Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
vik

"de Laatste Droom" - Artist Edition...unieke Rr Uitgave !

Recommended Posts

Nog een engelse term : Haters gonna hate. :P

ipv van blij te zijn met zo'n uitgave, zitten kankeren over een termpje dat op de kaft staat. zucht. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bah, om de mensen die afkomen met opbouwende kritiek of vragen nu te beschrijven als 'haters'... Foei, Kuzuri !  ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog een engelse term : Haters gonna hate. :P

ipv van blij te zijn met zo'n uitgave, zitten kankeren over een termpje dat op de kaft staat. zucht. ;)

We zijn gewoon blij dat we vooraf nog iets kunnen zeggen, da's iets anders dan een hater zijn. :)

Artist edition op die manier in de titel past niet echt op de cover, het zou jammer zijn als ze het zo zouden uitgeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou het niet beter zijn om Artist edition onder de titel te zetten ipv ernaast?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou het niet beter zijn om Artist edition onder de titel te zetten ipv ernaast?

Had Vik niet gezegd dit is een voorontwerp en niet de definitieve versie?

Hij kan dus nog alle kanten uit.

Ik vind het alvast een prima idee en zeker uniek in zijn soort, dit gaat zoals eerder gezegd een kluifje voor de speculanten worden.

Als de Vandersteen uitgaven voor 300 euro bijna direct waren uitverkocht zal dit zeker een hebbeding worden.

Bedankt Vik voor deze prachtige uitgave.

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik ga toch voor "artist edition" hoor.  Dat is een begrip.

We zeggen ook niet "microbinaire eenheid" maar computer, t-truitje maar t-shirt enz.

:e005:

De lay-out staat idd nog niet 100% vast.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er is helemaal niets mis met de term artist edition. De vraag is enkel of dat ook op de voorkaft moet komen te staan. Wat mij betreft is de voorkaft zo 'clean' mogelijk om goed recht te doen aan de tekening.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kan de albumprijs ineens ook gedeeld door 10 worden? :D

Ik zal mijn vraag anders formuleren want klaarblijkelijk was mijn vraagstelling zeer om te lachen.

Ik heb interesse in het boek maar kan niet aanwezig zijn op de beurs, daarom zou ik willen weten of jullie het boek ook verzenden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind die "artist edition" echt NIET mooi knal naast de titel. Het mag er van mij wel op de cover, maar nu lijkt het alsof het gewoon een stuk van de titel van het album is. Ofwel zet je het er kleiner bij, of onder de titel tussen haakjes, of een sticker die makkelijk afneembaar is, of ergens onder "standaard uitgeverij".

allesbehalve hoe het er nu op staat.

voor de rest lijkt het wel een leuke uitgave. Ik zou wel graag een voorbeeld zien van een pagina zelf. Kun je daar een foto van plaatsen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

"In Planken" , ... "De Planken-uitgave", ...

Ik hoop maar dat dat sarcastisch bedoeld is. Als stripliefhebbers nu ook al met "planken" afkomen...

Van mij mag die "artist edition" er ook af. Als het toch de eerste keer is dat zoiets in het Nederlands gedaan wordt, zou ik zegge: profiteer dan van die pioniersrol om zelf met een term af te komen (ik zie hierboven wel een paar mooie suggesties).

Ziet er verder wel tof uit, ik denk dat ik dat ding toch wel wil hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De strapatsen van De Rode Ridder interesseren me niet zo, maar ik vind dit toch een zeer leuk initiatief.

Ik hou van mooie boeken. Een goed idee om dit te brengen, Vik!

Dit zal navolging krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

'Urbanus - De Opgeblazen Editie' ?

Zeker niet. Ik denk eerder aan een vroege Sus en Wis of een vroege Nero.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zeker niet. Ik denk eerder aan een vroege Sus en Wis of een vroege Nero.

Dan moet je daar natuurlijk alle orginele pagina's en cover van hebben en dat is nu wat juist zo moeilijk is. Wie heeft er alle pagina's en cover van een vroeg Sus en Wis of Nero verhaal?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik hoop maar dat dat sarcastisch bedoeld is. Als stripliefhebbers nu ook al met "planken" afkomen...

Heel eerlijk gezegd: planken klinkt niet belachelijker dan platen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heel eerlijk gezegd: planken klinkt niet belachelijker dan platen.

Blij dat je het zegt, Tom. Ik verkies (ook) 'planken'. Ik vind dat beter klinken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik verkies gewoon pagina's. Van waar zou 'platen' eigenlijk komen? Drukplaten? Een pagina vol plaatjes?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...