Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

On 4/18/2022 at 10:15 PM, Theoak said:

En daarom is het ook verstandiger dit soort items als Studio.... aan te duiden. Ik denk ook niet dat dit als een diskwalificatie moet worden gezien.

 

Het zorgt natuurlijk wel voor een flink prijsverschil, zoals bij "Rembrandt" of "Studio Rembrandt". 

Link naar reactie
On 2/23/2022 at 3:42 PM, shakeitupguy said:

Origineel gekocht van Ronan Toulhoat die een expo heeft lopen bij de Hubert Breyne.

Screenshot_20220203-132406_Dropbox.jpg

magnifiek hoor. Zou ook een leuk thema kunnen worden. Al zal iemand dat vast al hebben uitgevoerd (uit laten voeren)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 17/4/2022 om 12:56, Hollywood zei:

Daar volg ik in. Maar dit wil niet zeggen dat ze niet origineel zijn. Vergeet niet dat sommige albums tot 30 keer herdrukt zijn. Niet alle herdrukken staan tevens op lastdodo. Soms zie je minieme wijzigingen. Ik heb me bij bepaalde ook al rot gezocht en niet gevonden. 

En hebben die alle 30 een andere cover? Uiteindelijk blijven het dan op de lichtbak overgetekende covers, kan je evengoed een copie maken.

en het is niet omdat Nys meestal zelf de covers maakte dat iemand anders die niet kan namaken hé

 

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie

Even een vraagje, kan je het papier op 1 of andere manier weer een beetje fatsoeneren als het mishandeld is door de post? Ik heb er nu 1 onder een berg boeken liggen om de vouwen er wat uit te krijgen. Ik weet ook wel dat ze er nooit helemaal uit komen, maar misschien weet iemand iets.

Link naar reactie

Heeft iemand overigens enig idee waarvoor mijn laatst aangekochte tekening gebruikt is? Op de beschrijving staat "ekho 1- New York". Voor de versie van t album dat ik heb (de softcover) is deze tekening echter niet gebruikt... Ik heb op t internet eens gekeken naar luxe uitgaven maar daarover vind ik niets...

 

Ik heb ook de uitgewerkte versie gevonden- zo te zien met de computer uitgewerkt

Art_of_1.jpg

Link naar reactie
Just now, sanderg said:

Ah ok! Thanks! Die bieden speciale uitgaven begrijp ik?

Elke Ekho wordt gevolgd door een luxe van Bruno Graff. Forbidden Zone bracht daar elke keer een versie met een andere cover van uit. Het is overigens Cédric van FZ die me bij Barbucci geïntroduceerd heeft en me mijn eerste Barbuccis heeft geregeld. In september komt hij overigens naar Brussel.

 

 

 

Link naar reactie
Zojuist, Ambreville zei:

Elke Ekho wordt gevolgd door een luxe van Bruno Graff. Forbidden Zone bracht daar elke keer een versie met een andere cover van uit. Het is overigens Cédric van FZ die me bij Barbucci geïntroduceerd heeft en me mijn eerste Barbuccis heeft geregeld. In september komt hij overigens naar Brussel.

Ah helder! Hartelijk dank voor de info! Zou die versie nog te krijgen zijn? Zou leuk zijn om die nog te kunnen kopen...

Link naar reactie

Via de Eppo nieuwsbrief heb ik vernomen dat er een tentoonstelling staat gepland rond Storm met originelen van Don Lawrence in het Museum van de Geest | Dolhuys. 

De tentoonstelling loopt van 3 juni tot en met 19 juni met als titel "Storm in de Geest - Het multiversum van Don Lawrence en Martin Lodewijk". 

Alweer iets om naar uit te kijken! Ik ben altijd fan geweest van Storm. Ik ben benieuwd om de originelen te zien! 😍

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...