Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Als je mijn prentje van de film doet, kom je enkel uit op Japanse sites. Dus moet je al Japans kunnen lezen, toch?

 

Het is logisch dat niet alle foto's kunnen achterhaald worden, want er zijn er waar geen rechtstreeks traceerbare informatie bij staat. Zoals jouw voorbeeld, tenzij je een Japanse facebook vriend hebt.

Maar bij de meeste foto's zal dat wel te achterhalen zijn.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Het is logisch dat niet alle foto's kunnen achterhaald worden, want er zijn er waar geen rechtstreeks traceerbare informatie bij staat. Zoals jouw voorbeeld, tenzij je een Japanse facebook vriend hebt.

Maar bij de meeste foto's zal dat wel te achterhalen zijn.

 

Euh, de informatie wordt niet zozeer gehaald uit de metadata van de foto. Er wordt gewoon aan image recognition gedaan.

Link naar reactie

Kijk, wat voor loser moet je wel niet zijn om vals te spelen om terecht te komen in een fuckin' dwaas puntenklassement...

 

Ik heb er geen moeilijkheden mee om te zeggen dat ik playtime niet herkende (sue me). Fantomas herkende ik dan weer zonder vals te spelen, net zoals de andere die ik goed had. Er zijn er hier nog gepasseerd die ik niet herkende, waarom zou het dan in mij moeten opkomen om vals te spelen. Hoe zielig is dat...

Het gaat hier om het plezier, "normale" competitie en het hopelijk leren kennen van nieuwe films.

 

We doen gewoon voort, want het enige wat je nu doet is zelf het plezier weg nemen.

Volgende opgave:

 

18394317.jpg

Grr. Argh.

Link naar reactie

Fok Google!

Lijkt op een Belgisch Pc spel van enkele jaren terug, The Path... 'k Denk nie dak de film heb gezien...

 

Laat mij duidelijk wezen, het gaat voor mij om het ingeven van de foto in google.

Als ik straks een tip geef type 'één van de acteurs in de film heeft in 2005 een oscar gewonnen' (heeft niets te maken met de huidige opgave) dan is er voor mij geen probleem dat je die informatie ingeeft in Google. Je moet dan in vele gevallen nog eens nadenken, zoeken en een link leggen, zeker als je een goede tip geeft. Het is ook niet de bedoeling, zoals ik al eerder zei, dat het onmogelijk wordt.

 

De meeste antwoorden zijn hier wel redelijk snel gekomen. De meeste personen ken ik hier ook wel al een beetje waardoor ik ook weet wat zij weten.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Tip:

 

De filmmaker is de levensgezellin van een heel controversiële Frans-argentijnse regisseur (die ik erg kan appreciëren). Deze laatste is de cameraoperator op al zijn eigen films, maar heeft wel een vaste belgische director of photography. Deze belgische DOP werkt ook mee aan deze film en heeft dezelfde voornaam als de hoofdacteur in een belgische zwart-wit film waarbij een cameracrew een moordenaar volgt in zijn 'dagelijkse leven'. Als je de engelse titel van deze film in het nederlands vertaald krijg je een programma dat tot voor kort op één vertoond werd.

 

Hopelijk helpt dit...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...