Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lav

Raad De Film

Recommended Posts

Ah das dingetje....ik heb hem niet gezien maar denk wel te weten welke.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mysterieus Skin van de regisseur Doom Generation en Kaboom.

Over gender neutraal films gesproken 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mysterious Skin van Gregg Araki, inderdaad.  15 jaar geleden dat ik hem in de bioscoop zag en ik weet nog als gisteren hoe ellendig ik mij voelde na het zien hiervan.  Het soort ellendig waar je van geniet, op cinemationeel (I invented a word) gebied.  Niet voor iedereen, een vreemde trip en geen gemakkelijke zit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb die ook gezien en herinner mij er weinig van behalve dat het een soort metaforische film was over genders. Donnie Darko by Araki.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hm. Dat heb ik er zelf niet echt uitgehaald.  Heb je het niet over die andere film van Araki?  Kaboom!  Daar zou ik dat wél uithalen.  Mysterious Skin draait om een heel ander thema:

misbruik van kinderen en de sporen die het nalaat

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, esteban² zei:

Hm. Dat heb ik er zelf niet echt uitgehaald.  Heb je het niet over die andere film van Araki?  Kaboom!  Daar zou ik dat wél uithalen.  Mysterious Skin draait om een heel ander thema:

Toon verborgen inhoud

misbruik van kinderen en de sporen die het nalaat

.

Zou kunnen dat ik ze door mekaar haal. Ik ben niet zo’n fan van Araki. De enige die ik echt goed vind is Smiley Face.

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik herken beide acteurs, maar kan het (nog) niet thuis brengen. Even op denken. Opzoeken doe ik niet, dat is vals spelen. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, esteban² zei:

ik herken beide acteurs, maar kan het (nog) niet thuis brengen. Even op denken. Opzoeken doe ik niet, dat is vals spelen. ;)

Ah, zo heerlijk consciëntieus 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aaargh! Ik ben er haast zeker van dat ik deze gezien heb maar kan er maar niet opkomen!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als ik de hoofdrol speler erbij plaats, dan weet iedereen het :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ow. dat is een van de weinige Cronenbergs die ik niet gezien heb. Ik heb hem op DVD maar ben nog niet verder geraakt dan een kwartier of zo. Te deprimerend.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb hem ook in twee keer moeten uitzitten. :)

Vanavond een nieuwe opdracht!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...