Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

1 minuut geleden, Paul_NL zei:

Dat is dus de vraag, je kan iets aanbieden voor 400 euro of meer, maar als je het nooit verkoopt dan zal die prijs ook wel bespreekbaar zijn. Je kon het in 2013 ook nog kopen in softcover. Het valt allemaal wel mee denk ik. Je ziet hetzelfde bij zeefdrukken, voor giga bedragen worden ze aangeboden, tot je in gesprek gaat en dan is er veel mogelijk.

Je bent in ieder geval een betere onderhandelaar dan ik. Het is mij niet gelukt ze voor een schappelijke prijs te krijgen. Ja, die beschadigde exemplaren die destijds in België in de winkels zijn blijven liggen. Die wel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Je bent in ieder geval een betere onderhandelaar dan ik. Het is mij niet gelukt ze voor een schappelijke prijs te krijgen. Ja, die beschadigde exemplaren die destijds in België in de winkels zijn blijven liggen. Die wel. 

Het ligt eraan of iemand ze wil verkopen en of ze het geld nodig hebben, die combinatie werkt vaak goed. Ik zie bij strips, zeker hier in dit gebied, dat het van verzamelaars afkomt die allemaal hetzelfde doen: de hoofdprijs vragen voor hun eigen spullen en 2 cent willen betalen voor wat ze zelf kopen. Die markt is in Amerika een stuk groter en gezonder. Ik denk dat het in het geval van Strangers in Paradise ook logisch redeneren is. Als die serie zo populair was dan had het geen 10 jaar geduurd voor de box in herdruk kwam, als ze geld kunnen verdienen dan doen de Amerikanen dat te graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, Paul_NL zei:

Als die serie zo populair was dan had het geen 10 jaar geduurd voor de box in herdruk kwam, als ze geld kunnen verdienen dan doen de Amerikanen dat te graag.

Het is wat met die Amerikanen. Geld verdienen, pah! Ze moesten zich schamen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Het is wat met die Amerikanen. Geld verdienen, pah! Ze moesten zich schamen! 

Ja stel je voor dat je een inhoudelijke reactie gaf... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 minuten geleden, Paul_NL zei:

Als die serie zo populair was dan had het geen 10 jaar geduurd voor de box in herdruk kwam, als ze geld kunnen verdienen dan doen de Amerikanen dat te graag.

Als de serie geen volgelingen zou hebben, zou het behoorlijk zinloos zijn om de box opnieuw op de markt te zetten. Strangers in Paradise is een strip die een redelijk tijdloze kwaliteit bezit. Die is over twintig jaar nog net zo prima te lezen als het de afgelopen pakweg vijfentwintig jaar al was. Ik denk dat er nog steeds publiek voor deze uitgave is. Zowel het publiek dat al met de strip bekend is, alswel een groep lezers die het nog mag ontdekken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Als de serie geen volgelingen zou hebben, zou het behoorlijk zinloos zijn om de box opnieuw op de markt te zetten. Strangers in Paradise is een strip die een redelijk tijdloze kwaliteit bezit. Die is over twintig jaar nog net zo prima te lezen als het de afgelopen pakweg vijfentwintig jaar al was. Ik denk dat er nog steeds publiek voor deze uitgave is. Zowel het publiek dat al met de strip bekend is, alswel een groep lezers die het nog mag ontdekken. 

Ik zei ook niet dat het geen volgelingen had, ik zei als de serie zo populair was dan had het geen 10 jaar geduurd alvorens er een herdruk kwam. Er is ook publiek voor, alleen niet voldoende om dit boek in druk te houden. Daarom gaat het (mijn voorspelling) ook lang duren voor deze hardcover box niet meer te krijgen is. Daarna herhaalt hetzelfde zich, dan zal de prijs stijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je mag van mij je gelijk hebben, hoor. Ik ga echter niet afwachten of je theorie water houdt. Ik hoop oprecht dat de set nog jarenlang verkrijgbaar is, maar heb 'm mezelf inmiddels wel toegeëigend. Ik heb er één keer naast gepist en dat gaat me niet nog eens gebeuren...

Deel dit bericht

Link naar bericht
48 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Je mag van mij je gelijk hebben, hoor. Ik ga echter niet afwachten of je theorie water houdt. Ik hoop oprecht dat de set nog jarenlang verkrijgbaar is, maar heb 'm mezelf inmiddels wel toegeëigend. Ik heb er één keer naast gepist en dat gaat me niet nog eens gebeuren...

Duidelijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht

iIpRv5k3Fx76xlDqQ3rGTT0FJzGauw2ptqvLFQjD

Heb me laten gaan, te mooie boek ❤️, GIGANTISCH en veel print puntjes, zie ik altijd graag.
Heb er mijn Huiselijke Poëzie naast gelegd om een idee te geven van de werkelijke grootte.

Omvat alle Krazy Kat kleuren zondagen (zoals het zegt op de kaft ;) ).

Deel dit bericht

Link naar bericht
38 minuten geleden, BobFish zei:

iIpRv5k3Fx76xlDqQ3rGTT0FJzGauw2ptqvLFQjD

Heb me laten gaan, te mooie boek ❤️, GIGANTISCH en veel print puntjes, zie ik altijd graag.
Heb er mijn Huiselijke Poëzie naast gelegd om een idee te geven van de werkelijke grootte.

Omvat alle Krazy Kat kleuren zondagen (zoals het zegt op de kaft ;) ).

