Ga naar inhoud

Apache Junction


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Zag (in de HC van deel 2) dat deel 1 inmiddels een uitgebreidere titel heeft gekregen: 'Wolven in de schemering'.

 

En deel 3: 'De onzichtbaren' is al klaar wist Peter Nuyten mij te melden vorige week zaterdag in Breda.

 

Deel 3 krijgt de cover zoals vrijgegeven. Peter vond dat de covers niet te veel variatie op één soort thema moesten worden.

 

(Maar wie weet doet hij nog wat met de achtergrond, we zullen zien, ten slotte is het aloude gezegde: 'never judge a book by it's cover...)

 

Waarschijnlijk ook in het Nederlands te verschijnen begin maart 2017. (En ook in het Pools en nog wat meer talen)

Link naar reactie

@djkeos. Thanks for the info!

Tov de Duitse uitgave van deel 2 (Splitter, HC) heeft de NL uitgave van deel 2 (Arboris, HC) vollere kleuren en matched zo prima met deel 1 (Silvester, HC). 

Kijk uit naar deel 3; graag weer in HC.

 

 

PS

Al nieuws van een Franstalige Apache Junction?

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Krijg net via Facebook van Peter te horen dat de Duitstalige titel: 'Der Unsichtbare" gaat worden.

 

Dat is dus het enkelvoud van 'Die Unsichtbaren"....de cover moet dus sowieso nog even aangepast worden.

 

Vraag over Franstalige editie heb ik inmiddels bij Peter neergelegd.

 

 

(Off-topic: Robert, je zou toch eens aan Facebook moeten beginnen....en dan voorzichtig beginnen met een paar striptekenaars en/of uitgevers.

 

Zo heb ik het ook opgebouwd.

 

Ik hoef niet (elke avond of elk weekend) te weten wat er zoal gegeten wordt (soms wel aardig om te weten hoor) door vrienden en familie.

 

Dus daar kun je meldingen uitzetten en gewoon af en toe eens buurten op hun Facebook indien gewenst. Spreek ze liever zelf indien mogelijk.)

 

 

Nog meer nieuws (ook te lezen op zijn Facebook): Auguria # 2 komt er ook aan.

 

Scene from Auguria 2. Not released yet. The second adventure story of Auguria is set in the northern part of UK. In the first century A.D. during the Roman occupation, but before Hadrian's Wall, this part of Britannia was a violent frontier.:

 

 

post-220-0-24443800-1477140162_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...