Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Comic Van De Dag

Recommended Posts

Welcome back ;) 

Er zijn nog maar drie tp's. Van mij zou het nog wat sneller mogen uitdijen. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De spin off Doctor Star verschijnt in oktober, maar die heeft weinig met de hoofdverhaallijn te maken. Op zich een goed verhaal over een Starman/Green Lantern superheld en de gevolgen die dit heeft voor zijn gezin. 

image.thumb.png.8eb34d531e536cac4c95440634adade5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

In de huidige verhaallijn Age of Doom worden trouwens een aantal mysteries opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, kuzuri zei:

Welcome back ;) 

Er zijn nog maar drie tp's. Van mij zou het nog wat sneller mogen uitdijen. :) 

👋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/9/2018 om 08:33, mojo zei:

De spin off Doctor Star verschijnt in oktober, maar die heeft weinig met de hoofdverhaallijn te maken. Op zich een goed verhaal over een Starman/Green Lantern superheld en de gevolgen die dit heeft voor zijn gezin. 

image.thumb.png.8eb34d531e536cac4c95440634adade5.png

Hola, niet gepreordered. Moet ik direct iets aan doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, kuzuri zei:

Hola, niet gepreordered. Moet ik direct iets aan doen. 

Idem.... Lemire + Fiumara... dat ik daar over gekeken heb.... 😮

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag 'Sabrina' binnen gekregen...

Mij valt het zwaar tegen op het eerste zicht.

Aartslelijke cover, zowel voor- als achterkant als rug. Vreselijk.

De tekeningen kunnen er net mee door maar de inkleuring vind ik zeer mooi.

Dat de figuren totaal expressieloos zijn wist ik al...

Op de achterkant staan lovende getuigenissen maar niemand vertelt iets van de inhoud.

En voor zover ik kan zien komt dat omdat er helemaal geen inhoud is...

Ik heb het proberen lezen...Heel vlot leesbaar, dat wel...Ben veertig pagina's ver geraakt en er gebeurt totaal niks.

Ik snap het werkelijk niet. Waarom zijn een aantal mensen hier zo lovend over?

Waar zit hem dat precies? Moet ik honderd bladzijden lezen voor er iets gebeurt????

Als dat nodig is doe ik het...Ik zie de meerwaarde van dit boek niet..

Wat mis ik hier? Gaat het om sfeer? Moet je een joint roken terwijl je dit leest?

Ik heb dat er allemaal voor over (maar dan moet iemand  mij wel eerst een joint bezorgen, want ik heb dat niet) 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
26 minuten geleden, linthout zei:

Vandaag 'Sabrina' binnen gekregen...

Mij valt het zwaar tegen op het eerste zicht.

Aartslelijke cover, zowel voor- als achterkant als rug. Vreselijk.

De tekeningen kunnen er net mee door maar de inkleuring vind ik zeer mooi.

Dat de figuren totaal expressieloos zijn wist ik al...

Op de achterkant staan lovende getuigenissen maar niemand vertelt iets van de inhoud.

En voor zover ik kan zien komt dat omdat er helemaal geen inhoud is...

Ik heb het proberen lezen...Heel vlot leesbaar, dat wel...Ben veertig pagina's ver geraakt en er gebeurt totaal niks.

Ik snap het werkelijk niet. Waarom zijn een aantal mensen hier zo lovend over?

Waar zit hem dat precies? Moet ik honderd bladzijden lezen voor er iets gebeurt????

Als dat nodig is doe ik het...Ik zie de meerwaarde van dit boek niet..

Wat mis ik hier? Gaat het om sfeer? Moet je een joint roken terwijl je dit leest?

Ik heb dat er allemaal voor over (maar dan moet iemand  mij wel eerst een joint bezorgen, want ik heb dat niet) 🙂

Alle Willy! Het is als bij Jaren van de olifant: het belangrijkste zit bij wat er niet gebeurt, bij wt er niet gezegd wordt

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dus het grootste deel van mijn dag opgeofferd aan het lezen van Sabrina.

Ik snap waarover het gaat en  ik vind het een slecht boek. Saai op elk gebied.

Saaie tekeningen, saaie manier van vertellen.

Een vergelijking met de manier van vertellen van Jaren van de Olifant is volledig uit de lucht gegrepen, Alterwood.

Trouwens Jaren van de Olifant is voor het overgrote deel een verslag van wat echt gebeurd is.

Maar goed, ik ben er weer achter dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, linthout zei:

Een vergelijking met de manier van vertellen van Jaren van de Olifant is volledig uit de lucht gegrepen, Alterwood.

Trouwens Jaren van de Olifant is voor het overgrote deel een verslag van wat echt gebeurd is.

Ik had een vermoeden dat je het niet zou lusten.  Mijn stripminnende overbuur zou ik dit bijvoorbeeld ook niet aanraden hoewel ik deze strip persoonlijk met een waarschijnlijk onoverbrugbare voorsprong het beste van 2018 vind.  Ik zou zeggen : als je iemand fan is van Chris Ware, Adrian Tomine en Paul Hornschemeier, dan is 'Sabrina' ZEKER iets voor die persoon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, linthout zei:

Spijtig!

ik vergelijkende twee strips ook niet echt met elkaar, maar wel in het feit dat een groot deel wordt verteld in wat er niet wordt gezegd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Koen zei:

Ik had een vermoeden dat je het niet zou lusten.  Mijn stripminnende overbuur zou ik dit bijvoorbeeld ook niet aanraden hoewel ik deze strip persoonlijk met een waarschijnlijk onoverbrugbare voorsprong het beste van 2018 vind.  Ik zou zeggen : als je iemand fan is van Chris Ware, Adrian Tomine en Paul Hornschemeier, dan is 'Sabrina' ZEKER iets voor die persoon.

Da's raar want ik ben WEL een fan van die auteurs. Zeker van Tomine en Hornschemeier...

Al vele jaren trouwens...Chris Ware vind ik ook soms goed. (maar niet altijd)

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, linthout zei:

Da's raar want ik ben WEL een fan van die auteurs. Zeker van Tomine en Hornschemeier...

Al vele jaren trouwens...Chris Ware vind ik ook soms goed. (maar niet altijd)

Ik ben in het linthout kamp ook voorlopig .....ga het wel nog eens proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Superman: American Alien (geschreven door Max Landis en getekend door Jock, Joelle Jones, Francis Manapul, Nick Dragotta en nog meer).

Na jaren heb ik weer een sterke Superman-comic gelezen. Het verhaal bestaat uit 7 verschillende momenten in Supermans leven, 7 issues door 7 verschillende tekenaars. De eerste 6 gaan over Clark Kent voordat hij ontdekt en accepteert wie hij uiteindelijk zal worden. Mooie karakterschets maar ook mooie artwork, van de 7 hoofdstukken vind ik er 6 prachtig uitzien. Het is zowel voor de beginneling als voor de ervaren superman-lezer een genot.

IMG_3115.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Timhardt zei:

Ik ben in het linthout kamp ook voorlopig .....ga het wel nog eens proberen.

Ik heb geen kamp hoor...Ik wou dat ik Sabrina WEL goed vond!!! NU mis ik iets... Dat betekent dat ik niet voldoende open sta voor die manier van vertellen. Ofwel ben ik er te dom voor...Dat zou ook nog kunnen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, linthout zei:

Ik heb geen kamp hoor...Ik wou dat ik Sabrina WEL goed vond!!! NU mis ik iets... Dat betekent dat ik niet voldoende open sta voor die manier van vertellen. Ofwel ben ik er te dom voor...Dat zou ook nog kunnen...

Weet ik wel.

Ik wil het ook goed vinden, maar de eerste keer was vis noch vlees. Ben aan het herlezen nu...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn vrouw is Sabrina nu aan het lezen, en zij zit niet in kamp Linthout. Zelf moet ik er nog aan beginnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Krimson zei:

Mijne Sabrina is incoming , dat beloofd weinig goeds 😔

Mooi !  Verwachtingen zeer laag gesteld.  Je kan alleen maar positief verrast worden als je een aanhanger bent van het woord van Linthout.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 9/9/2018 om 17:46, linthout zei:

Dat betekent dat ik niet voldoende open sta voor die manier van vertellen. Ofwel ben ik er te dom voor...Dat zou ook nog kunnen...

Niet mee eens. Soms liggen bepaalde zaken je nu eenmaal niet. Bepaalde auteurs die door iedereen de hemel ingeprezen worden vind ik gewoon rommel. Dat heeft me nog een buis opgeleverd van de leraar nederlands in het 4e middelbaar trouwens. Nochtans had ik drie bladzijden gespendeerd aan het perfect uitleggen waarom ik het rommel vond... en ik had niet gezegd dat hij het ook rommel moest vinden, ieder zijn meug.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Das helemaal ok. Ik had meer moeite met het wat esoterische en ietwat chaotische van Garlandia. Dat is wat vrijer, meer lsd, meer organisch en dat ligt mij minder, omdat ik van de controle ben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...