Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

Mail gestuurd om de tweede te reserveren.. De sfeer die er vanuit gaat vind ik echt heerlijk (zo'n verlaten museum heeft iets magisch)..

Het lijnenspel me denken aan Juillard (een van mijn favoriete tekenaars) 

De prijzen vallen inderdaad ook nog mee.. Wordt wel een topjaar dit qua aankopen.. 🙂

Elke keer zeg ik tegen mezelf dat mijn verzameling nu wel klaar is, maar ja...  

Link naar reactie
14 minutes ago, sanderg said:

Hoeveel originelen heb je nou onderhand wel niet Ambreville? Je kunt zowat een museum beginnen denk ik! (misschien is je thuis ook al zo ingericht 😉 ?

 

Nog niet veel opgehangen. De stripverdieping staat twee jaar achter op schema. 

Ik ga er ook een groot deel veilen vanaf september denk ik. Het filteren is wel een nachtmerrie aan het worden.

 

 

 

Link naar reactie
10 minuten geleden, Ambreville zei:

Nog niet veel opgehangen. De stripverdieping staat twee jaar achter op schema. 

Ik ga er ook een groot deel veilen vanaf september denk ik. Het filteren is wel een nachtmerrie aan het worden.

Ja, op gegeven moment wordt het zo veel dat het wel tijd is om een beetje het kaf van het koren te gaan scheiden.. Ik heb dat zelf ook gehad. In de loop van de jaren veel aangekocht maar ook weer verkocht. Momenteel heb ik een collectie(tje) van 24 werken die me prima bevallen (staan op 2d- website member 'sanderg'). Het is eerlijk gezegd al meer dan ik ooit gehoopt had te bezitten. Er komt later dit jaar nog een Juillard bij (heb ik al wel gepost in deze rubriek) maar ik denk toch dat ik ergens volgend jaar verzadigd ga zijn.. Ik heb nu al niet alles aan de muur (mijn vrouw heeft - kuch- ook nog een mening wat er aan de muur komt 😛 ) dus het is wel mooi zo... (denk ik)

Link naar reactie
56 minuten geleden, sanderg zei:

Ja, op gegeven moment wordt het zo veel dat het wel tijd is om een beetje het kaf van het koren te gaan scheiden.. Ik heb dat zelf ook gehad. In de loop van de jaren veel aangekocht maar ook weer verkocht. Momenteel heb ik een collectie(tje) van 24 werken die me prima bevallen (staan op 2d- website member 'sanderg'). Het is eerlijk gezegd al meer dan ik ooit gehoopt had te bezitten. Er komt later dit jaar nog een Juillard bij (heb ik al wel gepost in deze rubriek) maar ik denk toch dat ik ergens volgend jaar verzadigd ga zijn.. Ik heb nu al niet alles aan de muur (mijn vrouw heeft - kuch- ook nog een mening wat er aan de muur komt 😛 ) dus het is wel mooi zo... (denk ik)

Stuk voor stuk juweeltjes.

Link naar reactie

Een betere foto:

 

IMG_6948.thumb.jpg.dff459a09c46b3b0645200160487ca38.jpg

 

Ik heb gisteren ook de originelen van de laatste Blake & Mortimer van Aubin gezien. Maghen heeft de potloodschetsen, de platen in potlood en de platen in inkt nu te koop. Vooral de schetsen vind ik erg mooi, maar aan 2700 euro zijn ze wel erg duur.

 

 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...