Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Comic Van De Dag

Recommended Posts

Mij lijken veel boeken van TKO de moeite, maar waar koop je die hier? Rechtstreeks bij hen bestellen is mogelijk, maar kost wel wat en moet voorbij de douane dan. En deze zomer in NY in drie comic shops geweest maar niets beschikbaar van TKO.

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, Bart 01 zei:

Mij lijken veel boeken van TKO de moeite, maar waar koop je die hier? Rechtstreeks bij hen bestellen is mogelijk, maar kost wel wat en moet voorbij de douane dan. En deze zomer in NY in drie comic shops geweest maar niets beschikbaar van TKO.

Ik plaats de link niet voor niets. Worlds end en Archonia. Neat Stuff in Nederland.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb er 1 bij Mekanik kunnen bestellen, maar heeft weken geduurd. Hun distributie lijkt me nog niet helemaal op punt te staan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, Retardi zei:

Ik plaats de link niet voor niets. Worlds end en Archonia. Neat Stuff in Nederland.

Precies. Bij Neat Stuff zie ik ze regelmatig liggen. Hopelijk komt die TKO-release van Lemire en Walta ook naar Den Bosch. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, xroldx zei:

Precies. Bij Neat Stuff zie ik ze regelmatig liggen. Hopelijk komt die TKO-release van Lemire en Walta ook naar Den Bosch. 

Jazeker! Zet ik me extra voor in. Zit ook een stukje eigenbelang bij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Coda Volume 1

1075645182_coda1.thumb.jpg.79d6197153b131caeade6a1b91016b4f.jpg

Dungeons & Dragons meets Mad Max in de nieuwe serie van Simon Spurrier en Matías Bergara. Ik weet het, die vergelijking is al regelmatig gemaakt, tot aan de achterflap toe, maar het is dan ook accuraat. Zoals we dat gewend zijn van Spurrier krijgen we een intrigerend, licht humoristisch scenario op ons bord dat regelmatig met de verwachtingen speelt. Bergara's tekenwerk is van een ongelooflijke kwaliteit, met een speelse, bijna breekbaar lijnwerk dat af en toe doet denken aan Moebius in zijn beste dagen. Het is wel duidelijk dat dit nog maar het begin is van een veel grotere saga, dit is slechts een opwarmer. Maar wel een heel entertainend voorafje, dat nog veel grootsere dingen belooft.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Onderstaande plaatje uit The Filth beschrijft ook perfect mijn gevoel tijdens het lezen van die comic. ;):P

1376094548_thefilth.jpg.e6f8f3f365e0539a8a0d625479c3acb9.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, Chimi zei:

Onderstaande plaatje uit The Filth beschrijft ook perfect mijn gevoel tijdens het lezen van die comic. ;):P

1376094548_thefilth.jpg.e6f8f3f365e0539a8a0d625479c3acb9.jpg

Blasfemie! Behalve als je het positief bedoeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, linthout zei:

Maar heb je je geamuseerd?

In het begin wel, maar na een tijd verloor ik mijn interesse. Zeer mooi getekend, dat wel.

Ik vrees dat Morrisson niks voor mij is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vraagje , ik zou aan The goon willen beginnen maar ik vind nergens waar de volledige reeks nog te koop is in Tpb ?

Iemand tips 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7/11/2019 om 15:05, Krimson zei:

Vraagje , ik zou aan The goon willen beginnen maar ik vind nergens waar de volledige reeks nog te koop is in Tpb ?

Iemand tips 

Als je niet al te veel haast hebt, zou ik in ieder geval de Catawiki comics veiling iedere week op donderdag in de gaten houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7/11/2019 om 15:05, Krimson zei:

Iemand tips 

Het probleem is dat Eric Powell zijn 'Goon' bij Dark Horse heeft weggehaald en nu voert onder de vlag van zijn eigen Albatros uitgeverij. De Dark Horse delen gaan OOP (dus dat wordt sprokkelen...) en de heruitgaven van Albatros (in omnibus soft covers) zijn net pas van start gegaan. De mooiste opties zijn nog steeds de 5 Library Editions van Dark Horse. Het enige nadeel van deze reeks is dat je inmiddels voor het derde deel diep in de buidel moet tasten. De rest is wel te doen... Ik heb zelf nog een 12-tal van de 16 delen van Dark Horse in trade paperback op de zaak liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...