Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TomP

Originelen

Recommended Posts

Ik kreeg juist van Eliseu Gouveia (heeft oa met Jimmy Palmiotti en Justin Gray samengewerkt) een heel pakket Original Art binnen (wat ik dan weer online zet in de Sheva Kickstarter) en daar zat een kadootje bij (zie Dedi topic) maar er zaten ook een paar tryouts voor Vampirella bij...!

Ik denk dat ik die stiekem gewoon hou :)

afbeelding.thumb.png.a0ed8432e6a227dfb07bcee74633d7f4.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

M'n Ted McKeever originelen zijn binnen.

Ik zet er 2 neer ter leering ende vermaeck; een Nightbreed cover en een War of the Worlds double splash (het hele boekje heeft alleen maar double splashes; 21 grote schilderijen die samen 42 pagina's vormen).

Night Breed 25 Cover-01.JPG

WotW5-6-00.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

1121757293_0(5).thumb.jpg.dec14cf5107a36b67f073f53e799a6d9.jpg

Frodo De Decker. Met de Ridder heeft hij echt zijn draai en de Jackpot gevonden. Oer-leuke strip.

Deel dit bericht

Link naar bericht

2019-04-10_185336.thumb.jpg.b9b8535d94fe43b039435706fa1504f0.jpg

Nu nog op zoek naar scans van de finale versies.

Voor de liefhebbers, nu zaterdag in het negende labyrinth te Genk (dat is die achterbuurt van Hasselt).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tijdens De Stripdagen nog twee origineeltjes verkregen, heerlijk dat A3 formaat.

Het inkten van Romano en Heins is niet te vergelijken qua stijl, maar allebei wel heel mooi om te zien.

IMG_6708.thumb.JPG.e7440efb46921baf9d39aab19557b742.JPG

IMG_6709.thumb.JPG.396edce7c243758286a8d2ce7822515b.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die onderste is getekend en geinkt door Romano? Of bedoel je dat het in direct inkt is? Hij is in ieder geval prachtig!

Ik heb een paar covers van Romano, oud USA werk, maar daar stuurde hij de potlood-cover aan een inkter in de USA die er vervolgens overheen ging zitten inkten. Zonde is dat. Later gingen er scans naartoe maar deze tijd (rond 2000) nog niet.

Deze is door Phyllis Novin geinkt.

Romano-Purgatory2.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Rene zei:

Die onderste is getekend en geinkt door Romano? Of bedoel je dat het in direct inkt is? Hij is in ieder geval prachtig!

Zeker geïnkt door Romano Molenaar. En ik neem aan dat er eerst wel wat in potlood geschetst/getekend is. Gemaakt afgelopen februari. Daarna digitaal ingekleurd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

een tekening gemaakt door Dan Ionas (Interpretatie naar La Croix Sanglante) en ingekleurd door ingrid de Vuyst 

Originele tekening in kleur - Smoking Templar - Ten voordele van Stripfestival Geraardsbergen

https://veiling.catawiki.nl/kavels/26073633?fbclid=IwAR2p549ytYOjk0WRxrPhpmSmIuXTNaoIBtJSteivFcbVQZ6ohvKlvXiVlqA

hopelijk neemt niemand aanstoot van dat ik hier die tekening toon .

dan ionas -geraaardsbergen .jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mazel - er staat onder dat het een cover is van 'Centre Belge de la bande dessinee'.

Cover van een catalogus misschien?

In ieder geval een mooie plaat - flink groot ook.1749632425_Mazel-CoverCentreBelgedelaBandeDessine.thumb.jpg.c08ab733ee63438b301a3b9cf5cb9d05.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Boekenmagazijn zei:

Cover van Imago 12 (1991)

Bedankt! Hij staat ondertussen op m'n Catawiki zoeklijst!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...