Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Zwendel

De Beste Verkiezingsfoto.

Recommended Posts

Gast Natte aap   
Gast Natte aap

Het niveau stijgt merkbaar tegenover de eerste post in dit draadje. Doe rustig verder.

Deel dit bericht

Link naar bericht

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20120508_153

Jeroen Van de Water, N-VA-lijsttrekker in Kasterlee, waant zich in een filmpje op deredactie.be Superman, de redder van zijn gemeente.

In het filmpje snelt Van de Water in Superman-outfit burger toe om deze “na 36 jaar CVP-bestuur aan verandering te helpen”. De lijsttrekker had de impact van de beelden blijkbaar fout ingeschat en betreurt intussen zijn inzending.

“Het neemt al te grote proporties aan”, reageert Van de Water (25). “Ik heb eigenlijk gewoon gereageerd op een oproep van deredactie.be. Er werd gezocht naar kandidaten die zich op een originele manier voorstellen. Ik pakte het op een ludieke manier aan, maar het grappige slaat blijkbaar over naar het belachelijke. Ik had ook gewoon een aantal programmapunten kunnen opsommen, maar daar zag ik werkelijk het originele niet van in. Nu begint het na enkele weken wel te vervelen en komt het stom over.”

“Maar dit ridicule filmpje betekent niet dat ik als lijsttrekker geen inhoud heb. Ik heb twee diploma’s, waaronder dat van master in de politieke wetenschappen, hopelijk verdwijnen die kwalificaties nu niet in de vergeethoek.”

Deel dit bericht

Link naar bericht

"Niemand duwt zoals Daniël Termont." En dat mag je best letterlijk nemen. In aanloop naar de verkiezingen is er bij sp.a een filmpje opgedoken waarin de burgemeester van Gent een handje toesteekt en letterlijk mensen met autopech duwt. Termont is op 25 mei met de 27ste plaats lijstduwer in Oost-Vlaanderen.

http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezingen-2014/article/detail/1880287/2014/05/08/Niemand-duwt-zoals-Daniel-Termont.dhtml

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vlaams minister Hilde Crevits (CD&V) is het slachtoffer geworden van een grap van het Vier-programma "De ideale wereld". In haar "selfie-affiche", waarvoor iedereen foto's kon opsturen, verstopten Jonas Geirnaert en Jelle De Beule onder meer een drugsdealer, een massamoordenaar en twee lokale N-VA'ers.

Crevits lanceerde vorige maand de oproep om een selfie in te sturen. Uit de ingezonden beelden zou een portret van de minister worden samengesteld dat gebruikt zou worden als verkiezingsaffiche. De affiches zijn intussen gedrukt, maar dus niet enkel met fans van de CD&V-politica.

De massamoordenaar in het portret is James Holmes, die twee jaar geleden 12 mensen doodschoot in een bioscoop in de Amerikaanse staat Colorado tijdens de première van de Batmanfilm "The dark knight rises". De politicus is John Edwards, een voormalige Amerikaanse presidentskandidaat die in opspraak kwam door fraude.

Voorts stuurde de ploeg van "De ideale wereld" foto's in van een leider van een Mexicaans drugskartel, twee lokale N-VA-kandidaten en een Amerikaanse inbreker die kon worden opgepakt doordat er een selfie van hemzelf stond op de telefoon die hij had achtergelaten op de plaats van de misdaad.

kopie-hilde-crevits-beschouwt-grap-in-de

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gilles   

Als ze haar kop nu niet hadden gebruikt, dan was het misschien wel een deftige foto geweest.

Pas op, ik heb niets tegen Hilde Crevits. Als ik dat wel had, dan had ik het al lang gebruikt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zwendel   

Zojuist langs de Brusselse steenweg de affiches kunnen bekijken. VLD heeft wel zijn beste beentjes voorgezet (Alhoewel Maggie De Block natuurlijk hors-concours is. :e012:

6716479.jpeg

KO9Ye8_V.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap   
Gast Natte aap

waaronder dat van master in de politieke wetenschappen

ocharme, gestraft worden met zo'n diploma.

Deel dit bericht

Link naar bericht