Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Uitgeverij Sherpa

Recommended Posts

Ik heb er nog nooit gekregen...

En monneer ging mij pertank ne keer trekteren. Kot.

OK, je hebt helemaal gelijk!

wanneer ben je vrijdag in Gent? Koen mag ook komen!

Alle Reepers zijn welkom.

Iedereen een Cesar op mijn kosten.

Ik ken daar wel niet veel cafés die Cesar schenken...

Er is er ene aan het oude gerechtsgebouw...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast bazarov

Ik ben nu NIET in Gent! ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook de luxe editie van Blueberry 'balade voor een doodskist' gekocht. Mooi editie!

Alleen heeft iemand de vertaling gezien van het extra dossier wat achterin zit? Pff, echt heel slecht vertaald. Niet doorheen te komen. Lijkt net alsof t door Google translate is gegooid. Iemand die dit ook storend vond?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

In het geheel niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

OK, je hebt helemaal gelijk!

wanneer ben je vrijdag in Gent? Koen mag ook komen!

Alle Reepers zijn welkom.

Iedereen een Cesar op mijn kosten.

Ik ken daar wel niet veel cafés die Cesar schenken...

Er is er ene aan het oude gerechtsgebouw...

Vrijdag lukt het mij ook niet.

Vanaf april werk ik in Gent (grmbl), dus dan zal't wel ne keer passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Iemand enig idee wanneer Arq 18 gaat verschijnen?

Op het moment is dit voor mij toch wel de grootste gebeurtenis van de komende maanden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Iemand enig idee wanneer Arq 18 gaat verschijnen? Op het moment is dit voor mij toch wel de grootste gebeurtenis van de komende maanden.

Oei, al;s dat de grootste gebeurtenis is, heb je een heel saai leven.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het einde van die reeks zal toch ook een speciaal momentje zijn. Herinner me nog goed het moment dat ik het eerste deel kocht (ondertussen al vele keren herlezen) en wat een indruk het op me maakte, zelfs al was ik toen al heel wat gewend van Andreas.

Deel dit bericht

Link naar bericht

ha - het was de voordeur van de stripwereld voor mij.

Ik kijk er dus wel degelijk naar uit - al dringt zich nu toch wel een integrale herlezing op + moet ik nog altijd deel 17 lezen (maar ik ben echt de draad kwijt... - in tegenstelling tot de eerste cyclus, heb ik latere delen geen 5 keer herlezen, en heb ik niet bij ieder nieuw album alle voorgaande opnieuw gelezen...) :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die 18 zal inderdaad een speciaal moment zijn. Ik hoop dat onze verwachtingen niet zo hoog gespannen zijn, dat het in mineur eindigt.

Het moet erg moeilijk zijn om een bevredigend einde te vinden voor een reeks die zo complex is en zo met

veranderingen aan elkaar hangt.

Andreas' werk leerde ik kennen door de eerste verhalen van Rork in het stripweekblad Kuifje. Zoiets als een stripweekblad missen we, vind ik. Daarom kocht ik af en toe weer Spirou. Het is een goedkope manier om nieuwe namen te leren kennen.

P.S.: Ik ben NU niet in Gent.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Andreas' werk leerde ik kennen door de eerste verhalen van Rork in het stripweekblad Kuifje. 

Idem... wat een openbaring was me dat.  Heb die kortverhalen ontelbare keren herlezen.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben NU wel in Gent.

Andreas leerde ik kennen via ARQ, toen de eerste uitkwam, indertijd. Na de eerste cyclus heb ik Andreas toen uit het oog veloren, tot ik hier op de Reep de Adepten er over bezig hoorde. Toen heb ik al zijn strips maar wezen kopen/zoeken. 2007/2008 was dat.

Rork kende ik ook van lang geleden uit Kuifje. Maar ik heb dat toen niet intensief ;) gelezen. Dus mijn kennismaking is ARQ.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...