Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
vik

"de Laatste Droom" - Artist Edition...unieke Rr Uitgave !

Recommended Posts

idd, staat al aan 65 euro, bij mij (infoAThetgebrokenzwaard.be) nog steeds te koop aan 59 euro, uitgifteprijs.

we hebben er nog een tiental.

als je naar de beurs komt en het daar koopt, kan je er nog een tekening in laten maken door paul geerts ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

'Het grote verschil met de VS is dat de uitgeverijen daar in het bezit zijn van de rechten op de figuren en alle originelen bezitten.  Ze moeten gewoon in hun archief de platen ophalen'.

Ik weet dat dit niet het geval is bij de Amerikaanse Artist Editions van IDW.  Ze moeten afspraken maken met de uitgeverijen die de rechten bezitten en Scott Dunbier nogal wat moeite doen om de originele platen op te sporen bij verzamelaars.  Dit zorgt er ook voor dat bepaalde Artist Editions geen volledige story-arc of slechts bepaalde pagina's van een album voorschotelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

'Het grote verschil met de VS is dat de uitgeverijen daar in het bezit zijn van de rechten op de figuren en alle originelen bezitten.  Ze moeten gewoon in hun archief de platen ophalen'.

Ik weet dat dit niet het geval is bij de Amerikaanse Artist Editions van IDW.  Ze moeten afspraken maken met de uitgeverijen die de rechten bezitten en Scott Dunbier nogal wat moeite doen om de originele platen op te sporen bij verzamelaars.  Dit zorgt er ook voor dat bepaalde Artist Editions geen volledige story-arc of slechts bepaalde pagina's van een album voorschotelen.

Dit klopt ook niet. Ontzettend veel platen zijn verkocht/weggegeven/... door de tekenaars, uitgevers, ...

Er is een verhaal van Stan Lee waarbij zelf de pizza-leverancier als cadeau een 10-tal platen van John Romita Sr. meekreeg omdat ze er al te veel hadden.

Er is nooit veel respect getoond tijdens de periode voor dit materiaal. Dit is maar begonnen toen de verzamelaars er waarde aan begonnen te hechten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi interview vik! 

Ik herinner mij een aflevering van Beeldverhaal van de VPRO waar van Tol op bezoek is bij de grote baas van Comic Connect, die hem een deel van zijn verzameling toont. Onder andere originele covers van comics uit de 'jaren 50. Van Tol wordt gewezen op het feit deze covers in een vuilbak waren gevonden, in twee gescheurd. Blijkbaar gooide de uitgever de originelen weg, uit schrik dat iemand de strips zou herdrukken. Gelukkig werden ze uit die vuilbak opgevist en bewaard. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gelukkig kan de enige stripjournalist van België zo'n pareltjes van interviews afnemen. Oef !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi interview vik! 

Ik herinner mij een aflevering van Beeldverhaal van de VPRO waar van Tol op bezoek is bij de grote baas van Comic Connect, die hem een deel van zijn verzameling toont. Onder andere originele covers van comics uit de 'jaren 50. Van Tol wordt gewezen op het feit deze covers in een vuilbak waren gevonden, in twee gescheurd. Blijkbaar gooide de uitgever de originelen weg, uit schrik dat iemand de strips zou herdrukken. Gelukkig werden ze uit die vuilbak opgevist en bewaard. 

Een artist's edition (of eigenlijk eenders welke andere edition) bevestigt wel dat die angst gegrond is natuurlijk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voila, de luxe is gereleased op de beurs en het is een juweeltje. We hebben zeer veel postivieve reacties ontvangen en de verkoop gaat ZEER goed.

Het boek is wel nog niet uitverkocht.

Er staan er reeds op 2dehands sites aan woekerprijzen, dat zijn dan degene die ons weken spammen :

-mogen we er vroeger omkomen ? (antwoord : "Neen")

-Hoeveel zijn er al verkocht ?( antwoord "UW ZAKEN NIET")

-ik wil er nog eentje voor ne "ne kameraad". (GENAAMD KAPAZA OF2 DEHANDS ZEKER)

-enz enz.

Ik weet wie ze zijn maar ze doen maar, Aan de regulaire prijs kopen ze er zoveel ze willen, en wie dan graag bij die mannen daar koopt die mag dat ook.

:e005:  :e010:

Op Breda releasen we de Nederlandse versie. Te krijgen ad stand van "het gebroken zwaard" nog steeds aan uitgifte prijs( duh) :e011:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...