Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Zwendel

De Beste Verkiezingsfoto.

Recommended Posts

De slogan met woordspeling is gelukkig nog niet helemaal verdwenen.

vreemd asymmetrisch hoofd overigens, het lijkt wel alsof er iets verkeerd is gegaan bij het photoshoppen.

1078821_10152405955240757_1552802822_o.j

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zojuist langs de Brusselse steenweg de affiches kunnen bekijken. VLD heeft wel zijn beste beentjes voorgezet (Alhoewel Maggie De Block natuurlijk hors-concours is. :e012:

KO9Ye8_V.jpeg

Ben ik de enigste die dit een super creepy foto vindt? Zoveel airbrush dat het echt te opvallend onnatuurlijk overkomt en dan die creepy blik

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ben ik de enigste die dit een super creepy foto vindt? Zoveel airbrush dat het echt te opvallend onnatuurlijk overkomt en dan die creepy blik

Gwenny is een fictief karakter. Zij is geen reeël bestaand persoon. 'Zij' is enkel opgetrokken uit een gephotoshopte collage.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Iemand zou hier eens dat filmke moeten posten uit DIW, dat telefoongesprek tussen Jambon en ze Big Chief, waarin Jambon om hulp vraagt voor zijn verkiezingsslogans :)

Edit : tenzij het hier al staat, natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van die slogan kan het VB ook een mooie poster van maken, het verwonderd me dat ze dat nog niet gedaan hebben.  :e010:

aboujajah.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken die gast absoluut niet en het is een CVP'er, dus ik stem er sowieso niet op, maar de boodschap is duidelijk. Hij zegt dat hij een technocraat is en lak heeft aan gezeik op TV.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is niet makkelijk om humor in een politieke stripgag te brengen, ik vind het ook geen slechte poging. Alvast beter dan iedereen het V-teken te laten maken, wat een gedrochten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken die gast absoluut niet en het is een CVP'er, dus ik stem er sowieso niet op, maar de boodschap is duidelijk. Hij zegt dat hij een technocraat is en lak heeft aan gezeik op TV.

A ja?

Als hij ooit zijn eigen schoenveters kan knopen zal het veel zijn.

Het is godverdomme een pol&soccer... :e009:

'Technocraat'... :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht