Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

Op 21/7/2019 om 11:18, bouncer zei:

image.png.20238a940f273dfb7fcc89a4a62948e8.png

Bescheiden aankoop bij groot media bedrijf die momenteel stunt met 5 euro korting op bepaalde comics.

Mijn bewondering voor Bernie Wrightson is weer helemaal terug van nooit echt weggeweest, als er een

tekenaar is die exemplarisch in zwart wit dient te worden gelezen is het Bernie wel.

Deze TPB is voor zijn geld de moeite waard maar de inkleuring is een beetje vlak, ga wel op zoek naar

mooiere uitgaves van zijn werk, die Bernie Wrightson Artifact Edities zien er wel heel fraai uit.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

Deze heb je naturlijk al?

Frankenstein ( HC, Geïllustreerd door Bernie Wrightson, first printing): https://www.amazon.co.uk/Bernie-Wrightsons-Frankenstein-Wollstonecraft-Shelley/dp/1595822003/ref=sr_1_3?keywords=frankenstein+wrightson&qid=1561549139&s=books&sr=1-3 -

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 7/21/2019 at 11:18 AM, bouncer said:

image.png.20238a940f273dfb7fcc89a4a62948e8.png

Bescheiden aankoop bij groot media bedrijf die momenteel stunt met 5 euro korting op bepaalde comics.

Mijn bewondering voor Bernie Wrightson is weer helemaal terug van nooit echt weggeweest, als er een

tekenaar is die exemplarisch in zwart wit dient te worden gelezen is het Bernie wel.

Deze TPB is voor zijn geld de moeite waard maar de inkleuring is een beetje vlak, ga wel op zoek naar

mooiere uitgaves van zijn werk, die Bernie Wrightson Artifact Edities zien er wel heel fraai uit.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

Als je 'm nog voor een goede prijs kan vinden (zie net dat hij OOP is) is "Creepy Presents Bernie Wrightson" de moeite waard. Alle verhalen die hij heeft getekend voor Creepy en Eeerie in een mooie hardcover uitgave.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oh ja dat is ook een mooie!! Hebikook!! Creepshow is ook een aanrader ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
38 minuten geleden, Spawn999 zei:

Deze heb je naturlijk al?

Frankenstein ( HC, Geïllustreerd door Bernie Wrightson, first printing): https://www.amazon.co.uk/Bernie-Wrightsons-Frankenstein-Wollstonecraft-Shelley/dp/1595822003/ref=sr_1_3?keywords=frankenstein+wrightson&qid=1561549139&s=books&sr=1-3 -

Jazekers !

Zeven jaar monnikenwerk om 48 panelen te tekenen en een lichtend voorbeeld te zijn voor Andreas met zijn

Cromwell Stone.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 minuten geleden, Aaltomuoto zei:

Als je 'm nog voor een goede prijs kan vinden (zie net dat hij OOP is) is "Creepy Presents Bernie Wrightson" de moeite waard. Alle verhalen die hij heeft getekend voor Creepy en Eeerie in een mooie hardcover uitgave.

Toevallig ga ik deze bestellen, vond m nog op internet in een Nederlandse stripspeciaalzaak, samen met Creepshow,

'A look back". een episode van Hulk met The Thing, en Batman "The Cult ".

Die verhalen van Steve Niles lijken mij wat minder.

Trouwens die Cerebus gekocht bij jouw, heb ik veel plezier aan en ook een startsein gegeven om me wat meer in

de Comics te verdiepen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

City Of Others, Ghoul en Dead She Said, zijn inderdaad minder met wisselend tekenwerk. Blijkbaar had hij de laatste jaren wat off dagen... Het verschilt per pagina...

Frankenstein Alive! Alive! is ook een aanrader, maar heeft deze helaas niet af kunnen maken (Kelley Jones heeft deels het laatste deel afgemaakt).

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 hours ago, bouncer said:

Toevallig ga ik deze bestellen, vond m nog op internet in een Nederlandse stripspeciaalzaak, samen met Creepshow,

'A look back". een episode van Hulk met The Thing, en Batman "The Cult ".

Die verhalen van Steve Niles lijken mij wat minder.

Trouwens die Cerebus gekocht bij jouw, heb ik veel plezier aan en ook een startsein gegeven om me wat meer in

de Comics te verdiepen.

