Ga naar inhoud

Stripbeurzen 2016


Tweetie

Recommended Posts

ok bedankt voor de info , kga dan toch maar passen voor die beurs zondag. zal wel nie veel strips te zien zijn.

 

Hier nog een recente link van de krant uit Aarschot met foto:  https://www.facebook.com/DeStreekkrantAarschot 

 

Ik ben zelf een keer geweest (was dat vorig jaar?) en die hal is best wel groot en voor ongeveer de helft gevuld met strips. Op zich wel een grote stripbeurs, maar voor meer dan 2e hands strips hoef je niet te gaan. Signerende tekenaars en nieuwe strips zul je vrijwel niet zien. 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Zal niet druk worden met zulke onleesbare aankondigingen.... Ik help even ;)

 

Snap ik niet helemaal. Aankondiging lijkt mij duidelijk? 

 

Er is in ieder geval een website en daar staan ook inschrijfformulieren. Dat zijn we wel eens minder gewend.  

 

3 euro voor een strekkende meter stand is trouwens niet duur.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

3de stripbeurs te Sint-pauwels,

zoals altijd 2de zondag van september, met speciale luxe uitgave (tbc) en signerende tekenaars.

13 september 2015

ps : luxes van vorig jaar (Rode Ridder "laatste droom artist editon") & het jaar ervoor (S&W -"de verloren stroken") zijn uitverkocht.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fijn dit nu te vernemen, ondertussen konden stripliefhebbers uit Den Haag, Diemen, Gouda, Alkmaar en volendam teleurgesteld naar huis. Die komen geen tweede keer meer. Sterk geregeld.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ANGELOUME NIEUWS

 

http://www.bleedingcool.com/2015/08/04/whose-angouleme-is-it-anyway/

 

Last month, the owners of the Angoulême Festival, the largest comic book convention in the Western World, announced that it had canceled its contract with organisers 9eme Art+ Association, who have run the show for almost a decade. They’d still do the next one in 2016, but after that was to be up for grabs, for interested parties to get involved.

At which point 9eme Art+ reported that the communication from the Angoulême Festival Association ceasing their partnership was irregular and, since the deadline to cancel it is gone, they are still in charge of the Angoulême Festival. And will be until at least 2027, thanks to a ten year renewal clause in their contract.

And in stereotypical fashion, everyone on either side is throwing mud at each other.

It makes the battle over San Diego Comic Con’s trademark and future in the city look like fish taco crumbs….

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
Gast jp.deloecker@telenet.be

Beste

 

Ook dit jaar is er opnieuw een stripbeurs in Gooik.

Deze gaat door op zondag 15 november 2015 , van 10 tot 17 uur, in de Cultuurschuur van De Cam, Dorpsstraat 67 in 1755 Gooik.

Er is plaats voor een kleine 100-tal meters standhouders, met allerlei soorten strips, oud en nieuw.

Signeersessies zijn er al van D'Auwe, Maarten De Saeger, Jean Deras (?) en cartoonist Miel De Bolle. Er komen nog wel tekenaars bij!

 

Toegang is gratis.

 

INfo: jp.deloecker@telenet.be of 0494 03 68 70

 

Vriendelijke groeten

 

Jean-Paul De Loecker

 

organisator stripbeurs Gooik

Link naar reactie
Gast heidi van heffen

Hallo,

 

Kan iemand mij laten weten hoe ik de datum van onze stripbeurs in Wezembeek-Oppem, namelijk 15/11/2015 (14-18u), in de kalender kan laten opnemen?

 

We zoeken particulieren die die zondag een stand willen komen uitbaten met tweedehands en nieuwe strips. Hoe geraken we aan deze mensen?

Ook zoeken we promomateriaal van striptekenaars/stripsverhalen, je mag me altijd mailen als je ons hiermee kan helpen (posters, kartonnen stripfiguren, voorwerpen)

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

Vriendelijke groeten,

 

Heidi Van Heffen

Dienst cultuur, jeugd en sport

Wezembeek-Oppem

cjs@wezembeek-oppem.be

Link naar reactie

We zoeken particulieren die die zondag een stand willen komen uitbaten met tweedehands en nieuwe strips. Hoe geraken we aan deze mensen?

handelaren googlen, opzoeken, achter winkels aanbellen, bij andere beurzen eens gaan kijken en flyers uitdelen etc

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...