Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Dit Of Dat ?

Recommended Posts

Croissant.

Versgeperst sinaasappelsapje of dampend potje koffie?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mauser. Hij heeft zijn mening en hij dikt die soms erg aan om te shockeren maar hij is nog altijd één van de meest vermakelijke forumleden hier.

Reddit of Facebook?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dan toch maar Marec.  Beide zijn flauw, maar Brasser nog méér.

Bart De Pauw of Tom Lenaerts?

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Pauw. Ik ben er nog altijd niet over hoe verschrikkelijk slecht en leeg Over Water was. 

TV kijken of boek lezen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eigenlijk liever een kogel want beide programma's zijn oersaai en dienen alleen maar om de gast interessanter te doen overkomen dan hij of zij eigenlijk is.

Maar de draad heet "Dit of dat" en niet "Dit of dat of een snelle executie" dus ga ik voor "Zomergasten" op voorwaarde dat ze geen Vlamingen uitnodigen. Niets is ergerlijker dan een Vlaming die probeert indruk te maken op ne Hollander.

Soit, om op de vorige vraag terug te komen...

"Twilight" of "50 Shades of Grey"? De boeken, niet de films.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zou resoluut voor "Alleen Elvis Blijft Bestaan" gekozen hebben, de aflevering met De Pauw bijvoorbeeld (nog geen week voor hij aan de schandpaal genageld werd) vond ik uitermate interessant.  Het programma is dan ook maar zo interessant als de gast in kwestie.

Enfin.

Ik heb geen van beide boeken gelezen en ben dat ook niet van plan. (kan trouwens geen boeken meer lezen)  Maar als ik gedwongen zou worden, zou ik toch voor Twilight gaan.  Liever wat flauw entertainment dan de ernst waarmee die hitsige onzin gebracht werd.  Van horen zeggen, dat laatste.

Ze moeten amputeren! Hand of voet?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voet. Met één hand wordt het moeilijker om koffers in te pakken, gamen, schoonmaken, snijden, klussen enzovoort. Met een voet minder kan dat nog allemaal. Een marathon lopen gaat dan weer niet maar daarentegen gaan Halloween en carneval wel een pak gemakkelijker uitkomen. Eén piratenkostuum en ik ben gesteld voor het leven.

Nu, een langere aanloop naar de volgende vraag. Iets verderop staat er huis leeg en de ramen zijn dichtgespijkerd. Nu heeft iemand op die planken met een spuitbus er allemaal positieve leuzen op geschreven. Zoals "LIEFDE" en "Ge zijt ne schat". Allemaal goed bedoeld maar ik heb een pesthekel aan dat zeemzoet gedoe en kan al helemaal niet overweg met geforceerde opgewektheid.  Ik heb dus onwaarschijnlijk veel goesting om dieje mens te verzuipen in de Dijle en daarna zijn boodschap te overspuiten met vuile woorden en Sneeuwwitje met een gigantische, spuitende piemel.

Nu, hoe heeft de Reep zijn graffiti het liefste; plat en brutaal of stijlvol en liefelijk? Het kwakje van Sneeuwwitje of *Liefde*?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Koffie zwart.  Dan hoef ik mij niet schuldig te voelen over het feit dat ik de melk en suiker weggiet.  Ik lust namelijk geen koffie.

Robbedoes en Kwabbernoot (hoofdreeks) OF Robbedoes door ... (nevenreeks) ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Momenteel de hoofdreeks. Alhoewel het allemaal niet veel verschilt met de nevenreeks. Of de nevenreeks met de hoofdreeks. Feitelijk lees ik het wel allemaal.

Nike of New Balance?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met R&K ben je inderdaad zelden gekloot, welke reeks dan ook.

Niet dat ik nog sneakers draag, maar Nike.  Enerzijds omdat NB mij absoluut niets doet, anderzijds uit nostalgie voor mijn '90s Nikes met een draaiknop, zonder veters.  Een draaiknop, zeg ik!  Mijn favoriete schoenen aller tijden.

Nutella of Milky Way choco?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met de beste wil van de wereld, ik weet niet op basis waarvan ik hier een keuze zou moeten kunnen maken.  Excuses, maar om er terug leven in te schoppen ga ik voor een volgende.

Lewis Carroll of Roald Dahl?

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Waakwater zei:

Lewis Carroll!

De moord op Pim Fortuyn of de moord op Theo van Gogh?

Doe maar Pim.

Elio Di Rupo of Bart De Wever?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondanks het feit dat ik het de helft van de tijd oneens ben met de visie van Bart De Wever, is het alles behalve een idioot.  Zijn dossierkennis is groot en je moet al enorm straf bezig zijn om hem op goed geargumenteerde wijze onder tafel te kunnen praten.  Dat kan je van Di Rupo lang niet zeggen.  De Wever dus.

Ben Stiller of Adam Sandler?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jamaar, die hebben we al gehad!

Adam Sandler natuurlijk. Want die is grappig.

De eerste schoolstrijd (1878-1884) of De tweede schoolstrijd (1950-1958)?

Deel dit bericht

Link naar bericht

De tweede schoolstrijd, want 'n tweede strijd is altijd veel moeilijker.

Jazz of Ragtime

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jazz!

Ragtime kan ik geweldig vinden om bv de sfeer in een film te bepalen.  Maar er actief naar luisteren kan ik niet, het steekt enorm snel tegen.  Jazz kan ik, wanneer het niet te chaotisch klinkt, uren en uren beluisteren. :) 

Hip Hop of Rap?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...