo. Ik heb het nummer van Teddy Kristiansen altijd gekoesterd ... het was een fijn format om een tekenaar eens 'all the way' te laten gaan in korte stukjes en verhalen . Dit gaf vaak memorabele resultaten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Binnenkort komt er een nieuwe comic van Bisley uit; 'Chuck'.

Dit is alvast de eerste pagina eruit. Ik neem aan dat de tekst nog wordt toegevoegd.

01paint.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, linthout zei:

Mooi! Wie geeft dat uit? Je hebt alvast het origineel gekocht?

Geen idee, maar het hele verhaal is af, dus het zal binnenkort wel uitkomen.

Inderdaad werden de originelen meteen aangeboden. Ik heb zelf een pagina of 12 en wat schetsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik hoop dat het beter is dan alpha king...tjeezus wat was dat slecht....

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 5/20/2019 at 11:39 PM, mojo said:

Solo was een reeks uit midden jaren 2000 waarin verschillende artiesten in een nummer hun ding mochten doen. Het Darwyn nr is een collectie v kortverhalen in verschillende stijlen met als rode draad Sam Bradley die in een bar zit, Jimmy’s. Het werd oa gebundeld in Graphic Ink, the art of Darwyn Cooke. Het meeste werk v Darwyn heb ik effectief gebundeld, maar ik vind Solo persoonlijk beter als een apart ‘magazine’. 

On 5/22/2019 at 12:01 PM, Marinelli said:

Prachtige reeks, die Solo. Ik heb het nummer van Teddy Kristiansen altijd gekoesterd ... het was een fijn format om een tekenaar eens 'all the way' te laten gaan in korte stukjes en verhalen . Dit gaf vaak memorabele resultaten.

Thx, om me te overhalen 😀

Helaas zowel de singles als gebundeld niet te vinden 😪

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog eens langsgeweest bij Mekanik:

- Spider-man: Prelude to far from home

- Solo: A star wars story (Marvel)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Destroyer down (IDW) via Amazon.de

Heeft iemand een idee waarom die IDW Star Wars strips bijna niet verkrijgbaar zijn via de fysieke comicshops.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Ronald A zei:

Heeft iemand een idee waarom die IDW Star Wars strips bijna niet verkrijgbaar zijn via de fysieke comicshops.

Disney, eigenaar van Star Wars, blokkeert sinds vorig jaar de levering van IDW's Star Wars en Disney comics om de lokale uitgeverijen van deze strips niet in de weg te zitten. Ik weet niet of deze blokkade voor alle landen buiten USA geldt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Ronald A zei:

Bestel je ze nog voor verschijnen uit de catalogus bij een comicshop of kijk je of je ze in de bakken kunt vinden? 

Qua comics verschijnt er heel veel en comicshops kunnen het anbod moeilijk bijbenen. En dan gaat de voorkeur uit naar Marvel en DC en niet naar kleinere uitvers als IDW.

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, Tweetie zei:

Bestel je ze nog voor verschijnen uit de catalogus bij een comicshop of kijk je of je ze in de bakken kunt vinden? 

Qua comics verschijnt er heel veel en comicshops kunnen het anbod moeilijk bijbenen. En dan gaat de voorkeur uit naar Marvel en DC en niet naar kleinere uitvers als IDW.

Ik koop enkel de trades, bestel ze steeds op voorhand nadat ik Previews gelezen heb..

Zo staat tales from vader en rogue one al maanden in bestelling bij Mekanik...zonder resultaat.

Probeer zoveel mogelijk bestellingen via Amazon.de te vermijden want die komen steeds in beschadigde toestand toe en cheap comics uit NL heeft ze niet in stock.

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, Ronald A zei:

Ik koop enkel de trades, bestel ze steeds op voorhand nadat ik Previews gelezen heb..

Zo staat tales from vader en rogue one al maanden in bestelling bij Mekanik...zonder resultaat.

Probeer zoveel mogelijk bestellingen via Amazon.de te vermijden want die komen steeds in beschadigde toestand toe en cheap comics uit NL heeft ze niet in stock.

edit: vorige links waren niet echt behulpzaam...

https://www.archonia.com/comicshop/nl/article/333091/star+wars+adventures+tales+from+vaders+castle+tp/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 16/6/2019 om 16:39, Ronald A zei:

Ik denk dat het aan het bestelpunt ligt. 

