Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lav

Raad De Film

Recommended Posts

Ik heb echt geen flauw idee, tandarts spaans film kom ik ook niet verder....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Denti...nog nooit van gehoord 😱 Ik zat ook naar een Spaanse film te zoeken.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Spawn999 zei:

Denti...nog nooit van gehoord 😱 Ik zat ook naar een Spaanse film te zoeken.....

Zeer, zeer, zeer de moeite waard om 'ns op te pikken... Van Gabriele Salvatores, de Oscarwinnende regisseur van Mediterraneo en het evenzo prachtige Io non ho paura...

download.jpg

MV5BYTI5ZjcwZDItYTc5ZC00NWMzLWJiMDctNTlhYjBiZTJmNjE1XkEyXkFqcGdeQXVyMTA0MjU0Ng@@._V1_UY268_CR2,0,182,268_AL_.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn eerste reactie is Philip Ridley's The Reflecting Skin... Maar het moeilijk te onderscheiden kind-blobje lijkt Aziatisch, dus ik zal er wel naast zitten...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah. Hij had tóch een soort Aziatisch pispotje... Ik heb destijds ontzettend veel moeite moeten doen om een dvd te bemachtingen...

reflectingskin1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zit al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren te wachten op een fatsoenlijke dvd/BD release van The Passion of Darkly Noon.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

The Omen IV?

Ik herken het niet echt, maar dat zijn zowat de vibes die ik krijg bij 't zien van de afbeeldingen. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een mede door Quentin Tarantino geprezen film.  De regisseur(s) werken momenteel aan een film die de naam draagt van een deel van een titel van QT.

movie 7 kopie.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...