Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Uitgeverij Sherpa

Recommended Posts

Nu Blueberry, Comanche, Torens van Schemerwoude ze doen en Sherpa gaat lof oogsten en geld verdienen...

Mooie uitgaven, daar niet van, maar ik betwijfel sterk of er veel geld mee te verdienen is. Volgens mij is er maar een erg klein publiek voor. Ik denk dat ze alleen in SSZ'en te koop zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ook hier weer mooi gedaan, net als Roodbaard niet mijn strip maar prachtig gedaan. Nu Blueberry, Comanche, Torens van Schemerwoude ze doen en Sherpa gaat lof oogsten en geld verdienen...

Schemerwoude is door iemand anders ingepalmd. Geduld!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Schemerwoude is door iemand anders ingepalmd. Geduld!

Zal wel Saga zijn, die heeft ook de andere reeksen van Hermann gedaan.

Fantasia is ook een optie.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een vraagje met betrekking tot de bundeling(en) van Arq-cycli.

In 2009 werd de eerste cycli van 6 delen heruitgebracht in een mooie bundeling (weliswaar op een klein formaat).

Is er geweten of Sherpa de volgende cycly ook nog eens in bundels zal uitbrengen...want zit met het dilemma of ik de losse albums die ik nog mis nu bijkoop, of wacht op eventuele bundelingen ? Op de website van Sherpa zelf vind ik niet onmiddellijk iets terug...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dat risico in ieder geval niet genomen en ben vanaf de tweede cyclus overgeschakeld op de HC's. Staat misschien niet zo mooi in de kast, maar die integrale dateert al van 2009 en 5 jaar zonder nieuws staat voor mij gelijk aan stopgezet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

5 jaar zonder nieuws staat voor mij gelijk aan stopgezet.

De bundeling van Arq 1-6 hebben we destijds alleen gedrukt omdat aan aantal delen uitverkocht was, en het herdrukken van de losse albums niet rendabel was. We zijn daar niet bepaald rijk van geworden.

Vanaf deel 7 zijn alle delen nog makkelijk te vinden, dus is er economisch gezien geen enkele reden om een herdruk te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wel ja, mijn bericht klonk wat negatiever dan bedoeld was. Maar die vraag is hier al meerdere malen gesteld, dacht ik. Verdere bundelingen zijn inderdaad nooit aangekondigd, maar sommigen gaan er automatisch van uit dat die wel zullen komen, en zijn daarop aan het wachten om de reeks verder te kopen/lezen. Dat is dus vrij zinloos, en dat wou ik voorzichtig duidelijk maken.

By the way, is een herdruk van Cromwell Stone economisch gezien toevallig niet aan de orde? :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die zijn toch nog niet zo lang geleden gebundeld en herdrukt?  Of is die bundeling ook weer lastiger te verkrijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oei, ik dacht dat ik deze niet eens zo lang geleden nog ergens in een ssz was tegengekomen, tegen normale prijs.  Of was ik weer aan het ijlen?  :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daarom dat ik vermeldde 'uitverkocht bij uitgever'. Je kan dus nog geluk hebben bij enkele winkels.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daarom dat ik vermeldde 'uitverkocht bij uitgever'. Je kan dus nog geluk hebben bij enkele winkels.

Desnoods bestel je via Amazon.de de integrale Duitse versie.Die is niet duur.

post-461-0-71909000-1418756336_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van Cromwell Stone hadden we destijds met gemak een paar honderd exemplaren meer kunnen verkopen, vertelde Captain Hindsight ons.

Maar dat is helaas geen aantal dat we nu betaalbaar (en risicoloos) kunnen herdrukken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De bundeling van Arq 1-6 hebben we destijds alleen gedrukt omdat aan aantal delen uitverkocht was, en het herdrukken van de losse albums niet rendabel was. We zijn daar niet bepaald rijk van geworden.

Vanaf deel 7 zijn alle delen nog makkelijk te vinden, dus is er economisch gezien geen enkele reden om een herdruk te maken.

Met dank voor het snelle en duidelijke antwoord...nu op zoek dus naar de volgende delen !  :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook al heb ik dan de losse delen, ik ben toch blij dat jullie dat willen doen, zo'n herdrukken. Chapeau ! En bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...