Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Urasawa

Recommended Posts

Master Keaton vond ik ook niks aan eerlijk gezegd. Ik ben zelfs niet door deel 1 gekomen. (vandaar ook geen bespreking) Maar MK is ook alleen maar getekend door Urasawa he. En Urasawa staat bekend om niet alleen zijn geheel eigen tekenstijl maar juist ook zijn zeer goeie scenario's dus wat dat betreft is het beslist geen echte Urasawa.

Deel 3 was al beter. Is zo wat als Black Jack van Tezuka, soms goed en soms minder maar nooit slecht. Maar Black Jack vind ik over het algemeen wel beter dan Keaton.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nadat de eerste 12 delen van 20th Century Boys jaren in mijn kast stonden, heb ik me nu delen 13 en 14 in het ENG aangeschaft. Nu herlees ik volop de eerste 12 en ik snap meteen weer waarom ik indertijd verslingerd was aan de reeks en het toen ook zo jammer vond dat Glenat er de stekker uit trok in vertaling. Nu ga ik zeker meteen door tot aan de finish :-)

Ervaringen met Billy Bat ondertussen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je tot het einde van 20th Century Boys geniet zal je ook Billy Bat wel appreciëren. Begin je bij de latere volumes van 20th Century Boys sleet op de formule te ervaren, laat Billy Bat dan maar links liggen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deed me eraan denken dart ik 21st century boys nog niet had. Snel besteld dus. Ik moet de laatste delen van 20th century boys ook nog lezen. Een projectje voor deze zomervakantie lijkt me. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 20-5-2018 om 13:00, Heuvelaar zei:

Als je tot het einde van 20th Century Boys geniet zal je ook Billy Bat wel appreciëren. Begin je bij de latere volumes van 20th Century Boys sleet op de formule te ervaren, laat Billy Bat dan maar links liggen. 

Na Monster heb ik ook even geen Urasawa meer gelezen, terwijl ik nu 100% geniet van 20th Century Boys. Na het lezen van deze reeks zal ik ook wel weer even een adempauze nemen (genoeg om Billy Bat naar het Engels te vertalen :e002:). 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen