Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lav

Raad De Film

Recommended Posts

Leuk en simpel spelletje, je post een screenshot/foto uit een film, en iemand anders probeert hem te raden. De persoon die de oplossing vindt, plaatst zelf de volgende foto. Indien de film niet geraden wordt mag er een tip gegeven worden, google mag hierbij als hulpmiddel gevonden worden. De magische truc met google om gelijkaardige foto's op het web te vinden en zo bij de titel van de film terecht te komen is niet toegestaan en zal gestraft worden met een brandmerking op het voorhoofd.

Ik zal beginnen;

film10.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het decor doet wel erg Bond aan, maar misschien zitten we daarmee op 't verkeerde pad. Zit er in You Only Live Twice zo geen grot?

Grappig wel dat ik bij dit beeld eigenlijk eerder aan Baard en Kale moet denken, maar da's geen film natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zie de persoon op de achtergrond niet zo goed, maar het eerste waar ik aan moet denken bij dat bolle, kale hoofd is Fantomas.

Is dat correct?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...