Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

kuzuri

Aliens, Prometheus & Predator

Recommended Posts

Life & Death is die nieuwe 'crossover' na 'Fire & Stone', toch. All Abnett start to finish? Kijk ik wel naar uit.

Aliens Defiance van Wood, is dat afgelopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren Aliens Covenant wezen kijken.

De film is verre van perfect, maar ik heb me toch geamuseerd. Alleen het eerste half uur is wat langdradig (had moeite om mijn ogen open te houden, dus misschien was ik gewoon te moe), maar voor een film van twee uur, vloog te tijd toch snel voorbij. Er had wat meer sfeer in gemogen, en wat minder expliciet, maar ach, I like it.

Ze zijn worldbuilding aan het doen, hé. De franchise moet uitgebreid worden, volgens TPTB. Ik heb daar geen nood aan, maar ik begrijp het ergens wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook gezien, erg tof!! Inderdaad geen perfecte film, de personages zijn zo dom als de achterkant van een varken. Het samenspel van David en Walter was wel interessant. Voor de rest toffe bodyhorror, mag voor mij lekker expliciet zijn.

Ja zeer zeker mee vermaakt!!! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor mij mag expliciet ook in horror, maar ik vind dat Alien(s) het meer van de sfeer moet hebben, dan van het expliciete. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen