Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
The Alderwood

Chris Ware

Recommended Posts

Ik kreeg deze week weer vier mails van onze Grootheer, C. Ware. Dat is verder niet zo interessant, maar ik wilde het even meedelen en gelijk een nieuw C. Ware draadje opstarten.

big_172442_5448_Chris%20Ware%20-%2008%20_home.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Ik kreeg deze week weer vier mails van onze Grootheer, C. Ware.

Ik wist niet dat die Chris Ware zo'n ambetanterik is. Waarom laat hij je niet met rust ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zoals je misschien gezien hebt op de FBFanpage, had Chris 'n "bedreiging" gekregen van een oude kennis van'm die'm voor de rechter ging dagen omdat er ergens een tekeningetje van hem in Date Book 2 staat en dat maakt hem belachelijk.

Dat had ik doorgegeven aan Chris' agent, die op haar beurt 't doorgaf aan Chris en Chris mailde vervolgens met mij over het hele euvel. Hij is er kapot van. Echt stuk. Had nooit gedacht dat die man dat zo erg zou vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

hmmm ik zal eens eindelijk een graphic novel van hem in huis halen voor kerst. Wat zouden jullie aanraden, Jimmy Corrigan (SC wel) of Building Stories (HC)?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alles is perfect van hem. Acme Novelty #19 is misschien mijn favoriet van zijn afzonderlijke bundels. Jimmy Corrigan en Building Stories zijn geniaal goede lees-ervaringen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

hmmm ik zal eens eindelijk een graphic novel van hem in huis halen voor kerst.

Je zou beter je geld verbranden, dat is nuttiger. Als je dit cadeau krijgt, dan smijt je hem in de open haard en dan is het geld dat de anderen aan je uitgegeven hebben toch nog nuttig besteedt.

Sorry Koen en Stuvio, maar gun me mijn pleziertje. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik moet even de kleine Koen fangirl in mij naar boven halen, maar het is echt zo, toen Koen af en toe nog voor Brainfreeze schreef kon ik bijna blindelings al zijn aanraders opvolgen (ik was enkel niet even hard onder de indruk van Revolver) maar nu ben ik na uw uitspraak wel nog meer geïntrigeerd natuurlijk :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Lav, ik zou Jimmy Corrigan nemen. Niet dat de rest niet goed is, maar Jimmy is wel heel erg straf. Die acme novels die Koen aanraadt en building stories heb ik niet gelezen, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.

Laat dienen Darko maar wat ranten, als er geen zombies of spandex in voorkomen ... :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als Jimmy Corrigan je bevalt kan je niet anders dan de rest ook kopen. Het is niet alsof het niveau van Chris Ware is gedaald, hij blijft hoge toppen scheren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Daar twijfel ik niet aan Koen. Maar er is zo veel te kopen hé :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Daar twijfel ik niet aan Koen. Maar er is zo veel te kopen hé :)

Tegen wie zeg je het ? Zelfs als ik minder superheldentitels koop blijft het moeilijk om te kiezen.

Damn, nu staat er voor Chris Ware ook een sterreke, bij mij.Verdomme.

:P :P :P :P :P:D :D :D :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ware maakt dingen die vooral grafisch zeer sterk zijn. Jimmi Corrigan is verbluffend om naar te kijken, maar het is ook een vervelende zeurpiet waar je geen sympathie voor krijgt. Op dat punt is Building Stories veel interessanter. Het beeld dat je van het hoofdpersonage krijgt is zo gelaagd en veelzijdig dat het echt wordt. Voor de rest heb ik niets van de man gelezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jimmi Corrigan is verbluffend om naar te kijken, maar het is ook een vervelende zeurpiet waar je geen sympathie voor krijgt.

Voor mij vormt dat dan weer geen enkel bezwaar, maar misschien ben ik zelf wel een vervelende zeurpiet. ;)

Ondertussen nadert Kerst, en kan ik eindelijk Building Stories uit de verpakking halen en verslinden... 'k Had hem beter gewoon zelf gekocht en niet op mijn lijstje bezet, :s

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb m'n Building Stories nu al'n maand of zo, maar nog niet gelezen. Het valt me zo zwaar...

BTW, als iemand een Rusty Brown Lunchbox weet liggen, wil ik die graag kopen.

De Chicago Comics Superman figurine had ik ook nog graag. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb m'n Building Stories nu al'n maand of zo, maar nog niet gelezen. Het valt me zo zwaar...

QUE ???????? :huh::blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht