Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
15 hours ago, cartoonesk said:

Misschien een stomme vraag maar ik zag dit op tv en vroeg me af of Rick de klant niet belazerde. Zoals ik het zie lijken het me wèl originelen (zoals de syndicat-stickers en de rasters erop geplakt lijken te zijn?) of kan je dat niet zien op tv?

 

 

Voorzover ik kan zien zitten er Copyright stickers van het syndicaat en rasters op. Je ziet ook een overplakte correctie van de teksten. Mij lijken het originele stroken. 

Link naar reactie
6 hours ago, Tweetie said:

Voorzover ik kan zien zitten er Copyright stickers van het syndicaat en rasters op. Je ziet ook een overplakte correctie van de teksten. Mij lijken het originele stroken. 

Wel, de verkoper zegt een print, de aankoper zegt een print. Verre kijker op internet zegt origineel. Doet me ergens denken aan samenzweringstheorieën op internet.

 

 

 

 

Link naar reactie
7 uren geleden, Tweetie zei:

Voorzover ik kan zien zitten er Copyright stickers van het syndicaat en rasters op. Je ziet ook een overplakte correctie van de teksten. Mij lijken het originele stroken. 

Dat is wat ik dacht en had opgemerkt toen ik het op tv zag. Maar je kunt het natuurlijk pas zeker weten als je die stroken voor ogen hebt. Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
9 minuten geleden, Ambreville zei:

Luxe met een pagina uit Poppy.

Tenzij hij moet onderduiken voor zijn hoofdpersonage. Dat schijnt bij Nederlanders een ding te zijn tegenwoordig.

 

image.png.49dfd4342a64ff3094937e64fa735dcb.png

 

Het is een griezelig actueel boek. Ik ben overigens ook één van de 15. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
7 minutes ago, Tweetie said:

Het zou natuurlijk kunnen dat de verkoper niet weet wat hij heeft en dat de aankoper dat wel weet, maar gebruik maakt maakt van de onwetendheid van de koper. 

 

Op een gegeven moment zegt Rick "I'll get you 50 buck a piece for them.".  De verkoper vraagt daarop $100 en krijgt uiteindelijk $75. 
Denk je dat Rick voor een print $50 kan krijgen? 

Link naar reactie

Heeft er iemand ervaring met het kopen van originelen bij Heritage Auctions?

Morgen start een interessante veiling, maar ik heb nog wat vragen omdat het in de USA is.

Registreren is geen probleem, maar hoe moet je de loten betalen en komen er nog douanekosten bij?

Dat is me niet duidelijk als ik de website bekijk.

https://comics.ha.com/c/search-results.zx?N=3186+793+794+791+1893+792+2088+4294939183&type=dmc-2dgalleries-bannerad-7257-comics-091321

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie
1 uur geleden, Suske zei:

Heeft er iemand ervaring met het kopen van originelen bij Heritage Auctions?

Morgen start een interessante veiling, maar ik heb nog wat vragen omdat het in de USA is.

Registreren is geen probleem, maar hoe moet je de loten betalen en komen er nog douanekosten bij?

Dat is me niet duidelijk als ik de website bekijk.

https://comics.ha.com/c/search-results.zx?N=3186+793+794+791+1893+792+2088+4294939183&type=dmc-2dgalleries-bannerad-7257-comics-091321

 

@pudifar weet misschien meer?

Link naar reactie

Normaal gezien betaal je bovenop de aankoop en verzendkosten ook btw. Ik denk zeker 6%. De bezorgingsdienst zal je verwittigen en je kan ofwel op voorhand betalen ofwel via factuur achteraf (geen idee of sommige diensten je verplichten op voorhand te betalen).

Schiet me niet dood als het 21% is, of als het niks is (je kan altijd geluk hebben 😀). 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Op 30/9/2021 om 19:10, Suske zei:

Heeft er iemand ervaring met het kopen van originelen bij Heritage Auctions?

Morgen start een interessante veiling, maar ik heb nog wat vragen omdat het in de USA is.

Registreren is geen probleem, maar hoe moet je de loten betalen en komen er nog douanekosten bij?

Dat is me niet duidelijk als ik de website bekijk.

https://comics.ha.com/c/search-results.zx?N=3186+793+794+791+1893+792+2088+4294939183&type=dmc-2dgalleries-bannerad-7257-comics-091321

 

Je kan het vragen aan Olivier Delflas:

European clients requesting more information on the auction are encouraged to call
or mail our Director, International Comic Art, Olivier Delflas.

Mail to: OlivierD@HA.com Tel. +32-(0)478-818.016

 

Betalen 

Payments can be made 24-48 hours post auction from the My Orders page of the HA.com website. Payment via credit card (Visa, Mastercard, and Discover) will be accepted upon prior approval by Auctioneer. All payments by credit card will incur a surcharge of 2.5%. Payment by eCheck, wire transfer, or check will not incur a surcharge. This fee only applies to credit transactions, and does not exceed Auctioneer’s cost of processing.

Link naar reactie
4 hours ago, fenip said:

 

Je kan het vragen aan Olivier Delflas:

European clients requesting more information on the auction are encouraged to call
or mail our Director, International Comic Art, Olivier Delflas.

Mail to: OlivierD@HA.com Tel. +32-(0)478-818.016

 

Betalen 

Payments can be made 24-48 hours post auction from the My Orders page of the HA.com website. Payment via credit card (Visa, Mastercard, and Discover) will be accepted upon prior approval by Auctioneer. All payments by credit card will incur a surcharge of 2.5%. Payment by eCheck, wire transfer, or check will not incur a surcharge. This fee only applies to credit transactions, and does not exceed Auctioneer’s cost of processing.

Bedankt voor de info!

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...