Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TomP

Originelen

Recommended Posts

4 hours ago, Vittorio said:

Erik Arnoux is er helemaal gek van, hij schreef er een prachtig stukje over op zijn blog, een dag na het overlijden van Giraud. 

40452066.jpg

40451904.jpg

enig idee wat deze moest kosten Wim? Er zijn veel geïnteresseerden hier 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, Ambreville zei:

En het nieuwe jaar is weer vertrokken. Eerste aanwinst van 2019. een kleintje.

Mooie tekening! Wie is de tekenaar? Ik herken het niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jullien Maffre van Stern. Er begint deze week een expo van hem in Brussel. Ik heb voor eerste keuze geopteerd ;) 

Hij heeft ook een dédi-sessie bij Brüsel vrijdag nav het uitkomen van deel 3 van Stern. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
25 minuten geleden, Ambreville zei:

Jullien Maffre van Stern. Er begint deze week een expo van hem in Brussel. Ik heb voor eerste keuze geopteerd ;) 

Hij heeft ook een dédi-sessie bij Brüsel vrijdag nav het uitkomen van deel 3 van Stern. 

Merci!

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minutes ago, Ambreville said:

Ha, toch nog plaats gevonden aan je muren ;-).

Kon je al originelen kopen van de komende expo?. Ga normaliter langs op de receptie en ben al in geschreven voor de Brüsel signeersessie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Schoon!

Ik ben snel een fan geworden van Maffré. Die is goed bezig. Hopelijk komt ie ooit op een festival waar ik ook zit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Ha, toch nog plaats gevonden aan je muren ;-).

Kon je al originelen kopen van de komende expo?. Ga normaliter langs op de receptie en ben al in geschreven voor de Brüsel signeersessie. 

Yep. werkt altijd bij Fréderic. De prijzen vallen mee. Enkel de covers zijn wat hoger, maar die zijn ook te groot voor mij.

Ik ga vrijdag pas tegen zes daar zijn.  Misschien tot dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik ken het niet, maar dat is wel heel mooi. dat ik het misschien eens moet lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tekeningen zijn goed, de scenario's zijn top. Echt een innoverende reeks.

Het enige wat de serie tegen zich had is dat het hoofdpersonnage een begrafenisondernemer is en dat de serie ongeveer gelijktijdig met Undertaker begonnen is.  Uiteindelijk zijn ze niet te vergelijken en beiden echte toppers, maar daardoor zijn toch wat mensen in de war geraakt. Julien Maffre mag je zeker in de nieuwe generatie aan de top plaatsen. Jammer genoeg zijn zijn platen puur digitaal. Enkel de illustraties zijn getekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Ambreville zei:

Yep. werkt altijd bij Fréderic. De prijzen vallen mee. Enkel de covers zijn wat hoger, maar die zijn ook te groot voor mij.

Ik vond het aanbod tegenvallen, slechts 12 tekeningen, waarvan de goedkoopste met EUR 500 toch al redelijk aan de prijs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Ambreville zei:

En het nieuwe jaar is weer vertrokken. Eerste aanwinst van 2019. een kleintje.

Stern-illustration-6-Madame-o-Brien-web.thumb.jpg.f925a67b05f87a036818255d718fe7dc.jpg

Als ik werk van’m opzoek, dan vind ik inderdaad mooi spul, maar dit is me toch’n vreemde tekening, de belichting van die revolverdame/-man achteraan klopt niet. Het licht moet van recht onder haar komen, maar daar zie ik geen lichtbron.

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 uren geleden, The Alderwood zei:

Als ik werk van’m opzoek, dan vind ik inderdaad mooi spul, maar dit is me toch’n vreemde tekening, de belichting van die revolverdame/-man achteraan klopt niet. Het licht moet van recht onder haar komen, maar daar zie ik geen lichtbron.

Je hebt qua licht ongetwijfeld gelijk, maar toch vind ik het een mooie tekening.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, The Alderwood zei:

Ik vind dat dichterlijke vrijheid.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag nog eens 'moeten' :e007: teruggaan naar de Huberty Breyne Gallery en nog wat fotoke's genomen

image.thumb.png.a70d18dcf3e03f47ec30b9e97a157aa9.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, Mzee zei:

Vandaag nog eens 'moeten' :e007: teruggaan naar de Huberty Breyne Gallery en nog wat fotoke's genomen

image.thumb.png.a70d18dcf3e03f47ec30b9e97a157aa9.png

Merci!  Hoop er vrijdag ook te passeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 hours ago, Mzee said:

Ik ben gisteren ook geweest en was toch zwaar onder de indruk van al dat moois.  Veel topplaten en dat allemaal in 1 collectie. 

Prijzen hingen er niet. Was wel nieuwsgierig naar wat de marktprijs is van die platen.

Ook de grote expo ruimte zorgt er voor dat de platen ernorm tot hun recht komen.  Heeft iets als een minimuseum. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...