Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TomP

Originelen

Recommended Posts

4 hours ago, Martin said:

Met welk kleefmiddel bevestigen jullie originele platen in een lijst?

En hoe verwijderen jullie vergeelde lijmstrepen op de randen van originele platen?

Ow !   Ik heb nog nooit kleefmiddelen gebruikt. Ik gebruik altijd fotohoekjes (de grootste maat). En die gele lijmstrepen zou ik ook niet weg doen. Dat is een element van het origineel. (Tenzij die lijmstrepen natuurlijk veroorzaakt zijn door een amateuristische inlijster...)

9200000047086715.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Supergelukkig met mijn nieuwe aanwinst!!

(Met dank aan Jos voor het zakje! Ik bezorg het bij gelegenheid terug)

P1090358.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, muske zei:

P1090358.JPG

Wie heeft dit gemaakt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik gebruik ook nooit kleefmiddel....originelen blijven altijd gewoon goed zitten in de lijsten....met of zonder passe partout

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎4‎/‎12‎/‎2018 om 14:01, muske zei:

Tot een volgende beurs K.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, Tweetie zei:

Vandaag toegevoegd aan een 2DG verzameling (helaas niet de mijne 😉)

rosinski-thorgal-couverture-3mxp.jpg

Zal wel aan mij liggen maar de meeste Thorgal covers doen mij niet bijzonder veel. Voor mij te kitscherig op een of andere manier. Zijn geïnkte pagina's uit zijn hoogtijdagen vind ik daarentegen erg mooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Nesse zei:

Zal wel aan mij liggen maar de meeste Thorgal covers doen mij niet bijzonder veel. Voor mij te kitscherig op een of andere manier. Zijn geïnkte pagina's uit zijn hoogtijdagen vind ik daarentegen erg mooi.

Ik vind ze allebei mooi. Maar een cover is sowieso in kleur. En ieder album heeft altijd 44 geïnkte pagina's en maar één cover. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 minuten geleden, Tweetie zei:

Ik vind ze allebei mooi. Maar een cover is sowieso in kleur. En ieder album heeft altijd 44 geïnkte pagina's en maar één cover. 

Doe mij toch maar een mooi geïnkte pagina i.p.v. een zeldzame maar (in mijn ogen) ondermaatse cover. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, Nesse said:

Doe mij toch maar een mooi geïnkte pagina i.p.v. een zeldzame maar (in mijn ogen) ondermaatse cover. 

ik vind deze cover toch wel erg mooi hoor! er zit idd ook wel kitsch tussen maar de covers van de Van Hamme delen vind ik over t algemeen mooi. uitschieters Stad van de verloren god en Schaduwen voorbij 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb hem een paar keer in het echt gezien bij de vorige eigenaar en moet zeggen dat die cover dan veel mooier uitkomt dan op een scherm.

Heb er dan zelf lang over getwijfeld of ik hem niet zou kopen (of ten minste een bod uitbrengen)

maar is er nooit van gekomen.

En heb ondertussen iets totaal anders gekocht als eindejaarscadeautje 🙂

http://2dg.me/2bmb

Deel dit bericht

Link naar bericht
24 minutes ago, Mzee said:

Ik heb hem een paar keer in het echt gezien bij de vorige eigenaar en moet zeggen dat die cover dan veel mooier uitkomt dan op een scherm.

Heb er dan zelf lang over getwijfeld of ik hem niet zou kopen (of ten minste een bod uitbrengen)

maar is er nooit van gekomen.

En heb ondertussen iets totaal anders gekocht als eindejaarscadeautje 🙂

http://2dg.me/2bmb

Prachrige GAL plaat

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die originele van 9.300 euro werd afgedrukt op de cover van de TT van Bruno Graff. Bij de versie van BD Empher die ik heb, zat hij bij als druk op een polyester plaat. Daar is hij absoluut prachtig, vooral dank zij demooie kleuring en het effect van de plaat. Naar tekening en lijnen toe is hij echt niet complexer dan een tekening die je bij Jim koopt tussen de 100 en de 300 euro.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 19/12/2018 om 14:27, Tweetie zei:

Een cover is sowieso in kleur...????? Dat zal dan voor Rosinski gelden maar alle covers in mijn bezit zijn zwart wit

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen