Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Uitgeverij Sherpa

Recommended Posts

Ik was heel blij dat die bundel Arq 1-6 er kwam, want die had ik allemaal in het Frans terwijl ik ze vanaf deel 7 in het Nederlands had. Nu heb ik ze vanaf 1 in het Nederlands.

Capricornus daarentegen heb ik volledig in het Frans, terwijl ik daarmee in het Nederlands was begonnen.

Ja, ik ben een warhoofd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Grot der Herinnering is een hoogtepunt uit Andreas' vroege periode. Hijzelf vindt nochtans van niet. Maar de mening van de kunstenaar en de beschouwer is niet altijd dezelfde.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb 't vreemd genoeg altijd lastig gehad met de cover en kleur van het album, hoewel ik het verhaal wel kon smaken.  Maar door de wat lastige lay-out van het album moet het zo ongeveer het minst door mij herlezen album van A zijn.  Onterecht, dat besef ik!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even Cross-quoten

Beeldroman van het jaar: Het paradijs verloren van Pablo Auladell (naar John Milton).

</sluikreclame>

We gaan het zien, dit ziet er in ieder geval erg veelbelovend uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik was het hier liever met je oneens geweest...

Ik was het hier ook liever oneens geweest met mezelf hoor!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Over lelijke covers gesproken..Deze kan tellen!

Dat was bij de vorige covers van deze cyclus ook al het geval, vond ik. Gelukkig zijn ze niet representatief voor de inhoud.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je er een uur lang blijft naar staren wordt het opeens een zeer mooie cover.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je er een uur lang blijft naar staren wordt het opeens een zeer mooie cover.

Koen heeft weer tijd teveel :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je een uur lang naar jezelf staart in de spiegel zie je een heel knappe man! :e005: :e005: :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

:D :D

(Ik heb toch twee uur in de spiegel moeten staren...en dan nog... ;) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoeveel whisky's dronk je in dat uur ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast bazarov

Nooit gedacht te zeggen: dat is geen mooie cover van A.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Totaal off-topic maar ik vind CESAR een super-goed biertje.  ;)  (helaas is mijn voorraad momenteel op... hint...hint..)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb er nog nooit gekregen...

En monneer ging mij pertank ne keer trekteren. Kot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik zou het in mijn contreien ook meer willen zien want het is inderdaad een lekker bier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Pushen bij je café om César ambassadeur te worden hé. En dat begint met zelf consequent te bestellen :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...