Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

Ik wist dat het gevaarlijk was om te vragen om een deel van de originelen van Baudoin te zien tijdens mijn bezoek aan de Lucky Luke tentoonstelling in Huberty-Breyne...

Enige euro's lichter, maar wel blij om nog een pagina van een van mijn favoriete kortverhalen van Salade Niçoise aan mijn collectie te kunnen toevoegen.

https://www.2dgalleries.com/art/baudoin-salade-nicoise-la-promenade-des-anglais-p02-215713

IMG_5641.jpeg

Link naar reactie
22 uren geleden, sanderg zei:

Geweldig! Dank voor het delen! Wanneer komt dit deel uit? Must have voor mij 🙂 zelfde voor Charley's war.. is daar al een datum voor bekend?

 

Charley 9 ligt bij de drukker, zal begin maart wel in de winkels liggen. En het tweede deel van De Dames van de Pillar to Post waarschijnlijk juni (en anders september...)

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Wie een origineel wil uit het nieuwe album van Cuzor kan in juni op de veiling van Maghen terecht. Er komt een aparte catalogus. En ook van Gibrat.

Er komt ook een expo rond Griffo: platen uit SOS Geluk, veel Giacomo C, waaronder veel direct ingekleurd, en enkele sfeervolle platen uit Mister Black. 

Ik heb ook platen gezien van Uss Constitution door Bonnet. Ik heb dat niet gelezen, maar de originelen zien er fraai uit. Voor de liefhebbers van zeilschepen, veel detail, het doet aan Vance denken. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
5 hours ago, Waldorf said:

Wie een origineel wil uit het nieuwe album van Cuzor kan in juni op de veiling van Maghen terecht. Er komt een aparte catalogus. En ook van Gibrat.

Er komt ook een expo rond Griffo: platen uit SOS Geluk, veel Giacomo C, waaronder veel direct ingekleurd, en enkele sfeervolle platen uit Mister Black. 

Ik heb ook platen gezien van Uss Constitution door Bonnet. Ik heb dat niet gelezen, maar de originelen zien er fraai uit. Voor de liefhebbers van zeilschepen, veel detail, het doet aan Vance denken. 

Geen souvenirs van hotel Louise?

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ik kocht een plaat van Lax. Ik dacht dat het uit De kraai kwam, maar meermaals doorploegen van die zes albums leverde geen match op. Ze komt dus uit Les tribulations du choucas, niet vertaald in het Nederlands, maar dus ook gewoon een verderzetting van De kraai.

Ik hou erg veel van het werk van Lax: hij heeft enkele zeer mooie Vrije Vluchten gemaakt, maar ook de Kraai heb ik altijd erg goed gevonden. Er is weinig origineel werk van Lax in omloop, merk ik. 

 

lax-le-choucas-3fck.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...