Ga naar inhoud

Boom Comic: Mummy's en Monsters!!


Recommended Posts

Nadat een artiest had afgehaakt moest ik op zoek naar een nieuwe artiest.
GEVONDEN!!! Vorige week zelfs TWEE geweldige artiesten gevonden!

O joy!

it weekend zijn ze gestart en ik kan niet wachten tot ik hun werk zie!!

hier wat voorbeelden van wat ze kunnen en een plaatje van waar het verhaal ongeveer over zal gaan.... Ik wil nog niet teveel prijs geven, maar er zijn al 2 scripts geschreven, een derde is bijna klaar en een vierde is under construction!!

 

post-130-0-73367000-1391514535_thumb.jpgpost-130-0-69717900-1391514544_thumb.jpg

 

post-130-0-88935300-1391514556_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Marz lijkt wel van de aardbodem verdwenen te zijn. Nadat hij voor Hip Comics een kort verhaal getekend had op een script van mij zou hij op script van Victor Kruithof iets gaan doen voor Shock Classics. Dat blies hij januari vorig jaar af omdat hij een aantal betaalde opdrachten kreeg en sindsdien heb ik van hem helemaal niets meer gezien of gehoord. Wel jammer, omdat het echt een talent is.

www.windmill-comics.com

Link naar reactie

Gisternacht een 4-page Halloween verhaal geschreven dat een 3ledig doel heeft.

 

1] ik ben gek op Halloween verhalen

2] leuk als back up verhaal of als webcomic

3] er zijn een aantal artiesten die ik daarmee wat voor kan houden als sample script zonder het complete sscript te moeten geven van bijvoorbeeld #1. Zodoende kan ik zien of ze wat kunnen of toch niet, want sommige submissions zijn enorm in disbalans qua kwaliteit! Dat er bij 1 artiest 5 verschillende stijlen (van wow, tot gadver) bestaan is nogal vreemd... maar ja, dat zijn dan wel de amateurs. Maar ook die wil ik een kans geven... als ze MIJ een kans geven, dan is dat het minste!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

dat is een duidelijke vraag maar het antwoord kan niet helemaal duidelijk gegeven worden om verschillende redenen...

 

Dit zijn namelijk een cover alsook een pinup... in welk nummer ik wat ga gebruiken, weet ik nog niet.

DAT ze gebruikt gaan worden lijkt me duidelijk echter :)

 

Ik zal even een overzicht geven van de status

 

#1 32 page script done, storyboards done en nu is de tekenaar bezig met wat pinups om een feel te krijgen.
#2 32 page script done, artiest Barkmann is ermee bezig.
#3 verzameling short stories. 4 verhalen, waarvan 2 door mezelf geschreven. 4 verschillende artiesten die allemaal bezig zijn. Jimmy Reyes, Richard Cain, Jacob Crippen, Dody eka.
#4 32 page script done
#5 idee/brainstorm is klaar. Schrijver is bezig met het script

Daarnaast heb ik een aantal cover artists bezig, zoals Adam Brown, Ryan Brown, Vincent Trinidad en Paulo Teles Yonomi en zoals je ziet heeft Ryan zijn cover klaar.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

An sich heb ik al een uitgeverij, die het via Diamond Previews gaat aankondigen.

 

MAARRRRRR ik wil gewoon ook graag het voorleggen bij BOOM STUDIOS vanwege de naam :)

 

Daarnaast zal ik tegelijkertijd de Europese uitgeverijen gaan proberen warm (hot mummy, dus PUN INTENDED :D  ) te maken hiervoor.

 

Als alles gaat zoals het nu gaat, wil ik rond augustus iets uitbrengen MAAR als ik van uitgeverij wissel (op goede vriendelijke basis, hoor! ) dan duurt het wellicht langer.

 

Daarnaast kan ik niet wachten tot ik wat meer pages binnenkrijg, want ik denk dat mijn comic goed genoeg is voor een soort Kickstarter

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Leuk om te horen!!

 

Ik zal hier zeker (duh!) laten weten wie de uiteindelijke uitgever wordt!!

 An sich heb ik met de (geweldige) Amigo Comics al een deal, maar stiekem wil (for namesake!!!! and glory) ik ook gewoon BOOM STUDIOS natuurljik proberen :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 5 months later...

Nou....

De comic gaat dan langzamer als ik zou willen. maar er blijven GOEDE tekenaars en schrijvers (tot en met #6 dus nu al) aan bezig.
Ook juist een Continuity Editor aangetrokken die alle losse verhalen in een groot verband zal zetten.

Ondertussen is #1 voor 75% getekend en is #3 (losse verhalen... wellicht dat ik die uitgeef als een #0 zelfs) al bijna helemaal klaar qua inkleuring. Maar laten we niet lullig doen, want design, lettering enzo moet er ook nog bij!

en dan de launch van mijn nieuwe banner.... die kan ik op de een of andere manier helaas hier niet posten :)



 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

dat is een duidelijke vraag maar het antwoord kan niet helemaal duidelijk gegeven worden om verschillende redenen...

 

Dit zijn namelijk een cover alsook een pinup... in welk nummer ik wat ga gebruiken, weet ik nog niet.

DAT ze gebruikt gaan worden lijkt me duidelijk echter :)

 

Ik zal even een overzicht geven van de status

 

#1 32 page script done, storyboards done en nu is de tekenaar bezig met wat pinups om een feel te krijgen.

#2 32 page script done, artiest Barkmann is ermee bezig.

#3 verzameling short stories. 4 verhalen, waarvan 2 door mezelf geschreven. 4 verschillende artiesten die allemaal bezig zijn. Jimmy Reyes, Richard Cain, Jacob Crippen, Dody eka.

#4 32 page script done

#5 idee/brainstorm is klaar. Schrijver is bezig met het script

 

Daarnaast heb ik een aantal cover artists bezig, zoals Adam Brown, Ryan Brown, Vincent Trinidad en Paulo Teles Yonomi en zoals je ziet heeft Ryan zijn cover klaar.

 

even zien voor een update

 

#1 32 page script done, storyboards done, 21 pages getekend.

#2 32 page script done, artiest Barkmann leverde juist zijn page 1 in.

#3 verzameling short stories. 2 verhalen zijn klaar in pencils, 1 in kleur, 3 in script only omdat de artiesten totaal van de aardbodem zijn verdwenen :)

#4 32 page script done

#5 idee/brainstorm is klaar. Schrijver is bezig met het script.

#6 Sscript is klaar. Nu nog een tekenaar vinden.

 

Ondertussen zit ik te denken dat #3 toegevoegd wordt bij de andere verhalen OF in het artbook OF als #0 wordt uitgegeven.

 

Daarnaast ben ik bezig met een ARTBOOK, waar ik vele schetsen en tekeningen in wil toevoegen. Begin 2015 zal ik daar mee aan de slag gaan (Kickstarter bedoel ik dan)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...