Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
The Alderwood

YouTube

Recommended Posts

Mooie reclame maar hoe ze het gemaakt hebben is echt verbluffend.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben verzot op dergelijke dingen.  Als kind al gefascineerd door stop-motion.  En naar Laika of Aardman making-offs kan ik ook eindeloos blijven kijken.  Die van The Little Prince was ook interessant.  Die van de Belgische Lotto eindejaars-reclame ook.  :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

deze is ook zoiets. Twintigduizend en meer foto's gecomprimeerd in een filmpje van vijf minuten op enkele locaties van de koekestad. Ik wil het graag kunnen.

Ben ook heel benieuwd naar jouw filmpje, @The Alderwood! Was het met lego of zo? Want die filmpjes zie je ook soms.

In een ver en grijs verleden heb ik ooit ook eens geprobeerd wat aan videobewerking te doen. Niet simpel als je het ritmegevoel van een blok graniet hebt... 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het was een getekend filmpje, heel basic, van een cirkel die 'n sprong maakte. Ik was jong en probeerde wat.

Dat filmpje is wellicht voor eeuwig verloren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎22‎/‎11‎/‎2018 om 10:25, Tanuki zei:

In een ver en grijs verleden heb ik ooit ook eens geprobeerd wat aan videobewerking te doen. Niet simpel als je het ritmegevoel van een blok graniet hebt... 😉

Dat valt toch goed mee? :)  Soms zit het er knal op.  Gunther Lamoot zou trots zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kijk veel daily show op youtube. Ronny Chieng, Jordan Klepper, Desi Lydic. Hilarisch maar als dat de VS vandaag de dag is ook weer treurig.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen