Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TomP

Originelen

Recommended Posts

1 minuut geleden, sanderg zei:

ja ik ook! Misschien dat Wim daarover meer info zal hebben te zijner tijd?

Keep us posted Wim.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, sanderg zei:

ja ik ook! Misschien dat Wim daarover meer info zal hebben te zijner tijd?

Gisteren was hij nog te koop

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 31/12/2018 om 15:51, sanderg zei:

damn... ik kon me niet herinneren dat daar destijds 2.5 miljoen e voor werd betaald. 

Herge's werk is blijkbaar duurder dan dat van Banksy (diens schilderij van t meisje met de ballon ging voor n miljoen over de toonbank (voordat t werd vershredderd) 🙂

overigens snap ik de hoge prijzen wel.. Kuifje is n icoon. Ik vraag me wel af of dat zo blijft.. t is al n behoorlijk oude strip. Ik weet niet zeker of t ook toekomstige generaties aan zal blijven spreken. Wat dat betreft weet ik niet of n Herge n goede belegging is.. (ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat voor kunst waar dergelijke bedragen voor worden neergelegd er geen sprake zal zijn van een beleggingsaspect)

Als het duo Spielberg/Jackson Tintin 2 zou brengen, zou dat alvast bijdragen aan het blijvende status.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die Vance Cover heb ik er altijd een beetje uit vinden zien als een slechte Steven Seagal film 😉 Ik meen zelfs een ergens gelezen te hebben dat Vance uit dergelijke films inspiratie putte.. Enig idee wat die moet kosten?

Die Largo is prachtig! Heb wel het idee dat de Largo ster wat aan t verbleken is. Zoals ik laatst op de reep ergens las meende iemand dat die reeks na deel 8 eigenlijk wel klaar was en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ooit deden platen uit de Largo reeks de hoogste prijzen uit de Van Hamme werken  (ik meen me prijzen van 20k te herinneren voor bepaalde Largo platen) maar dat is volgens mij al lang verleden tijd.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alhoewel sommigen zeggen dat 'size doesn't matter'

telt dit voor originelen natuurlijk wel.

Die XIII en de Thorgal zijn grote formaten.

De Largo en de Comanche zijn eerder op A4 formaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, sanderg zei:

Die Vance Cover heb ik er altijd een beetje uit vinden zien als een slechte Steven Seagal film 😉 

Zijn er goede Steven Seagal films dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Nesse said:

Zijn er goede Steven Seagal films dan?

hahahaha, nou - objectief gezien- niet! mocht ik echter in een jolige bui zijn dan kan ik sommige van zijn films wel smaken onder t genot van wat pilsjes, chips en met een stel goede maten 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, sanderg zei:

bedankt voor de link! zijn dit eigenlijk alle werken die te koop worden aangeboden?

Ja, alles is te koop

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, linthout zei:

Van wie is ' l'ouest' ? Is dat Giraud?

Ja is van Giraud maar heb ook eens moeten kijken 🙂

is voor een poster in een of ander (strip)weekblad

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, sanderg zei:

dank voor de info! en zijn dit alle werken?

Ongeveer de helft denk ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Mzee zei:

Ja is van Giraud maar heb ook eens moeten kijken 🙂

is voor een poster in een of ander (strip)weekblad

Voor Pilote 363 staat erboven geschreven. Dat nummer verscheen op 6 oktober 1966 en bevatte als speciale bijlage een “Super-Pilotorama Far West”. Het valt net tussen de voorpublicaties van De man met de zilveren ster en Het ijzeren paard.

Heeft het niet in een integrale bundel gestaan? (Ik heb ze zelf niet.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, pudifar zei:

Die grote westernpagina in kleur is prachtig. 

Erik Arnoux is er helemaal gek van, hij schreef er een prachtig stukje over op zijn blog, een dag na het overlijden van Giraud. 

40452066.jpg

40451904.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, Vittorio said:

Erik Arnoux is er helemaal gek van, hij schreef er een prachtig stukje over op zijn blog, een dag na het overlijden van Giraud. 

40452066.jpg

40451904.jpg

Deze tekening is een huzarenstuk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen