Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Comic Van De Dag

Recommended Posts

Lady Killer tpb 1 gelezen, zeer goed een luchtige (bloederige) mix van James Bond en Serial Mom. Een huismoeder in de jaren 50 is in het geheim huurmoordenares. Met veel plezier gelezen :)

Screen-Shot-2015-01-05-at-12_31.20-PM.thumb.png.7a2a8278b4dfa06a1ffe818978d0d1ad.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Plastic-2-Second-Printing-cover.thumb.png.9bbeae77026ff1c6d75a6d4d0823c099.png

Van het weekend gelezen, een leuke mix van Henry en First Blood met een sex doll. Leuke fun comic, graag gelezen!! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Doet me op een of andere manier ook aan locke & key denken. Ik ken alleen deze cover dus waarschijnlijk sla ik de bal mis

Deel dit bericht

Link naar bericht

The Other Side gelezen van Jason Aaron en Cameron Stewart. 2 soldaten van beide kanten worden gevolgd in de nare Vietnam oorlog. Zeer goed, het verhaal wordt op een nachtmerrie achtige manier gebracht. Zeer sfeervol en creepy, doet denken aan films zoals Apocalypse Now en Full Metal Jacket. Aanrader!!

2046016-bill_e2.thumb.png.51e863bb25866756272b755d1b6b6fcf.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volop Doom Patrol aan het lezen, van Gerard Way en Nick Derington. Echt jammer hoe die reeks ontspoord is en door steeds maar uitdijende deadlines uiteindelijk weggedeemsterd is. De twee volumes die er nu zijn, blijven echt superfris. Ik weet dat Way wel aangeeft dat dit niet het einde van Doom Patrol hoeft te betekenen, maar echt veel geloof hecht ik daar niet aan. Derington zit ondertussen al bij Batman en Bendis, dus die is hij alleszins al kwijt :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De eerste issues van Daredevil en Spider-Man: Life stories van Chip Zdarsky zijn veelbelovend.

Conan door Aaron is fun. Verbazend veel verhaal in die comic.

Lazarus Risen 1 is een graag geziene terugkeer in een nieuw formaat van een van mijn favoriete reeksen. 

De herstart van Criminal bouwt met enkele one en two shots naar het verhaal van de dood van Teeg Lawless. In die kortverhaaltjes leren we Teeg zijn jongste zoon Ricky beter kennen. De inkleuring wordt nu verzorgd door Sean Phillips zijn zoon, Jacob, die eerder voor sfeer en impressies gaat dan netjes tussen de lijnen te kleuren. Het is even wennen, maar best goed. 

Een zeer aangename verrassing was de herstart van Red Sonja door Mark Russel. Mijn eerste Red Sonja, maar de subtiele humor in het verhaal  bevalt me wel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Net verschenen en heel erg de moeite: de dikke hardcover  STARPORT van George R. R. Martin.

De tekeningen zijn niet echt geweldig...Maar het verhaal!!!!

Doet denken aan Top 10 van Alan Moore.

Met als verschil dat Starport bijzonder grappig is. Heel goed geschreven!

Aanrader!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Brittania vol 1 tem 3. Buitenbeentje in het vaillant universum. Kort samengevat zijn dit detective verhalen ten tijde van keizer Nero bij de Romeinen. In de eerste twee delen ligt de focus op het bovennatuurlijke, terwijl in het laatste deel op zoek gegaan wordt naar de drie Gouden Adelaars van de verslagen legioenen in Duitsland. Waar trouwens heel wat herkenningsmomenten inzitten met het laatste deel van Marini's Adelaars.

Antonius Axia is een legerofficier die door de vestaalse maagden gevraagd wordt één van hen uit de handen van een demon te redden. Hierbij verliest hij zijn geheugen waarna de vestaalse maagden hem geduldig weer 'heropbouwen'. Nadien wordt hij ingeschakeld in verschillende zaken die de keizer en de vestaalse maagden aanbelangen. Waarschijnlijk niet voor iedereen weggelegd, maar ik heb dit toch heel graag gelezen. Uitstekende art en boeiende personages.

brit.thumb.jpg.f3a106f2fedc5a28c2fdd7f2eced19b9.jpg

brit2.thumb.jpg.1fd4588db4eae6dbb14f56e3568a9fe8.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gotham Central Omnibus van Rucka & Brubaker

Zeer goede story-telling wat we van de 2 gasten ook altijd kunnen verwachten. Op goodreads las ik dat we ons wat kunnen verwachten aan 'The Wire meets Een in de weg lopende batman en wat vilains'. Ijzersterke crime met een vleugje Batman. Het goede is dat het niet rond Batman draait maar eerder rond de detectives  die aan  het werk zijn. Karakters worden goed uigebouwd. Absolute aanrader voor wie van Crime houdt en voordeel is dat je geen kennis nodig hebt van het Batman Universe 🙂 

51uorJjF9ZL._SX352_BO1,204,203,200_.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aliens the Original Cimic Series

1554964384723348.jpg.8ed91eb0519e07a67427022864019005.jpg

Prachtige uitgaven met aan de buitenkant van de pagina's een donker blinkende glitter rand. Het gebruikte papier voelt is dik en top geprint. 

De verhalen van verheiden zijn niet altijd even kwaliteitsvol en te volgen. Maar wat voor mij telt is vooral de beleving. De tekeningen van Keith in Earths War zijn stunning. Overall toch een 3 sterren op 5 😁 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 10/4/2019 om 09:37, Boris Valeo zei:

Gotham Central Omnibus van Rucka & Brubaker

Zeer goede story-telling wat we van de 2 gasten ook altijd kunnen verwachten. Op goodreads las ik dat we ons wat kunnen verwachten aan 'The Wire meets Een in de weg lopende batman en wat vilains'. Ijzersterke crime met een vleugje Batman. Het goede is dat het niet rond Batman draait maar eerder rond de detectives  die aan  het werk zijn. Karakters worden goed uigebouwd. Absolute aanrader voor wie van Crime houdt en voordeel is dat je geen kennis nodig hebt van het Batman Universe 🙂 

51uorJjF9ZL._SX352_BO1,204,203,200_.jpg

Geweldige reeks was dit. Ik heb die al met plezier verschillende keren herlezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/2/2019 om 09:05, Spawn999 zei:

Vol 2 was ook top, op naar vol 3! (als die uitkomt)

ldyklr2n1p5.thumb.jpg.737a3e78fb910a5bbc3eb4bffa8d9357.jpg

Hopelijk komt er een vervolg. Maar ze is nu met Catwoman bezig, waarvan ik volume 1 zeer graag heb gelezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12/4/2019 om 13:05, spock zei:

Hopelijk komt er een vervolg. Maar ze is nu met Catwoman bezig, waarvan ik volume 1 zeer graag heb gelezen. 

Aah. Daarom kwam die Catwoman stijl zo bekend voor. Ik had de link laten liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/4/2019 om 05:48, mojo zei:

Geweldige reeks was dit. Ik heb die al met plezier verschillende keren herlezen. 

Kan niet wachten om eraan te beginnen!

0B63136A-5208-49AE-9D28-CB1D64EC5B26.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had hem al een tijdje in mijn kast staan, maar eindelijk Batman: White Knight gelezen. Enorm van genoten. Dit jaar brengt Sean Murphy een vervolg uit. Afwachten of het even goed wordt.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...