Als Archonia ze in voorraad heeft, zou een voorbestelling via Previews toch succesvol moeten zijn. Archonia zit tenslotte ook ergens in Belgie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17 juni 2019 om 18:53, Tweetie zei:

Ik denk dat het aan het bestelpunt ligt. 

Als Archonia ze in voorraad heeft, zou een voorbestelling via Previews toch succesvol moeten zijn. Archonia zit tenslotte ook ergens in Belgie

Bedankt voor de reactie en sorry allemaal voor late reply.

Nog een laatste vraag, hoe verpakt Archonia de trades. Want heb het echt wel gehad met die kartonnen pakketjes van Amazon waar de trades steeds beschadigd uitkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 16/6/2019 om 16:39, Ronald A zei:

Vreemd dat Mekanik ze niet voor je kan bestellen. Ik ben dan wel niet zo'n gigant als deze Antwerpse reus maar mijn bescheiden onderneming heeft ze gewoon geleverd gekregen. Misschien moet je ze daar gewoon even aan de jas trekken om ze eraan te herinneren? Bovendien zal je de eeuwige dankbaarheid vergaren van je lokale comic pusher en een bijdrage leveren aan het voortbestaan van deze fijne ondernemingen in plaats van megalomane mafketels als Jeff Bezos en consorten te sponsoren...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 19/6/2019 om 17:54, Ronald A zei:

Bedankt voor de reactie en sorry allemaal voor late reply.

Nog een laatste vraag, hoe verpakt Archonia de trades. Want heb het echt wel gehad met die kartonnen pakketjes van Amazon waar de trades steeds beschadigd uitkomen.

Archonia stopt haar waren in comics hoezen en deze gaan op hun beurt in het bubbeltjesplastiek. Werk al sinds 2012 met hen en nooit gezanik gehad met verpakkingen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

"In Search of Hannibal" is een comic die ik al drie jaar of zo geleden besteld had via KickStarter en wel... De strip maken gaat maar traagjes vooruit.

Soit, als teaser heeft de tekenaar al wat dingen online gegooid. Het ziet er meer dan behoorlijk.

layout_share_b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

afbeelding.thumb.png.3234d86becf2e197d07cb4f0f5e582d4.png

ASPEN COMICS 2019 : A YEAR AHEAD (2019) ONE-SHOT
BATMAN (2016) #68
CROSSOVER Nancy In Hell + Apocalypse Girl (2018) #1 (Amigo Comics)
FATHOM (2018) #2, 7, 8
FATHOM : VOLUME 8 (2019) #1 B-Cover
GARGANTUAN (2019) #0, 1 (Of 5)
HACK / SLASH VS. CHAOS (2018) #3-5
HELLWITCH HELLBOURNE (2019) #1 Hellqueen Cover Edition
INCREDIBLE HULK : LAST CALL (2019) #1
JUGHEAD THE HUNGER VS. VAMPIRONICA (2019) #1, 2
LADY MECHANIKA : SANGRE (2019) #1 (Of 5) B-Cover
RED SONJA / VAMPIRELLA / BETTY & VERONICA (2019) #1, 2
SABRINA : TEENAGE WITCH (2019) #1 (Of 5) C-Cover
SPAWN (1992) #293 - 297
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #114 - 116
VAMPIRELLA (2017) VALENTINES DAY SPECIAL #1 A-Cover
VAMPIRELLA / REANIMATOR (2018) #2 - 4 (of 4)
VAMPIRELLA : ROSES FOR THE DEAD (2018) #3, 4 (Of 4) A-Cover
WITCHBLADE (2017) #11, 12
ZOOHUNTERS (2014) #4 B-Cover

en 400 lege enveloppen om binnenkort mijn Kickstarter mee uit te sturen!

Deel dit bericht

Link naar bericht

image.png.20238a940f273dfb7fcc89a4a62948e8.png

Bescheiden aankoop bij groot media bedrijf die momenteel stunt met 5 euro korting op bepaalde comics.

Mijn bewondering voor Bernie Wrightson is weer helemaal terug van nooit echt weggeweest, als er een

tekenaar is die exemplarisch in zwart wit dient te worden gelezen is het Bernie wel.

Deze TPB is voor zijn geld de moeite waard maar de inkleuring is een beetje vlak, ga wel op zoek naar

mooiere uitgaves van zijn werk, die Bernie Wrightson Artifact Edities zien er wel heel fraai uit.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...