Mooie uitgave/ aankoop Bobfish!, zag deze in de Taschen winkel in Amsterdam staan voor 150 euro.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is een van de beste Krazy Kat uitgaven die je in de kast kunt hebben staan. Het formaat is ideaal.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

kat.thumb.jpg.6198bd23af3b5a135a49f1d2ea596804.jpg

Hiaten aangevuld.

De kat in Katendrecht, en wat vooral opvalt het plezier van Martin Lodewijk met het vertellen van dit pulp verhaal, drugs, seks, bloot,

prostitutie en geweld, ook uitgebracht in 1991 bij Aircel.

image.png.898a5b024bea2b65f8c8dc1769c31ee5.png

Richard Corben - The house on the borderland, stond al een tijdje op verlanglijst, vooral de combinatie Corben en het mooie

inkleurwerk van Lee Loughridge is top.

Will Eisner - A contract with god, vind dit zelf de mooiste uitgave qua vormgeving, in ieder geval superieur in vergelijking met vooral

deze recente uitgave in lelijk gifgroen.

image.png.48ae1fd1f9cd0f2bae8dfc139a9ba2a8.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Serieus??? Ziet dat er zo uit tegenwoordig?

Ze zullen de oorspronkelijke cover niet meer hebben want zie zit in België!

Deel dit bericht

Link naar bericht

De meest recente uitgaves

image.png.efd886e3624a9d5cbacd500496901269.png2006- paperback, aartslelijk.

image.png.2f5e97c69d6b2f8386a15adcac55cb0d.png2017 - HC, acceptabel.

image.thumb.png.13f13af24ea03e52dd37ea894ee441b2.png2018 - Dark Horse, Deluxe box set, zeer fraai!!

image.png

image.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
55 minuten geleden, linthout zei:

Serieus??? Ziet dat er zo uit tegenwoordig?

Ze zullen de oorspronkelijke cover niet meer hebben want zie zit in België!

Heb jij het origineel Willy ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, bouncer zei:

De kat in Katendrecht, en wat vooral opvalt het plezier van Martin Lodewijk met het vertellen van dit pulp verhaal, drugs, seks, bloot,

prostitutie en geweld, ook uitgebracht in 1991 bij Aircel.

Mooie vangst. Die zoek ik ook al een tijdje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er komt een Steranko is…Revolutionary! King-Size ! Zie ik wel super naar uit, ik hoop dat ze samenwerken met IDW ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 hours ago, BobFish said:

Er komt een Steranko is…Revolutionary! King-Size ! Zie ik wel super naar uit, ik hoop dat ze samenwerken met IDW ?

Van zijn Nick Fury verhalen neem ik aan? Ik heb de omnibus al dus ik zal proberen deze te weerstaan maar dat gaat lastig worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Aaltomuoto zei:

Van zijn Nick Fury verhalen neem ik aan? Ik heb de omnibus al dus ik zal proberen deze te weerstaan maar dat gaat lastig worden

Jeps 🤠 Ik had bijna die omnibus gekocht...
Toch nog een vraagje over de omnibus : Is dat met van dat blinkend wit glossy papier ? (zoals meestal bij Marvel omnibussen)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Koop beter die Absolute Swamp Thing van Alan Moore!

...En kom tot de conclusie dat je nostalgische gevoelens voor de originele uitgaven

het niet halen bij dit onvoorstelbaar mooie boek! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, linthout zei:

Koop beter die Absolute Swamp Thing van Alan Moore!

...En kom tot de conclusie dat je nostalgische gevoelens voor de originele uitgaven

het niet halen bij dit onvoorstelbaar mooie boek! 🙂

8XKHo6jIu9RkHFWsNrvVMjKWg1fBjnQGJf0fBvrH

Als je van de duivel spreekt, kijk eens aan wat een mooie aankoop, wat een pareltje.

mR5-SCHP1PSl97ItZuYKbYs8fkNbmU7_pSAIFy9m

De kleuren spatten van het ruwe grauwe papier, mooi hoor !

7Sg0MUAxckGVJcoE63_WnZyhKuNcE38H9m4zAF-i

Geen digitale kleurovergangen, geen bruingrijze 'moderne' tinten, geen glanzend blinkend papier. Je voelt het reliëf van de print, heerlijk.

-YwVCEyrg6Vah9C8vIZIDPkVt9D6DkqoKqkNwlHX

😈 Nu jij Willy 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, BobFish said:

Jeps 🤠 Ik had bijna die omnibus gekocht...
Toch nog een vraagje over de omnibus : Is dat met van dat blinkend wit glossy papier ? (zoals meestal bij Marvel omnibussen)

Glanzend papier inderdaad, dat is wel iets minder mooi dan mat maar hij was erg goedkoop dus dat zie ik maar door de vingers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minuten geleden, Retardi zei:

Ik weet niet of je de Jim Lee king-size editie hebt gezien? Dat is wat je kunt verwachten. Dit is misschien meer jouw smaak: https://www.idwpublishing.com/product/jim-sterankos-nick-fury-agent-of-shield-artists-edition-hc-new-printing/

Heb je afbeeldingen van die Jim Lee king-size editie ?

Die Artists edition trekt me niet aan omdat ik de kleuren bij Steranko zo fantastisch vind ! En de IDW editie (ook al houd ik van hen) is in het zwart-wit, niet ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...