Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Yncke

Het Laatste Woord

Recommended Posts

2 uren geleden, Waldorf zei:

Ik was op de boekenbeurs: een evenement waar mensen die niet kunnen lezen naar toe gaan om mensen te zien die niet kunnen schrijven.

Entree betaald?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn zoon is geweest vorige donderdag met de school. 10 € voor de bus, 7 € entree, 2x0.5 € meegegeven voor de toiletten en een doorzichtige plastic zak waar ze een hele dag hun lunch en flesje water in moesten dragen. Ter plaatse konden ze dan wel een makkelijke (ondoorzichtige) draagtas kopen als hun plastiek zakske kapot was. En dat voor een dag in een grote winkel rond te lopen. Waarom gaat een school daar in godsnaam naartoe? Waar blijven de boekenbeursleaks?

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, Hamirubi zei:

Entree betaald?

Ik heb me proberen uitgeven voor Marnix Peeters die kwam signeren, maar ze trapten er niet in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Hamirubi zei:

Je had beter Wereldgeschiedenis van Vlaanderen gekocht. Steun jouw lokale historici!

Ik heb er mee in mijn handen gestaan, en heb hem terug gelegd. Maar ik wil dat zeker nog kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Onder ons gezegd en gezwegen: het Nederlandse boek is forser, had een betere redactie, en bevat prentjes (een must voor een dergelijk publieksboek, m.i.).

En dat voor nog geen vijf euro extra.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Naar het schijnt was Aspe toch aanwezig op de Boekenbeurs, ondanks het feit dat die mens kort ervoor had medegedeeld, dat hij het concept van de Boekenbeurs niet meer kon ondersteunen wegens te duur en dat hij de voorkeur gaf aan signeren in een bruine kroeg/zijn stamcafé, waar de bereikbaarheid en contact tussen het publiek met de schrijver groter is. En minder kostelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Naar het schijnt was Aspe toch aanwezig op de Boekenbeurs, ondanks het feit dat die mens kort ervoor had medegedeeld, dat hij het concept van de Boekenbeurs niet meer kon ondersteunen wegens te duur en dat hij de voorkeur gaf aan signeren in een bruine kroeg/zijn stamcafé, waar de bereikbaarheid en contact tussen het publiek met de schrijver groter is. En minder kostelijk.

Hij was aanwezig op de vooropening, op uitnodiging van de uitgeverij.

Gratis drank en hapjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen