Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
niemand

Hoe Voel Jij Je Vandaag ?

Recommended Posts

Redelijk opgeblazen. Omdat ik die hamburgerkraam zo grappig vond, zijn mijn collega en ik er onze lunch gaan uithalen. Het was vechten om het op te krijgen en deze avond ga ik het houden op een groene appel en een mandarijn. BURP!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Opgelucht !, de belastingaangifte voor 2018 verwerkt, altijd bijbetalen maar minder dan vorig jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb je dat tijdens een zondagnacht gedaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tijdens het slaapwandelen in een soort roes en altijd op het laatste moment, doet mij altijd aan mijn

schooltijd denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een mede-slaapwandelaar! Nu is het even geleden, maar ik heb ook nog geslaapwandeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vanochtend wakker geworden door reflux. De Bolognesesaus, borrelnootjes en bijhorende alcoholische versnapering laat op de avond, zat er natuurlijk voor iets tussen.

Veel zaken waar tomaat in verwerkt zit, levert mij soms een tegenstribbelende maagwerking op. Maar de gerechten waarin tomaat verwerkt zit, zijn dan ook lekker.

Het meest hinderlijke van zo'n terugvloeiend maagzuur tijdens de slaap is, dat het zorgt voor verslikking. Wanneer je het goedje eventjes binnenkrijgt in uw luchtpijp ben je wel direkt wakker.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je lichaam probeert je iets te vertellen, maar zoals gewoonlijk luister je niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog steeds behoorlijk slecht, maar al 3 dagen iets minder helemaal kut dan de afgelopen 4 maanden.  En op zich ben ik daar al content mee. Gewoon slecht, zonder totaal kut, 'n mens mag daar eens sneller content mee zijn, denk ik zo. :) Ook al zijn we binnen enkele dagen weer helemaal kut tot (vermoedelijk) eind juni alvast.

Deel dit bericht

Link naar bericht

goed.

zeer veel gedaan

vervangend werk voor een collega overgenomen.

en lichamelijk (goed) moe.

of is het geestelijk?

geen idee

gewoon voldaan gevoel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...