Mooi, voor de normale prijs hopelijk (20 dollar geloof ik)?

Wat betreft Cerebus ben ik dus deels schuldig aan de explosieve groei binnenkort in jouw boekenkast begrijp ik ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Aaltomuoto zei:

Mooi, voor de normale prijs hopelijk (20 dollar geloof ik)?

Wat betreft Cerebus ben ik dus deels schuldig aan de explosieve groei binnenkort in jouw boekenkast begrijp ik ;)

"Creepy presents Bernie Wrightson" besteld voor inderdaad 20 euro bij de Stripaap webshop, ( hopelijk nog op

voorraad ) terwijl de goedkoopste op Amazon 43 dollar is.

Wat betreft Cerebus laten we het maar houden op "partners in crime", de boekenkast is inmiddels de gehele

logeerkamer geworden tot grote ergernis van Mrs Bouncer.:angry:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ergens tussen mega-verkopen (momenteel 795 comics verkocht dit jaar) heb ik toch nog tijd gevonden om wat leuks te vinden!

Queen Crab HC (Jimmy Palmiotti)
SHIFTER HC (224 page ; Brian Holguin + Brian Haberlin; Anomaly Productions)
LILI The Demoness #1, 2 (Kickstarter)

370256476_201972.thumb.jpg.dbf297547555700eb9036ae8159a94e2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bprd: The devil you know 3 Ragnarok (zal nog wel even duren voor ik hem effectief kan lezen, sta wat achter met BPRD). 

Catwoman door Brubaker omnibus 3 (voor de volledigheid en omdat er een comic door Sean Phillips in staat). 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Single issues gaan ophalen bij Mekanik. 

X-men: House of x 1,2 en Powers of x 1 (veelbelovend begin v Hickman)

Lazarus risen 2

conan 8

red sonja: lord of fools 

Ascender 4

LOEG: The Tempest 6 (einde vd serie en laatste Alan Moore)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 22/7/2019 om 14:21, Spawn999 zei:

City Of Others, Ghoul en Dead She Said, zijn inderdaad minder met wisselend tekenwerk. Blijkbaar had hij de laatste jaren wat off dagen... Het verschilt per pagina...

Frankenstein Alive! Alive! is ook een aanrader, maar heeft deze helaas niet af kunnen maken (Kelley Jones heeft deels het laatste deel afgemaakt).

afgeraffeld zelfs. Wel jammer. Kelley Jones is als geen ander gekwalificeerd om de opvolger van Bernie te zijn in dit gebeuren, maar hij had er best meer tijd voor mogen krijgen.

Zelf wat comics uit de pre-order bak gehaald en heerlijk gelezen (op TWD na, want ik ben tradepaperwaiting)

ANIMOSITY #21
CROW HACK SLASH #1 CVR A SEELEY
FIVE YEARS #1, 2
GARGANTUAN #2 (OF 5) (MR)
WHITE WIDOW #1
RIDE BURNING DESIRE #1 (OF 5)
SABRINA TEENAGE WITCH #2, 3 (OF 5)
WALKING DEAD #193  (Final Issue)

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Spawn999 zei:

Jeej! Het origineel uit 1983 :)

20190813_204227_1280x960.thumb.jpg.c101313f0e9fedaf7252fce5915e97e6.jpg

Nice, Nice ,Nice!, iemand bied deze aan voor 32,50 euro in zeer goede staat, is dat een redelijke prijs?

Nog die twee gelimiteerde zeefdrukken gezien vorige week met handtekening van Bernie in de comics veiling

van Catawiki ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
43 minuten geleden, bouncer zei:

Nice, Nice ,Nice!, iemand bied deze aan voor 32,50 euro in zeer goede staat, is dat een redelijke prijs?

Nog die twee gelimiteerde zeefdrukken gezien vorige week met handtekening van Bernie in de comics veiling

van Catawiki ?

Ja ik heb het dubbele voor neergelegd....en op ebay zijn ze gemiddeld  160,-

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 minuten geleden, Spawn999 zei:

Ja ik heb het dubbele voor neergelegd....en op ebay zijn ze gemiddeld  160,-

Roger!, bedankt Spawn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...