Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Gekocht - Aangekondigd - Interessant

Recommended Posts

4 uren geleden, BobFish zei:

8XKHo6jIu9RkHFWsNrvVMjKWg1fBjnQGJf0fBvrH

Als je van de duivel spreekt, kijk eens aan wat een mooie aankoop, wat een pareltje.

mR5-SCHP1PSl97ItZuYKbYs8fkNbmU7_pSAIFy9m

De kleuren spatten van het ruwe grauwe papier, mooi hoor !

7Sg0MUAxckGVJcoE63_WnZyhKuNcE38H9m4zAF-i

Geen digitale kleurovergangen, geen bruingrijze 'moderne' tinten, geen glanzend blinkend papier. Je voelt het reliëf van de print, heerlijk.

-YwVCEyrg6Vah9C8vIZIDPkVt9D6DkqoKqkNwlHX

😈 Nu jij Willy 😉

Ja, dit is een mooi boek.

Maar BEKIJK die Absolute toch eens!!!!

De cover alleen al!!!! MOS!!!! Welk boek heeft nu een cover die uit MOS bestaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, linthout zei:

Ja, dit is een mooi boek.

Maar BEKIJK die Absolute toch eens!!!!

De cover alleen al!!!! MOS!!!! Welk boek heeft nu een cover die uit MOS bestaat?

WILLY, ik wil foto's, de harde feiten !
Alles wat ik op youtube en elders op het net zie is gewoon lelijke kleuren, sorry.

De gustibus et coloribus non est disputandum zeker...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Foto's?Daarmee kun je toch niet oordelen!  Boek open minded bekijken in de stripwinkel toch?

Ik begrijp je wel hoor...Je bent old school...

Als ik je zo enthousiast bezig hoor over bladen zoals Metal Hurlant...En je ontdekt daar dingen die ik veertig jaar geleden al ontdekt heb... En even enthousiast was als jij nu... Wat een mooie herinneringen!!!!

Hoe komt het dat jij nu plots interesse hebt in strips van die periode?

Ook je liefde voor Italiaanse strips begrijp ik volkomen... Ik vind het doodjammer dat ik geen woord Italiaans kan...Alleen Dylan Dog al...Wat een prachtreeks!!! Gelukkig is er iemand in China die er al een vijftigtal uitgegeven heeft in het Engels...Dat kan ik tenminste lezen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, linthout zei:

Ik vind het doodjammer dat ik geen woord Italiaans kan...Alleen Dylan Dog al...Wat een prachtreeks!!! Gelukkig is er iemand in China die er al een vijftigtal uitgegeven heeft in het Engels...Dat kan ik tenminste lezen!

En super mooi uitgebracht door Silvester Strips !

Jammer genoeg zijn ze na een tiental boekjes gestopt.

Maar deze box is echt een snoependoos, elke keer genieten ! De vertaling is goed gelukt, zelfs de woordmopjes van Groucho :) .

Die Absolute Swamp Thing zal wel zijn voordelen hebben maar ik ben echt een fascist op vlak van kleuren en textuur. Bij mij moet je bijvoorbeeld nooit afkomen met een 'J'ai Lu' editie van een BD of een ingekleurde Bone of een DVD of een .avi of een 128kbps mp3 :).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8/1/2020 om 08:08, BobFish zei:

En super mooi uitgebracht door Silvester Strips !

Jammer genoeg zijn ze na een tiental boekjes gestopt.

Maar deze box is echt een snoependoos, elke keer genieten ! De vertaling is goed gelukt, zelfs de woordmopjes van Groucho :) .

Die Absolute Swamp Thing zal wel zijn voordelen hebben maar ik ben echt een fascist op vlak van kleuren en textuur. Bij mij moet je bijvoorbeeld nooit afkomen met een 'J'ai Lu' editie van een BD of een ingekleurde Bone of een DVD of een .avi of een 128kbps mp3 :).

Ja, uiteraard heb ik die schitterende box!!!  Niet haalbaar in het Nederlands om door te gaan met Dylan Dog.

Verder:

Als heel de reeks van Swamp Thing (Alan Moore) op die manier uitgegeven is kan ik er nog inkomen! Dat is inderdaad mooi.

Voor wie het interesseert: er is nu één Absolute Swampie te koop bij Worlds' End.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb mijn Moore's Swamp Thing ook de absolute upgrade gegeven.  Los van de zeer mooie uitgvae is deel van het plezier van de upgrade ook om de oudere versie door te geven aan iemand die er hopelijk ook gebeten door wordt :)

(Of je comics lezen als hobby bekijkt of als besmetting moet je zelf maar uitmaken)

Deel dit bericht

Link naar bericht

20200110_123458.thumb.jpg.8bd1a3039d466f3d3d30cf9b62a5877e.jpgNieuw jaar met nieuwe comics dankzij die winkel met de glanzende ramen in Den Bosch

Deel dit bericht

Link naar bericht
37 minuten geleden, Bart 01 zei:

Nice, volume 3 al van bone parish. Die reeks gaat vlotjes.

De laatste ook. Komen maar 3 delen van. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 10/1/2020 om 14:13, xroldx zei:

Nieuw jaar met nieuwe comics dankzij die winkel met de glanzende ramen in Den Bosch

Thank you!

giphy.gif.4301b8d5c2f9bde09c3bd42f42996645.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
33 minuten geleden, Spawn999 zei:

Deze dikke jetser erbij 😀

20200116_223404.thumb.jpg.bd2654a4015fac42855081e93519969d.jpg

Die heb ik ook. Goede keuze!

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, JPAR zei:

Jammer dat hij niet in Remendersize is.

Daar schijnt hij wel vaker over op te scheppen, die Remender...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Spawn999 zei:

o ja, die is goed!! Jammer van de switch in tekenaar halverwege, maar het verhaal is van voor tot achter ronduit sterk!

Ik heb die nog in die slipcase TPB versie die Cheapcomics indertijd verkocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Daar schijnt hij wel vaker over op te scheppen, die Remender...

giphy-downsized.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, boomvavavoom zei:

o ja, die is goed!! Jammer van de switch in tekenaar halverwege, maar het verhaal is van voor tot achter ronduit sterk!

Ik heb die nog in die slipcase TPB versie die Cheapcomics indertijd verkocht.

Die ene tekenaar was inderdaad jammer. De hc is zeer moeilijk te vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oooh fijn! Ik moet hem zelf nog in huis halen en lezen, staat al wel een tijdje op het lijsjte :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Spawn999 zei:

Toeval? Ik zag deze titel voorbijkomen in de comments onder een vlog van Michael Minneboo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, Spawn999 zei:

Mooi boek. Ik heb de trades, en heb die nooit vervangen door deze. Veel plezier ermee. 

Gekocht: 

IMG_20200117_201246.thumb.jpg.239402df26a8129d37afd559bec3442a.jpg

ook nog wat manga, zie ander subforum daarvoor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...