Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Net een bestelling geplaatst op Cheap... Ik kan maar niet aan z'n acties weerstaan.

 

Wonder Woman - Love and Murder (hc)

Wonder Woman - Who is Wonder Woman (hc)

Wonder Woman - Amazons Attack (hc)

Batman - Private Casebook (hc)

Batman - False Faces (hc)

Batman - Hong Kong (sc)

Batman - Rules of Engagement (hc)

Batman - King Tuts Tomb (sc)

Batman - The Wrath (sc)

Batman - The Heart of Hush (hc)

Green Lantern Corps - Revolt of the Alpha Lanterns (sc)

Green Lantern Corps - The Weaponer (sc)

Solomon Grundy (sc)

Superman - New Krypton - Vol 1, 2, 3 en 4 (hc)

Superman - War of the Supermen (hc)

Superboy - The boy of Steel (hc)

 

en erbij gevraagd omdat ik boven de € 150 zit:

 

Captain America - The chosen

Uncanny X-men - The Rise and Fall of the Shiar.

Link naar reactie

 

http://centuryguild.net/collections/autographed-books/products/jeremy-bastians-cursed-pirate-girl-advance-copy-hardcover

Hoe minder boeken er over zijn, hoe hoger de prijs wordt... Interessant principe. Ik heb 43,99 betaald, intussen staat het op 85usd... Nu ja Jeremy Bastian wordt wel wat gehyped in meer of min beperkte kring.

Link naar reactie

Ik ga iedere zondag naar mijn grootmoeder en steek mij daar zo vol met taart zodat ik maandag en dinsdag enkel nog maar een minimum van eten nodig heb

 

Doe dan gewoon wat ik doe... Laat je grootmoeder eten voor je maken. Ik een drietal keer per week een pot om op te warmen in de microgolfoven (en dat is geen grapje).

Link naar reactie

Al bijna 1000 comics gekocht dit jaar!!

 

Fables, TWD, Fairest, Witchblade, KISS Kompendium, Rocketeer, Manara Library, Astonishing X-Men, Utlimatum, Strangers In Paradise, Rachel Rising, Grimm Fairy Tales., Wonderland, Cavewoman, Hack/Slash, Vampirella, Dejah Thoris, Warlord Of Mars, Fathom, Elephantmen, Hack Slash, WONDERLAND, Cavewoman, Ursa Minor, TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE....

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Net dit binnen gekregen

 

ASTONISHING X-MEN MONSTROUS PREM HC

RACHEL RISING TP VOL 02 FEAR NO MALUS

YOUNG INHUMANS TP

The new Avengers HC #7 `The Trust `

 

 

 

STOMME is dat ik Monstrous nu dubbel heb. STOM STOM STOM! Nu heb ik een HC en een TPB van hetzelfde verhaal :(

Leuk want ik kreeg New Avengers erbij gestopt voor zomaar.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Net dit binnen gekregen

 

ASTONISHING X-MEN MONSTROUS PREM HC

RACHEL RISING TP VOL 02 FEAR NO MALUS

YOUNG INHUMANS TP

The new Avengers HC #7 `The Trust `

 

 

 

STOMME is dat ik Monstrous nu dubbel heb. STOM STOM STOM! Nu heb ik een HC en een TPB van hetzelfde verhaal :(

Leuk want ik kreeg New Avengers erbij gestopt voor zomaar.

 

 

Rachel Rising !

Fuck !

Die wil ik ook !

 

Of nee, wacht, ik heb die al... :P

Link naar reactie

Tiens, mijn bestelling van Cheap is gisteren ook toegekomen.

 

Wonder Woman - Love and Murder (hc)

Wonder Woman - Who is Wonder Woman (hc)

Wonder Woman - Amazons Attack (hc)

Batman - Private Casebook (hc)

Batman - False Faces (hc)

Batman - Hong Kong (sc)

Batman - Rules of Engagement (hc)

Batman - King Tuts Tomb (sc)

Batman - The Wrath (sc)

Batman - The Heart of Hush (hc)

Green Lantern Corps - Revolt of the Alpha Lanterns (sc)

Green Lantern Corps - The Weaponer (sc)

Solomon Grundy (sc)

Superman - New Krypton - Vol 1, 2, 3 en 4 (hc)

Superman - War of the Supermen (hc)

Superboy - The boy of Steel (hc)

Captain America - The chosen (hc)

Uncanny X-men - The Rise and Fall of the Shiar (hc).

 

Zeg Spock, als je maar één bundel bestelt op Cheap dan doe je toch geen voordeel? Je moet sowieso verzending betalen ook.

Link naar reactie

Ik koop uit principe alles in de SSZ tenzij iets is uitverkocht maar Cheap heeft het wel nog, of zoals in dit geval : geen zin om er drie weken op te wachten in de SSZ, wou m niet in SC en de strip stond bij Cheap aan de helft van de prijs, dus met verzending erbij viel de prijs goed mee. het heeft me dus een voordeel van twee weken opgeleverd. Het was dringend ;)

 

Link naar reactie

LOL

 

dringend is zooooo'n heerlijk rekbaar begrip, niet?

 

Dat had ik eigenlijk met Rachel Rising TPB #2 en wilde er toch nog wat bijdoen en snelsnelsnel bestellen en ja hoor. Astonishing X-Men Monstrous dubbel :(

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

In dat geval vind ik het begrijpelijk. Ik heb de latere delen van dat volume van Wonder Woman eigenlijk in SC (behalve Warkiller want die is out of print). Ik heb deze bij uitzondering toch in HC aangeschaft gewoonweg omdat ik het niet kon laten voor de prijs.

Bij Batman heb ik toch ook al heel wat HC en SC door elkaar, dus stoor ik me daar niet zoveel meer aan.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...