Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Koen

Muziek, Maestro !

Recommended Posts

Koen   

Ik vind praktisch alles van hem in de jaren '90 schitterend tot en met het zalige 'No More Shall We Part' in 2001. Daarna ben ik hem wat uit het oor verloren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Roque Ja   

Hier is nog een liefhebber van Nick Cave, met The Boatman's Call als favoriete album momenteel.

Bedankt voor de tip in de eerste post. Het debuutalbum van Tom Pintens vond ik destijds zeer goed, en Liesa Van der Aa heeft wat mij betreft het album van het jaar afgeleverd, dus Feiten ga ik zeker beluisteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap   
Gast Natte aap

Aha, herontdekking van oude favorieten. Black Crowes. Met het uitpakken van een doos, kwam ik de cd nog eens tegen. Blijft steengoeie muziek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gilles   

Ik heb een redelijk ruime smaak wat muziek betreft, maar hou vooral van het iets hardere genre. (Slipknot, Smile Empty Soul en consoorten).

Momenteel beluister ik vooral Stone Sour omdat ik die groep volgende week live ga bekijken (alsook Papa Roach).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Koen   

I love Die Antwoord: de mooiste klank die uit de reet van Zuid-Afrikaanse inteelt is gekomen. Zie ook dit live fragment om aan te tonen wat een muzikale splinterbom ze zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap   
Gast Natte aap

klopt, die antwoord zet ik bij lady gaga en songfestival. Prima als het jouw smaak is, maar laat mij er mee gerust.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En toch heeft Die Antwoord meer inhoud en maatschappelijke relevantie dan een onnozel hollywoodwicht dat toevallig 3 juiste noten na elkaar kan zingen. Het zou eigenlijk wel eens een verademing zijn mochten ze op het songfestival wat keet komen schoppen. En nog een boel punten in de wacht slepen ook. En als dankgebaar de middenvinger naar de camera.

Wat stoort je precies aan Die Antwoord?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Koen   

Lady Gaga is natuurlijk geen dom Hollywoodwicht en loopt over van muzikaal talent. Ze maakt wel niet de muziekjes waarmee ik graag mijn dag vul maar ik zou met plezier haar live-circus eens meemaken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Yncke   

klopt, die antwoord zet ik bij lady gaga en songfestival. Prima als het jouw smaak is, maar laat mij er mee gerust.

Wat heeft het Eurosong met smaak te maken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap   
Gast Natte aap

En toch heeft Die Antwoord meer inhoud en maatschappelijke relevantie dan een onnozel hollywoodwicht dat toevallig 3 juiste noten na elkaar kan zingen. Het zou eigenlijk wel eens een verademing zijn mochten ze op het songfestival wat keet komen schoppen. En nog een boel punten in de wacht slepen ook. En als dankgebaar de middenvinger naar de camera.

Wat stoort je precies aan Die Antwoord?

er stoort mij in de verste verte helemaal niets aan die antwoord. Moet dat dan? Moet er je iets storen om het niet goed te vinden? Ik vind sepultura ook niet goed, maar het stoort me niet.

Ik heb van die antwoord gewoon nog geen enkel liedje gehoord dat ik goed vind, da's al.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap   
Gast Natte aap

Lady Gaga is natuurlijk geen dom Hollywoodwicht en loopt over van muzikaal talent. Ze maakt wel niet de muziekjes waarmee ik graag mijn dag vul maar ik zou met plezier haar live-circus eens meemaken.

volledig akkoord Koen, Lady Gaga is doordacht top entertainment. Net zoals beyonce, madonna, clouseau, iron maiden, Queen, studio 100 sinterklaasshow, eurosong, ...

Ik heb ook helemaal geen statement gemaakt over de kwaliteit, enkel dat het mijn smaak niet is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap   
Gast Natte aap

Wat heeft het Eurosong met smaak te maken?

dat dit soort muziek bij sommige mensen in de smaak valt en bij sommige niet. Die muziekstijl en het soort format (zoals ook bvb de rock rally, leidsch cabaret festival, ...) is niet aan mij besteed. Ik kan er geen twee minuten naar kijken. Maar andere mensen blijkbaar wel. Da's dan toch prima voor die mensen? Laat die mensen daar rustig van genieten. Maar vraag mij dan niet om daar mee naar te kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen