Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Fables vol 17 heb ik me nog kunnen doorworstelen, de Weerwolf GN van overlaatst raakte ik niet meer door wegens saai, en nu, vol 18 is de trade teveel voor mij. Ik stop er dus ook mee. Het was fun, tem nr 16. Maar nu hoeft het voor mij ook niet meer. En zo schiet er niet veel meer over voor mij, bij Vertigo :(

 

Het viel me op dat 1 comic maar 17 blz meer telde. Is dat bij hun andere reeksen ook zo ?

Link naar reactie

Gisteren in de bus:

 

Conan door Wood HC

Locke & Key 5 HC

 

Ik heb heel veel zin om een half dagje verlof te nemen. :e012:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Fables vol 17 heb ik me nog kunnen doorworstelen, de Weerwolf GN van overlaatst raakte ik niet meer door wegens saai, en nu, vol 18 is de trade teveel voor mij. Ik stop er dus ook mee. Het was fun, tem nr 16. Maar nu hoeft het voor mij ook niet meer.

net TPB #18 uit en ik vond het BRILJANT!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Het hoofdverhaal kon net zo goed in drie comics verteld worden ipv acht. En die cubs vind ik dan nog niet interessant ook ;)

Nee, ik stop er nu mee, voor ik er helemaal niks meer aan zou vinden. Maar alle respect voor deze reeks. Die toch onderhand mag worden afgerond, vind ik nu toch ook ;)

Walking Dead zal nog eerder ophouden.

Je hebt het nog 4 volumes langer dan ik uitgehouden. 13 was er goed teveel aan, daar keer ik nooit meer naar terug.

Link naar reactie

Rex mundi omnibus 1

Zat gisteren een beetje onverwacht al in de bus. Had dit samen besteld met deel 2 dat pas in februari verschijnt. Ik had deze serie al deels gelezen via de stripbib, maar ze hadden het vervolg niet en daarna ben ik ze uit het oog verloren. Waar Klare Taal al niet goed voor is (en toevallig ook net die omnibussen die verschijnen natuurlijk).

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Rex mundi omnibus 1

Zat gisteren een beetje onverwacht al in de bus. Had dit samen besteld met deel 2 dat pas in februari verschijnt. Ik had deze serie al deels gelezen via de stripbib, maar ze hadden het vervolg niet en daarna ben ik ze uit het oog verloren. Waar Klare Taal al niet goed voor is (en toevallig ook net die omnibussen die verschijnen natuurlijk).

 

Good times!

Link naar reactie

Ik heb deze net ook besteld na het lezen van ' Klare taal ' , bedankt voor de tip Mojo

 

Graag gedaan, maar ik denk dat je beter makyousei bedankt. Het was zijn stukje in Klare Taal. :e002:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Vandaag langs geweest bij Worlds End te Gent:

- Catwoman: When In Rome (Jeph Loeb & Tim Sale) - DC

- Batman: The Man Who Laughs (Ed Brubaker, Doug Mahnke, Patrick Zircher & Aaron Sowd) - DC

- Criminal: The Deluxe Edition (Ed Brubaker & Sean Phillips) - Icon

- Criminal: The Deluxe Edition Volume Two (Ed Brubaker & Sean Phillips) - Icon

 

Héél blij dat ik die Deluxe Editions van Criminal gevonden heb :D

Eigenlijk spijt dat ik niet meer gekocht heb want de prijzen daar vallen goed mee. Dat die webshop nu maar snel werkt...

Link naar reactie

Me uiteindelijk toch laten verleiden om 'Building stories' te kopen...

Op het eerste zicht een hoop boekjes, stripfoldertjes en blaadjes die op een willekeurig formaat gedrukt zijn en samen in een doos gestopt.

Er zaten ook nog twee gazetten bij en een spel. (tenminste, ik denk dat dat grote kartonnen ding een spel is)

Een doos brol dus.

En toch...Terwijl ik in die dingen zat te snuffelen bekroop mij een vreemd gevoel...Dit is KUNST!!!!

Alles is ongelofelijk mooi uitgegeven..Uiterst origineel...En ik moet nog beginnen lezen!!! (de letters zijn gelukkig groot genoeg gedrukt)

Het ziet er allemaal erg aandoenlijk uit...Die vrouw met haar karreke...

Yep, dit is het. Kunst! Schitterend. Of het nu echt leesbaar is of niet doet er niet echt meer toe voor mij.Maar ik ga het toch proberen lezen.

Link naar reactie

Vind jij dan dat het voor de hand ligt dat Dredd gay is????

Ik vind het vooral ongelofelijk onnozel dat 2000AD dat brengt.

Wat jij tussen haakjes schrijft, daar snap ik geen woord van...

 

Precies ja, 't is onnozel. Maar we hebben het hele verhaal ook nog niet.

Niks ligt voor de hand voor mij, maar het kan me simpelweg niet schelen.

Dat onderdeel van dredd is nu eens 100% irrelevant voor een goed dredd-verhaal.

Link naar reactie

Fatale single issues 9-11.

Nu ik ook het tweede verhaal volledig heb (en een one shot), ga ik alles herlezen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

besteld via amazon:

 

Manhattan Projects 1

 

pre orders:

 

Manhattan Projects 2 (Hickman)

The Rocketeer: Cargo of doom (Waid/Samnee)

Hawkeye 1 (Fraction/Aja)

100 bullets deluxe edition 4 (ik moet eigenlijk nog beginnen met de serie, maar voor deze belachelijk lage prijs kon ik het niet laten liggen)

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...