Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Waakwater

YouTube

Recommended Posts

Hier mogen al uw leuke, schattige, ontroerende of gortige youtube-filmpjes gepost worden.

Ondertussen wil ik ervan gebruik maken om te vragen of nog mensen met een mac last hebben van youtube. Sommige filmpjes worden niet afgespeeld bij mij. Andere dan weer wel. Zeer vreemd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niets mis met'n ambitieuze arend.

Griekse seks daarentegen:

EDIT: Waarom maakt hij'r nu geen filmpje van? :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niets mis met'n ambitieuze arend.

Griekse seks daarentegen:

EDIT: Waarom maakt hij'r nu geen filmpje van? :huh:

:lol: :lol: :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht

wel cool gedaan en zeer leuk bedacht, ook grappig dat er blijkbaar toch mensen zijn die niet door hebben dat het fake is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoewel Ricky mij de laatste jaren persoonlijk een beetje teleurstelt, moet ik toegeven dat ik van zijn korte terugkeer als Brent heb genoten.

Dit bijhorende nummer kan ik ook zeker pruimen en blijft toch wel hangen, zeker de tekst en clip zijn de moeite :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Rachelle Anita interviewt ... - maakt niet uit wie. Rachelle Anita interviewt. Punt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er staat toch duidelijk dat ze niet over de documenten beschikken om de vragen te beantwoorden? Ik hou mijn hoedje op.

Ik weet niet of je de documentaire bekeken hebt, maar dat lijken me niet echt mafkezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En jij las de uitleg in het vervolg van de brief niet. Weet je wat, jij houdt je alu hoedje op, je verkeert in goed gezelschap. Ik maak me dan wat meer zorgen over andere, in mijn ogen, iets meer belangrijker problemen zoals de massale werkloosheid, het verminderen van de fossiele brandstof, de onderlinge haat, nijd en geweld tussen bevolkingsgroepen. Of nee, ik moet eerst mijn huis nog eerst met zilverpapier bekleden, het schijnt dat er gevaarlijke straling uit de ruimte utrecht zal bereiken......

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er staat toch duidelijk dat ze niet over de documenten beschikken om de vragen te beantwoorden? Ik hou mijn hoedje op.

Ik weet niet of je de documentaire bekeken hebt, maar dat lijken me niet echt mafkezen.

Er staat dat ze geen documenten over chemtrails hebben, omdat die niet bestaan. Maar ze beantwoorden de vragen wel inhoudelijk.

Ik heb de documentaire deels bekeken en mijn oordeel is wel degelijk: mafkezen.

Ik ben trouwens al tijden van plan om een complottheorie-ladder te maken. Chemtrails zullen daar ergens midden op belanden, in de buurt van de 911-hoaxes (hoewel je die ook in vele gradaties hebt), maar onder theorieen als de "maanlanding was fake" en ver onder de meer extremere theorieën als:

Deel dit bericht

Link naar bericht

En jij las de uitleg in het vervolg van de brief niet.

Ik heb wel degelijk de ganse brief gelezen, en onderaan, bij beslissing staat:

Gelet op het voorgaande kan ik uw verzoek om informatie uit documenten niet

honoreren, omdat het ministerie niet over documenten beschikt waarin de door u

gevraagde informatie is opgenomen.

Er staat nergens dat ze ze  niet hebben omdat ze niet bestaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...