Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
TomP

Originelen

Recommended Posts

50 minuten geleden, Ambreville zei:

Mooie, zeer sfeervol. Vintage Wrightson. Waar vind je die nog?

Je vindt genoeg navolgers 😬

abc699b39ac1d1316eeeba916acb6612.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 20/11/2019 om 14:45, Ambreville zei:

Mooie, zeer sfeervol. Vintage Wrightson. Waar vind je die nog?

Niet zo vintage hoor! 2008. Maar hier kon hij weer goed tekenen. Na een hersenbloeding moest hij weer opnieuw leren tekenen (ik meen zelfs met zijn andere hand), dus een midden-periode was het allemaal wat minder.

Maar blijft moeilijk een mooie Wrightson splash te vinden, vintage of niet. En de kwaliteit spat er hier weer als vanouds vanaf.

Monty Python is overigens ook te gek. 

05.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎5‎/‎11‎/‎2019 om 17:48, Mzee zei:

Redelijk duur maar er zitten er wel enkele mooie tussen

Helemaal mee eens Wim, maar blijkbaar zijn de schattingen nog gehaald ook en zelfs overschreden.

Koning drink-pagina: 17000, Zwarte Madam: 14000, Poenschepper en Sissende sampan zo'n 6000 euro.

Mooie resultaten voor sus en wis!

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Koning Poefke said:

Koning drink-pagina: 17000

Jawadde... Ik heb nog ooit een 'Koning drinkt' pagina niet gekocht omdat ik 2000 (of was het 3000, ben niet meer zeker) iets te veel vond en de verkoper niets van zijn prijs wou afdoen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, Mask said:

Jawadde... Ik heb nog ooit een 'Koning drinkt' pagina niet gekocht omdat ik 2000 (of was het 3000, ben niet meer zeker) iets te veel vond en de verkoper niets van zijn prijs wou afdoen...

ja dit soort verhalen kan ik ook aan mezelf toeschrijven :-( met petits papiers destijds..  ik troost me dan maar met t feit dat ik ook die veel lagere prijzen van destijds al niet kon betalen als student zijnde..

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Koning Poefke zei:

Helemaal mee eens Wim, maar blijkbaar zijn de schattingen nog gehaald ook en zelfs overschreden.

Koning drink-pagina: 17000, Zwarte Madam: 14000, Poenschepper en Sissende sampan zo'n 6000 euro.

Mooie resultaten voor sus en wis!

Inderdaad zeer mooie resultaten. Spijtig genoeg zou ik zeggen want daardoor heb ik zelf niets kunnen kopen.

Zal dus voor een volgende keer zijn.

wel opvallend dat de Vlaamse originelen het wel nog goed doen. Vorige week POM en nu Vandersteen

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 hours ago, sanderg said:

ja dit soort verhalen kan ik ook aan mezelf toeschrijven :-( met petits papiers destijds..  ik troost me dan maar met t feit dat ik ook die veel lagere prijzen van destijds al niet kon betalen als student zijnde..

Idd. Ik zag dat die Torens van Schemerwoude ook voor 17.500 weg ging. Daar gaat ook mijn illussie om een mooie plaat van die reeks ooit te kunnen strikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minutes ago, shakeitupguy said:

Idd. Ik zag dat die Torens van Schemerwoude ook voor 17.500 weg ging. Daar gaat ook mijn illussie om een mooie plaat van die reeks ooit te kunnen strikken.

is er een link met deze veilingresultaten beschikbaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor diegene waarbij geen verkoopprijs vermeld staat (enkel de geschatte waarde staat aangegeven) —> ingehouden wegens niet bereiken reserve price? Of hoe gaat dat daar in zn werk? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, Emma Stone said:

Voor diegene waarbij geen verkoopprijs vermeld staat (enkel de geschatte waarde staat aangegeven) —> ingehouden wegens niet bereiken reserve price? Of hoe gaat dat daar in zn werk? 

Volgens mij is het lot dan niet verkocht idd. Overigens lijkt er opvallend veel niet verkocht te zijn..

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik laat deze hier even zien.
Ik heb ze in mijn handen hier, maar via mijn Kickstarter zijn ze verkocht.
Beide zijn covers van "Sisterhood"
Nu kunnen jullie er ook nog even van genieten :)
Linkse is van tekenaar Yonami Teles, de rechts is van Markus von Renthe-Fink

afbeelding.thumb.png.b0d37541e10263db3924188e6e4820be.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, boomvavavoom zei:

o wow... waar is die pagina van? Die met die dame die de lezer toekust.

Valois Deel 2. Lucrezia Borgia die zwaar gebaseerd is op Scarlett Johanson.

Deel dit bericht

Link naar bericht

dat is te zien. Wow :)
En Valois. Een strip van Daedelus, als ik even google.
Ik zal het eens doorbladeren. An sich zijn hitorische strips niet mijn ding, maar die artiest is wel HEEL erg goed, zeg!
Je hebt een mooie plaat, Ambreville!

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, boomvavavoom zei:

dat is te zien. Wow :)
En Valois. Een strip van Daedelus, als ik even google.
Ik zal het eens doorbladeren. An sich zijn hitorische strips niet mijn ding, maar die artiest is wel HEEL erg goed, zeg!
Je hebt een mooie plaat, Ambreville!

Hij gaat dan ook de Klaagzang van de Verloren gewesten cyclus na die van Paul Teng doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
33 minutes ago, Ambreville said:

Hij gaat dan ook de Klaagzang van de Verloren gewesten cyclus na die van Paul Teng doen.

Tof. Al dacht ik dat de cyclus van Paul Teng de laatste ging zijn.  Maar ja, Dufaux kan gemakkelijk extra cyclussen verzinnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...